Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک صادرات ایران از برنامه‌ریزی و آمادگی این بانک برای جهشی بزرگتر خبر داد و گفت: بانک صادرات ایران در پی خلق سود و دارایی و ارزش افزوده است و تلاش خواهیم کرد تا همچنان در اوج بماند. اکنون بانک از لحاظ منابع، مصارف، بهای تمام شده پول، نرخ موثر تسهیلات، مطالبات، سودآوری، ساختار مالی و ترکیب این اقلام در شرایط مناسبی است اما کارهای باقیمانده زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی در مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب غرب تهران با بیان این مطلب افزود: در بانک کارهای زیاد و ظرفیت‌های استفاده نشده فراوانی وجود دارد. بانک به نیروهای متبحر و مدیران برجسته نیازمند است و مدیران ارشد فعلی، نسلی هستند که از لحاظ کاری به خوبی تربیت شده‌اند. از این نسل کسانی کارهای بزرگی در بانک انجام داده و دست سایر همکاران را گرفته و موجب ارتقای آنها شده‌اند.

مهمترین ویژگی کار حرفه‌ای ارتقای پله پله است. هر جا اشتباه کرده‌ایم و کسی را از رتبه اول به رتبه دهم ارتقا داده‌ایم، هم بانک زیان کرده و هم خود فرد. کسانیکه به صورت حرفه‌ای کار کرده باشند، تحت هر شرایطی و در هر سمتی با رویکرد حرفه‌ای به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
وی ادامه داد: برخی که دوره کارشناسی و دوران پشت باجه را سپری نکرده باشند، به سختی توان مدیریت دارند اما کسانیکه پله پله همه مسیر ترقی را پیموده‌اند، موفقند و مسیر همیشه برایشان باز است.

صیدی در این مراسم از ۲۵ هزار همکار بانک شامل مدیران مناطق و استان‌ها، رؤسای حوزه و شعب و تمامی همکاران در شعب و ستاد قدردانی کرد و افزود: در ۴۲ ماه گذشته همه همکاران کمک کردند تا بانک روند صعودی را طی کند و از زیان دهی خارج و وارد محدوده سودآوری شود.

وی از آماده شدن پیش‌نویس گزارش حسابرسی برای برگزاری مجمع سال ۹۹ بانک در روزهای آینده خبر داد و افزود: در صورت همکاری بانک مرکزی و سازمان بورس، مجمع بانک را با صورت‌های مالی مناسب تا پایان خرداد ماه برگزار خواهیم کرد.

صیدی با تشکر از همه همکاران برای خلق این رویداد بزرگ، اظهار کرد: خروج از ۸۵ هزار میلیارد ریال زیان و وارد شدن به منطقه سود کار دشواری و ارزشمندی بود که بابت آن از همه همکاران بانک تشکر می‌کنم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران همچنین از برنامه‌ریزی و آمادگی بانک برای جهش بزرگ‌تر خبر داد و گفت: بانک در پی خلق سود و دارایی و ارزش افزوده است و تلاش خواهیم کرد تا بانک صادرات ایران همواره در اوج باشد. اکنون بانک از لحاظ منابع، مصارف، بهای تمام شده پول، نرخ موثر تسهیلات، مطالبات، سودآوری و ساختار مالی و ترکیب این اقلام در شرایط مناسبی است اما کارهای باقیمانده زیاد است.


وی اظهار کرد: با ورود به سال جدید، برنامه «صاد ۱۴۰۰» را در پیش داریم تا بانک صادرات ایران بتواند به شکل جدید متناسب با قرن نو ظاهر شود و ۱۱۰ شعبه منتخب آن با سایر بانک‌ها هم از نظر محتوا و هم از حیث ظاهر متفاوت باشد. در تلاشیم تا شعب، کارکرد سوپرمارکت مالی با زنجیره کامل را داشته باشند و با تمرکز بخشی بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی جامعه در بانک صادرات ایران، خدمات پرداخت و مدیریت ثروت را انجام دهند. ما برای تحقق این حرکت بزرگ به حمایت و همکاری تمامی همکاران نیاز داریم و باید موفقیت بانک صادرات ایران را در قرن آینده تضمین کنیم.

وی همچنین با گرامیداشت ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد، سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی و قیام مردم ایران اظهار کرد: امام خمینی(ره) با ایجاد نهاد مردمسالاری دینی، کار بزرگ و پیامبر گونه‌ای کردند که روز به روز بر منزلت و عمق آن افزوده می‌شود.
صیدی با تاکید بر لزوم حضور همگانی در پای صندوق‌های رای، افزود: در شرایطی به سر می‌بریم که ایران اسلامی، سربلند و آزاد و مستقل است.

وی در بخشی دیگر از سخنانش از زحمات امیرحسین رفیعی، مدیر شعب سابق غرب تهران قدردانی و شیوه کار کردن وی را حرفه‌ای، بدون حاشیه و همراه با مسئولیت‌پذیری عنوان و برای عزیز اسکندری در سمت مدیریت شعب غرب تهران آرزوی موفقیت کرد.
صیدی، ظرفیت شرکت‌های بزرگ در حوزه مدیریت شعب غرب تهران را برشمرد و تاکید کرد: باید منابع غرب تهران افزایش یابد.

وی لزوم افزایش پرونده‌های اعتباری، کاهش بهای تمام‌شده پول و افزایش نرخ موثر تسهیلات را به عنوان سه راهبرد مهم خاطرنشان کرد و گفت: باید تلاش بیشتری انجام و با برنامه‌ریزی جامع، شرایط برای افزایش منابع این مدیریت فراهم شود.

منبع: الف

کلیدواژه: بانک صادرات ایران شعب غرب تهران حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، عصر امروز چهارم اردیبهشت آئین تودیع و معارفه استاندار لرستان با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور، نماینده ولی فقیه در استان، اعضای شورای تامین و اداری استان و معاونین استاندار لرستان برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم، فرهاد زیویار استاندار سابق را انسانی اخلاق‌مدار و نجیب  دانست و گفت: وی تمام توان خود را در مأموریتی که داشتند به کار گرفتند و تلاش‌های پیدا و پنهان در نزد خداوند متعال ثبت و ضبط است.
 حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی گفت: لرستان با وجود ظرفیت‌های فراوان و نیرو‌های انسانی متعهد و متخصص به علل داخلی و بیرونی در وضعیت موجود قرار گرفته است و تا وضعیت مطلوب فاصله دارد.
نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر برنامه‌ریزی صحیح برای خروج استان از وضعیت موجود و آرزوی موفقیت برای شفقت استاندار جدید لرستان گفت: با توجه به ظرفیت‌های لرستان اگر برنامه‌ریزی درستی صورت پذیرد می‌تواند به گونه‌ای عمل کرد که بیکاران استان‌های دیگر هم در این استان مشغول به کار شوند.
امام جمعه خرم‌آباد افزود: در لرستان ۳۵ هزار میلیارد تومان صنایع راکد وجود دارد و بار‌ها در تریبون نماز جمعه اعلام کردیم و برای فعال کردن آن نیاز به توجه ویژه دارد، همچنین مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور باید با تخصیص اعتبار فعال شوند و انتظار می‌رود استاندار جدید با ارتباط وسیع خود با مرکز  بتواند در راه رفع این مشکلات اقدام کند و نگاه دولت به استان لرستان عوض شود.
وی با اشاره به اینکه گره‌ها در استان لرستان به دست مرکزنشینان حل می‌شوند، افزود: مردم لرستان، مردمی ولایتمدار و علاقه‌مند به نظام اسلامی هستند و امیدواریم تدابیری اندیشه شود که عمر خدمتگزاری استانداران ما به معدل خوبی برسد.
فرمانده سپاه لرستان نیز با اشاره به اینکه براساس ظرفیت‌های موجود در لرستان آن‌گونه که باید اقداماتی انجام نشده است، بیان کرد: سپاه استان در حوزه اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۱، ۳۲۰ میلیارد و در سال گذشته ۳۵۰ میلیارد تومان در قالب تبصره ۱۶ و ۱۸ پرداخت کرده است.
فرمانده سپاه لرستان با اشاره به اینکه در حوزه آبرسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ۴۲۵ میلیارد تومان طرح در دست اقدام بوده افزود: از این میزان ۷۰ درصد آن عملیاتی شده است و  در مرحله دوم آبرسانی ۹۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه امضا شده است.
وی افزود: ۱۸ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی قرارداد صورت گرفته است، و بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و امیدواریم به سرانجام برسد..
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان تاکید کرد: ظرفیت‌های عظیمی در حوزه نیروی انسانی، منابع طبیعی و همچنین صنایع دست نخورده باقی مانده، اما به اندازه ظرفیت‌ها اقدام نشده است.
سردار باقری بیان کرد: برای استفاده از استعداد‌های موجود در لرستان باید ظرفیت‌های دولت پای کار بیاید، در غیر اینصورت شاهد تغییر نماینده دیگر از دولت در این استان خواهیم بود و برای آبادانی لرستان تمام قد ایستاده‌ایم و تلاش خواهیم کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات وعده صادق اشاره و ادامه داد: رژیمی که فکر می‌کرد ارتش قدرتمندی دارد، اما قدرت پوشالی داشت به فرمان مقام معظم رهبری به دست نیرو‌های سپاه درهم شکسته شد.
خبر در حال تکمیل است .....

دیگر خبرها

  • صدور نخستین برات الکترونیکی توسط شبکه بانکی
  • نخستین برات الکترونیکی صادر شد
  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره توسط شبکه بانکی
  • نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد
  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات