Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا صلواتی روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات و موانع اجرای بخش باقیمانده طرح آزادراه کنارگذر غرب اصفهان گفت: با پیگیری‌ انجام شده بزودی روح تازه‌ای در کالبد اجرای آزادراه غرب اصفهان وارد می‌شود.

وی یادآور شد: اجرای این طرح بدلیل مسائل مختلف با تاخیر مواجه شد اما اکنون توجه به زیرساخت‌های راه استان اصفهان مطمح نظر قرار گرفته است و باید زمینه تکمیل آن فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجری کل طرح‌های زیربنایی استان در باره رویکردهای اجرای آزادراه کنارگذر غرب اصفهان بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های مختلف در ساخت و ساز زیربناهای حمل و نقل از مهمترین رویکردهای این دوره است که باید عملیاتی شود.

وی افزود: همچنین کاهش تلفات جاده‌ای و تکمیل کریدور آزادراه شمال- جنوب کشور از دیگر رویکردهای وزارت راه و شهرسازیست که در دستور کار قرار دارد.

صلواتی اظهار داشت: آزادراه کنارگذر شرق اصفهان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و باید بکوشیم بخش باقیمانده آن نیز تکمیل شود و به سرانجام برسد.

وی در باره تلاش دستگاه‌های متولی برای تکمیل آزادراه غرب اصفهان تصریح کرد: رفع موانع این طرح در اولویت قرار دارد و در این راستا همه دستگاه‌های متولی وارد کار شده‌اند. به به گفته صلواتی، نگاه وزارت راه و شهرسازی بر تکمیل طرح های بر زمین مانده است و طرح آزادراه کنارگذر غرب اصفهان نیز در دستور کار قرار دارد.

مجری کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان با اشاره به اهمیت تکمیل آزادراه کنارگذر غرب اصفهان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح یکی از گره‌های کور مبارکه را برطرف خواهد کرد و نقش عمده‌ای در رفع مسائل این شهرستان خواهد داشت.

وی افزود: باید از فرصت باقی مانده برای بهبود شرایط جاده‌های استان استفاده کرد و همه ظرفیت‌های باقیمانده را در این راستا بکار گرفت.

صلواتی از انعقاد تفاهمنامه اجرای کار با پیمانکار و سرمایه‌گذار طرح کنارگذر غرب نیز خبر داد و گفت: چالش‌های این طرح باید تا دو هفته آینده بررسی و نتیجه تعامل‌ها و بررسی آزادسازی‌ها و موارد دیگر اعلام شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان نیز در این جلسه با یادآوری پیشینه طرح آزادراه کنارگذر غرب اظهار داشت: این محور، مطالعات کاملی دارد و سوابق آن مربوط به سال ۵۴ است اما بدلایلی اجرای کارش با تأخیر مواجه شده و همکاری‌ لازم در این زمینه صورت نگرفته است.

حمیدرضا امیرخانی ابراز امیدواری کرد که با تلاش‌های صورت گرفته، تکمیل طرح آزادراه کنارگذر غرب اصفهان هرچه زودتر انجام شود.

نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: اتفاق های خوبی در اجرای طرح‌های زیربنایی وزارت راه در استان اصفهان رُخ داده است و باید با استفاده از فرصت پایان دولت دوازدهم، زمینه تداوم این فعالیت‌ها در زمان باقیمانده را فراهم آورد.

پروین صالحی با اشاره به آسیب‌های ناشی از تکمیل نشدن طرح آزادراه کنارگذر غرب اصفهان افزود: تکمیل نشدن این طرح آسیب‌ زیادی به شهرستان مبارکه وارد می‌کند و ضرورت دارد در این زمینه اقدامات جدی انجام شود.

وی ادامه داد: تردد این حجم خودرو در شهرستان مبارکه باید هدایت و در اسرع وقت طرح آزادراه کنارگذر غرب اصفهان عملیاتی شود تا هرچه سریعتر این شهرستان از معضل مبتلابه نجات یابد.

فرماندار مبارکه نیز در این جلسه گفت: همه دستگاه‌های این شهرستان باید با هم‌افزایی و همکاری، زمینه اجرای بخش باقیمانده طرح آزادراه کنارگذر غرب اصفهان را فراهم کنند.

اصغر هدایت ادامه داد: آزادراه کنارگذر غرب اصفهان بصورت ناقص اجرا شده است و ضرورت دارد هرچه سریعتر نسبت به تکمیل آن اقدام شود.

وی افزود: در تکمیل آزادراه کنارگذر غرب اصفهان، در درجه نخست عملیاتی شدن آن و پس از آن تجدیدنظر و بازنگری در طرح مورد ادعای مسوولان محلی، اهمیت دارد.

به گزارش ایرنا، جلسه بررسی مشکلات و موانع اجرای بخش باقیمانده طرح آزادراه کنارگذر غربی اصفهان امروز با حضور سرمایه‌گذار طرح، مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان، نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی، در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

عملیات اجرایی احداث آزاد راه کنارگذر غرب اصفهان در سال ۸۳ آغاز شد.
طول این کنارگذر ۹۳ کیلومتر با عرض ۳۵.۳۰ متر و نقطه صفر آن از محل تقاطع بزرگراه اصفهان - تهران است که هنوز از ۱۴ کیلومتر آن بهره‌برداری نشده است.
آزادراه کنارگذر غرب، مناطق صنعتی و شهرهای غرب اصفهان را به اتوبان اصفهان- کاشان- قم - تهران و بزرگراه اصفهان - تهران متصل می‌کند.

شهرستان مبارکه در ۵۰ کیلومتری غرب مرکز استان اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور وزارت راه و شهرسازی اصفهان مبارکه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور وزارت راه و شهرسازی اصفهان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور وزارت راه و شهرسازی اصفهان مبارکه اخبار کنکور راه کنارگذر غرب اصفهان بخش باقیمانده استان اصفهان وزارت راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعین تکلیف و رفع تداخل بیش از  ۲۸۰ هزار از اراضی استان کرمان

   

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان ، هاشمی افزود: این طرح کاملا به صورت رایگان انجام می‌شود و بخش زیادی از هزینه‌های زیاد سند مالکیت در بخش تعیین نقشه‌ها  برای مردم صفر میشود.

وی عنوان داشت: تاکنون ۵۷هزار هکتار و در شهرستان‌های شمالی ۴۴هزار هکتار تعیین تکلیف شده اند.

مدیر کل ثبت اسناد واملاک استان از مردم خواست با شر کت‌های مشاور در روستا‌ها همکاری نمایند.

در این طرح هویت بخشی به املاک و اراضی اولویت ثبت اسناد املاک استان است.

درحال حاضر  ۲۲۳هزارو چهارصد هکتاراز اراضی کشاورزی و املاک استان  سند دارشدند.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • بهادری جهرمی: تعیین تکلیف صدور مجوزهای کسب و کار با هیئت مقررات می‌باشد
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه اتاق، تعیین تکلیف می شود
  • تعیین تکلیف تعطیلات پایان هفته
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق، تعیین‌تکلیف می‌شود
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق تعیین‌تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خط لوله گازی آی‌پی در سفر رئیسی به پاکستان حائز اهمیت است
  • تعیین تکلیف خط لوله گازی آی‌پی در سفر رئیس‌جمهوری حائز اهمیت است
  • تعین تکلیف و رفع تداخل بیش از  ۲۸۰ هزار از اراضی استان کرمان
  • پروژه‌های نیمه تمام گیلان تعیین تکلیف شود