Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@10:21:30 GMT

پاسخ قاضی زاده هاشمی درباره حواشی مستند تبلیغاتی اش

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۲۴۹۵

پاسخ قاضی زاده هاشمی درباره حواشی مستند تبلیغاتی اش

خبرگزاری مهر: امیرحسین قاضی زاده هاشمی در در حاشیه ضبط برنامه انتخاباتی گفت: اصلی ترین هدف این است که از مصرف‌کننده نهایی حفاظت شود و تمامی اقداماتی که ما انجام می‌دهیم به مصرف کننده نهایی برسد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: در رابطه با مصرف کننده نهایی، یک هزینه خانوار و یک قدرت خرید داریم که باید هزینه خانوار را کاهش و قدرت خرید را افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش قدرت خرید به معنای افزایش درآمدها، دارایی ها و جبران خسارت‌ها است.

وی تصریح کرد: ارز ۴۲۰۰ تومانی به غلط داده شده است. ما در فقره گوشت، وقتی ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف شد، گوشت ارزان‌تر نیز شد؛ لذا نتیجه می‌گیریم این به جیب رانت خواران می‌رفت. ما این رانت را که دولت ایجاد کرده است را به جیب مردم برمیگردانیم. اجازه می‌دهیم خود مردم خرید کنند.

قاضی زاده هاشمی گفت: البته در کنار این، باید نظام تولید اصلاح و نظام توزیع هدفمند شود. در سال‌های بعد، هدفمندی را یک عدد ثابت قرار ندهیم؛ بلکه بر اساس عمق خسارتی که مردم می بینند و یا نیازی که مردم دارند جبران کنیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: بسته های ویژه معیشتی نیز پیش بینی کرده ایم. در بسته تامین مواد غذایی، مردم باید بتوانند از آن مجموعه مواد غذایی که نیازمند هستند، برخوردار شوند.

وی افزود: جدای از این که اصطلاحات قیمتی را انجام می‌دهیم، اصلاح تولید را انجام می دهیم، رانت را از بین می‌بریم، نظام توزیع را اصلاح می‌کنیم و دخالت دولت را در فرآیند تولید، واردات و توزیع را کاهش می‌دهیم، یک بسته موثر نهایی نیز پیش بینی کرده‌ایم که حتی اگر تمامی این نظام‌ها درست عمل نکردند، این بسته نهایی به دست مصرف کننده برسد و نیازهای آن را تامین کند.

نامزذ انتخابات ریاست جمهوری گفت: چیزی که ما به عنوان دولت جوان انقلابی و دولت گام دومی به مردم هدیه می‌کنیم،تغییر رویکرد مدیریت کشور است. رهبری فرمودند دولت جوان حزب اللهی بیاید تا تحول عظیم در نظام مدیریت کشور ایجاد شود؛ آنگاه غصه ها برطرف خواهد شد.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: اینطور نیست که من بخواهم برنامه‌هایم را با دیگران مقایسه کنم. سالها جمعی از متخصصین روی این برنامه ها کار کردند. ما برای تورم، مسکن و خانواده برنامه داریم و حاضریم سر آنها مناظره کنیم.

وی ادامه داد: آن چیزی که ما داریم و دیگران ندارند، مدل حکمرانی جدید است. ما به دنبال ایجاد ایران جدید هستیم، نه با برنامه‌های جدید بلکه با یک روش جدید از حکمرانی.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید مشکلاتی که باعث مهاجرت ایرانیان خارج از کشور شده است را برطرف کنیم تا زمینه ی بازگشت آنها به وطن فراهم شود.

قاضی‌زاده در پاسخ به سوالی درخصوص مستند انتخاباتی‌ خود تصریح کرد: عوامل تهیه مستند تبلیغاتی من گفتند که این مستند، بیننده ملیونی دارد، صحت و سقم این مسئله بر عهده رفقا است.

منبع: فردا

کلیدواژه: قاضی زاده هاشمی انتخابات ۱۴۰۰ قاضی زاده هاشمی مصرف کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شعاعی ظهر پنج‌شنبه در همایش روز شوراها که در سالن همایش‌های غدیر دانشگاه زنجان برگزار شد، با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان بازوان قدرتمند در پیشبرد امور عمل می‌کنند، افزود: این بدان معنی است که مسؤولان نیز باید برای اینکه شوراها کارآیی خود را داشته باشند، یاری‌گر آن‌ها باشند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اقدامات جدی دولت، تلاش برای توسعه و آبادانی کشور و نیز رفع مشکلات مردم بوده و تا به امروز گام‌های جدی در این خصوص برداشته است، تصریح کرد: دولت سیزدهم تلاش کرده است تا با توجه به اقتضائات هر سال، در امور مختلف فعالیت داشته باشد.

این مسؤول در ادامه با اشاره به نام‌گذاری شعار سال از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، این نام‌گذاری‌ها را بسیار هوشمندانه عنوان کرد و یادآور شد: شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است، به همین خاطر با توجه به اهمیت شعار سال باید همه تلاش خود را برای تحقق آن به کار گیریم.

معاون عمرانی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه یکی از رویکردهای جدی استان در همان روزهای آغازین سال جدید، اهتمام به تحقق شعار سال بود که در این راستا اقدامات قابل توجه صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: نمی‌توان شعار سال را محدود به همان سال دانست، بلکه باید همواره مورد تاکید بوده و برای تحقق آن در سال‌های آتی نیز تلاش کنیم.

شعاعی با بیان اینکه با مشارکت دادن مردم در امور به ویژه بخش تولید، شاهد تحقق عدالت اجتماعی نیز خواهیم بود، اضافه کرد: وقتی صحبت از توسعه به میان می‌آید، ناخودآگاه اذهان به سمت توسعه اقتصادی و اعداد و ارقام می‌شود، این در حالی است که نباید از توسعه اجتماعی که اصلی‌ترین شاخص و دارایی نظام است، فاصله بگیریم.

وی یکی از اقداماتی که دولت به جد به دنبال تحقق آن است، به سرانجام رساندن نهضت ملی مسکن دانست و با یادآوری اینکه اهمیت این موضوع به دلیل در ارتباط بودن آن با تولید و معیشت مردم دو چندان است، تصریح کرد: بی‌تردید این نهضت در دل خود جهش تولید را نیز جای داده است، به همین خاطر باید در راستای تحقق شعار سال بکوشیم.

کد خبر 6088489

دیگر خبرها

  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی + ویدئو
  • ببینید | کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی
  • واکنش سید جواد هاشمی به حواشی اخیرش + فیلم
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند