Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و وجیه اله جعفری معاون وزارت صنعت ، معدت و تجارت و مدیرعامل شرکت توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، ظهر چهارشنبه از زیرساخت ها، بندر و نیز طرح پتروشیمی سروش انرژی پایدار بازدید کردند و در جریان آخرین فعالیت های جاری قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهزاد محمدی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با تشکر از ایمیدرو برای تامین زیرساخت‌های این منطفه اظهارکرد: ایمیدرو برای ساخت این منطقه سرمایه گذاری مناسبی انجام داده و زحمات بسیاری کشیده است و بزودی منطقه پارسیان به هاب جدید صنعت پتروشیمی تبدیل خواهد شد و تلاش داریم تا خوراک های متنوع را به سمت این منطقه سوق دهیم.

وی افزود: 20 میلیون متر مکعب گاز به این منطقه اختصاص داده شده است و انتقال سایر خوراک ها برای این منطقه در دست برنامه ریزی است  و افزون بر خوراک های نفت و گاز، انتقال محصولات پایه منطقه پتروشیمی عسلویه به عنوان خوراک نیز در حال مطالعه و برنامه ریزی است.

محمدی ادامه داد: 2200 هکتار به توسعه پتروشیمی در این منطقه اختصاص یافته است و  توسعه طرح های پتروشیمی به رونق و اشتغال در منطقه کمک خواهد کرد و در حال حاضر در شرکت ملی صنایع پتروشیمی مجوز های مختلفی برای حضور پتروشیمی ها در منطقه پارسیان صار شده و از این جمله می‌توان به طرح سروش انرژی پایدار که یک طرح است GTX اشاره کرد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: بهزاد محمدی معاون وزیر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۲۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار توسعه صنعت گردشگری در استان سمنان سرعت مطمئنه خود را گرفته است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، جواد واحدی در سفر خود به استان سمنان هم‌زمان با دومین دور از سفر استانی دولت سیزدهم به استان سمنان گفت: در مرکز استان سمنان نسبت به ادوار گذشته شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیری در تمامی حوزه‌ها به‌ویژه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هستیم که این اقدامات مرهون تلاش‌های مسئولان استان بخصوص نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، استاندار سمنان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، نماینده مردم شریف شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه، فرماندار شهرستان سمنان، شهردار سمنان در دولت سیزدهم است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: پروژه موزه بزرگ استان سمنان بعد از ۱۴ سال در دولت سیزدهم با اهتمامی که وجود داشت عملیاتی شد و در حال حاضر به پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی رسیده است.

جواد واحدی گفت: از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در استان سمنان در راستای مطالبات مردمی، آزادسازی کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان بود که در دولت سیزدهم باهمت مسئولان استانی و کشوری انجام شد و در نظر داریم تا با مرمت آن زمینه برگزاری مراسم های مختلف فرهنگی و جشنواره‌ها را در این مکان تاریخی فراهم کنیم.

او افزود: مرکز استان سمنان نیازمند تقویت زیرساخت‌های گردشگری است که از محل استانی و ملی می‌توانیم آن را توسعه دهیم و زمینه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری را در استان سمنان افزایش دهیم.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: یکی از حوزه‌هایی که در شهرستان سمنان باید بیش‌ازپیش به آن توجه شود افزایش هتل‌های استاندارد و ۵ ستاره است که ما آمادگی خود را برای تسهیل در امر سرمایه‌گذاری و اعطای تسهیلات اعلام می‌کنیم.

جواد واحدی افزود: با توجه به نیاز استان سمنان و شهر سمنان به وجود بازارچه دائمی فروش صنایع‌دستی و پایانه‌ای برای صادرات آن از خود سمنان، با وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارتخانه برنامه‌ریزی لازم انجام می‌شود تا شاهد تکمیل این پروژه تا دو سال آینده باشیم زیرا سمنان علاوه بر پایتخت راه ابریشم ایران طریق الرضا (ع) است و سالیانه مسافران زیادی از این استان گذر می‌کنند.

جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هم‌زمان با دور دوم سفر دولت سیزدهم به استان سمنان با حضور در شهرستان‌های دامغان، سمنان، مهدی‌شهر و سرخه از اقدامات انجام‌شده در حوزه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و پروژه‌های گردشگری بازید نمود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897410

دیگر خبرها

  • نانو حباب‌ها معجزه‌ای کوچک در صنعت لبنیات
  • میزان تبادل برق در بورس انرژی به ۶۰ درصد می‌رسد
  • جذب سرمایه گذاری خارجی در پتروشیمی با کمک شرکت های دانش بنیان
  • قطار توسعه صنعت گردشگری در استان سمنان سرعت مطمئنه خود را گرفته است
  • جایگاه ویژه صنایع غذایی و محصولات کشاورزی در اکسپو ۲۰۲۴
  • مشارکت راهبردی ایران و روسیه در صنعت نفت و گاز
  • ظرفیت تولید پتروشیمی ایران به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • افزایش بیش‌از ۱۰۰ میلیون تنی ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • صنعت نساجی استان زنجان جزو صنایع برتر کشور است