Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@22:09:18 GMT

اعلام جزئیات مراسمات ۱۴ و ۱۵ خرداد در استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۱۳۱۱

اعلام جزئیات مراسمات ۱۴ و ۱۵ خرداد در استان اردبیل

حجت‌الاسلام حسن باقری در گفت وگو با خبرنگار فارس اردبیل اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، روز جمعه ۱۴ خرداد، قبل از خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه در کلیه شهرهای استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم در شهر اردبیل رأس ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه قبل از ظهر در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) با حضور آحاد و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: مراسم گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد نیز با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای قیام ۱۵ خرداد، در شهرستان‌های استان اردبیل برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد در محوطه شهیدگاه

باقری بیان داشت: مراسم بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد در شهر اردبیل رأس ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز شنبه در محل پیاده راه شهیدگاه اردبیل، در فضای باز و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی گفت: علاوه بر برگزاری مراسم در مصلی‌های نمازجمعه، طبق تمهیدات پیش‌بینی شده، مراسمات سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت مردمی در سراسر استان برگزار می‌شود.

امام خمینی(ره) شخصیتی بی‌نظیر و ماندگار در تاریخ بشریت

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به شخصیت بی‌نظیر و ماندگار امام راحل(ره)، بیان کرد: با تلاش امام خمینی(ع) و مشارکت و همدلی ملت ایران، ریشه ظلم برچیده شد و به مفهوم واقعی کلمه به استقلال دست یافتیم.

وی تصریح کرد: سراسر وجود آن مرد الهی را ایمان به خداوند فرا گرفته بود و هر اقدام و فعالیت علمی و سیاسی خویش را در مسیر خداوند و با توکل به او انجام می‌داد.

باقری گفت: حضرت امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی در عصر حاضر بودند و اسلام را بـه ذهن و عمل انسان‌ها و صحنه‌های سیاسی جهان برگرداند.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی استان اردبیل اردبیل انقلاب اسلامی سالگرد ارتحال امام خمینی ره قیام ۱۵ خرداد امام خمینی ره استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیردریادار حمزه کاویانی، جانشین نیروی دریایی ارتش و جمعی از فرماندهان و کارکنان نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (سه شنبه) در آستانه روز ارتش و به منظور گرامیداشت حماسه‌آفرینی‌های ارتش قهرمان با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کردند.

شرکت کنندگان در این آیین ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب عهدی دوباره بستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی پایگاه پدافندی ارتش در آبدانان
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • اجتماع مردمی وعده صادق با مداحی حسین طاهری برگزار می شود
  • تجدید میثاق کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ ۲ خرداد؛ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم ۲ خرداد برگزار می‌شو
  • ۷ خرداد مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • استغاثه زائران رضوی برای پیروزی رزمندگان اسلام
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم