Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس سروری امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مراسم سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و گرامیداشت شهدای گرانقدر ۱۵ خرداد رأس ساعت ۱۲ ظهر جمعه چهاردهم خردادماه ۱۴۰۰ در مسجد جامع شهر کرمانشاه پیش از خطبه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از مراسم مذکور نماز عبادی سیاسی جمعه به امامت آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اقامه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: نمازگزاران و مردم انقلابی کرمانشاه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در این مراسم معنوی حضور به عمل آورند.

سروری تصریح کرد: نمازگزاران برای حفظ سلامت خود و دیگران باید ماسک، سجاده و مهر نماز را به همراه داشته باشند.

کد خبر 5227175

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه مراسم ارتحال امام خمینی ره عباس سروری مسجد جامع کرمانشاه ایت الله علما خطبه های نماز جمعه انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان آمار کرونا چالش شایستگی اردبیل سیدابراهیم رئیسی اراک مشارکت مردم در انتخابات واکسن کرونا عکس استانها امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در نشست برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای گرانقدر و معزز بخش خضرآباد که با حضور امام جمعه بخش خضرآباد؛ مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر؛ سرهنگ معینی فرماندهی حوزه مقاومت بسیج حضرت خاتم الانبیا (ص) اشکذر؛ بخشدار و شهردار خضرآباد؛ رئیس شورای اسلامی بخش خضرآباد و رئیس شورای اسلامی شهر خضرآباد حضور داشتند حاضران درباره چگونگی برگزاری یادمان پدران و مادران آسمانی شهدا بحث و تبادل نظرکردند.


امام جمعه بخش خضرآباد به چگونگی و اهداف برگزاری یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای گرانقدر و معزز بخش خضرآباد اشاره کرد و خواستار هر چه باشکوه‌تر برگزاری این مراسم شد.

 

حجت الاسلام غالبی در ادامه سخنان خود اظهار امیدواری کرد که‌ این برنامه با حمایت و همکاری مسئولان شهرستانی و پیگیری فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، بخشدار و شهردار خضرآباد و اعضای شورا‌های اسلامی با کیفیت بهتر و متنوع‌تر برگزار شود.

 

امام جمعه بخش خضرآباد هدف از تشکیل این جلسه را برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم پدران و مادران آسمانی شهدا عنوان کرد و گفت: تجلیل و تکریم پدران ومادران آسمانی شهدا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

در این نشست مقرر شد یادمان پدران ومادران آسمانی شهدای بخش خضرآباد جمعه چهارم خرداد ماه در محل حسینیه شهر خضرآباد برگزار شود.

دیگر خبرها

  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی
  • مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی برگزار می شود
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • تدارک حضور ۸۰۰۰ نفر از استان مرکزی در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)
  • دشمن، دل‌بسته‌ جنگ فرهنگی و ادراکی است
  • دشمن، دل‌بسته‌ی جنگ فرهنگی و ادراکی است