Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید

تزریق واکسن ایرانی کرونا به بازیگر «نون خ»/ استوری آقای بازیگر به مناسبت تولد ارسطو «پایتخت»/ جدیدترین پست‌های سینا و ساعد سهیلی

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

رزیتا غفاری بازیگر تلویزیون عکسی از پشت صحنه سریال "کلبه ای در مه" را در صفحه شخصی خود منتشر کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

بهرام رادان بازیگر مشهور سینما، صفحه شخصی‌اش را با انتشار عکسی از خود در روزهای خردادماه امسال، به روزرسانی کرد.

بابک جهانبخش خواننده خوش صدای کشورمان با انتشار عکسی از خود، در صفحه شخصی‌اش نوشت:

"غصه رسم روزگاره، ما چه باشیم چه‌ نباشیم؛ زندگی ادامه داره ..."

اسدالله یکتا بازیگر تلویزیون و سینما در صفحه شخصی خود روایتی از حال خود را پس از ایام قرنطینه کرونا شرح داد و نوشت:

"با دعا‌های شما هست که من زنده ام این رو دکترم گفت!
اولی روزی هست که از قرنطینه آمدم بیرون، اما این بیماری عوارض روحی بدی برایم به جا گذاشته است خواستم تشکر کنم تک تک شما عزیزان که برای من دعا کردید
و تشکر ویژه کنم از حاج رضا فردوس مرد محترمی که سایه به سایه در هزینه‌های سنگین این مسیر کنار من و خانواده ام بود
ممنون از پیغام‌های پر مهرتان
تشکر از میکنم همکاران عزیزم جناب بهروز وثوقی، خانم گوگوش، خانم پوری بنایی، آقای پرویز پرستویی، خانم پریناز ایزدیار، روزبه نعمت الهی، علی کریمی، کتایون ریاحی، نوید محمد زاده، اشکان خطیبی، علی زند وکیلی، شهرام ناصری، امید معلم، حمید لولایی، مسعود صابری، پریناز کنگاوری، روشنک گرامی، پرستو صالحی، امیر محمد متقیان، علی صادقی، روشنک عجمیان، خانواده محترم آقای فردین و همه عزیزانی که در این راه سخت با تماس‌ها و پیغام‌ها شون دل من را زنده نگهداشتن.
دست بوستان اسدالله یکتا.
پای نوشت: امروز با مهران غفوریان عزیز و بزرگ در سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی"

کمند امیرسلیمانی هنرپیشه سینما و تلویزیون مطلبی انگیزشی را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشت که در ادامه آن را می‌خوانید.

"سطحِ توقعتان را نسبت به آدمهاى اطرافتان،
بچسبانيد كفِ زمين!
كنار بياييد با خودتان،كه آدمها همين اند؛
قرار نيست هميشه مطابقِ ميلِ تو رفتار كنند
يك روز با تو ميخندند و
فردايش به زمين خوردنِ تو!
بگرديد و آنهايى را كه كنارشان
خودِ واقعىِ تان هستيد پيدا كنيد!
آنهايى كه مجبور نيستيد كنارشان نقش بازى كنيد
كه مبادا فردا روزى برايتان حرف دربياورند...
لبخند بزنيد
به تمامِ آنهايى كه زندگيشان را گذاشته اند براى آزار دادنتان
باور كنيد هيچ چيز به اندازه ى لبخندِ شما،
معادلاتشان را بهم نميريزد"

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرمندان پیشکسوت بازیگران ایرانی بسته مجازی هنرمندان صفحه شخصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۲۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما

همشهری آنلاین: حالا پلتفرم‌ها در سریال‌سازی‌ و برنامه‌سازی‌ از تلویزیون هم پیشی گرفته‌اند و حتی در مقاطعی شبکه‌های ماهواره‌ای را که زمانی بیشترین بیننده ایرانی را داشتند، تا حدودی کنار زده‌اند. در میانه راه فعالیت رسمی ساترا و ورود این سازمان که زیرنظر رسانه ملی است، باعث شد که ساترا به بسیاری از پلتفرم‌ها مجوز فعالیت بدهد. با این حال از میان انبوه پلتفرم‌هایی که فعالیت رسمی دارند چند سکوی نمایش توانسته‌اند با تولید و پخش سریال‌های پرمخاطب و رئالیتی‌شوهای جذاب میان مردم جا باز کنند و سر زبان‌ها بیفتند.
یک نکته قابل توجه این است که برخی از همین پلتفرم‌ها نیز به‌خاطر برخی سرمایه‌گذاری‌ها نتوانسته‌اند به لحاظ اقتصادی دوام بیاورند و حیات کاری‌شان را از دست داده‌اند.
رفته‌رفته با زیاد شدن صدور مجوز برای تولید پلتفرم‌ها، بعضی از همین پلتفرم‌هایی که توانسته بودند موفق باشند حالا در آستانه ورشکستگی قرار گرفته‌اند. این دو پلتفرم زمانی بیشترین حجم تولید سریال را داشتند و هر از گاهی صدای کاربران را با افزایش هزینه اشتراک درمی‌آوردند.

پول بدهید، همه کار می‌کنند
اما یکی از این پلتفرم‌ها به‌خاطر صحبت‌های جنجالی یکی از مدیران خود درگیر حواشی بزرگی شده و باعث شده است که برخی از کارگردانانی که با این پلتفرم‌ همکاری داشته و دارند از همکاری با آنها انصراف دهند.
محمدحسن شانه‌ساززاده، یکی از مدیران ارشد این پلتفرم عنوان کرده: از زمانی که وارد این پلتفرم شدم بی‌اخلاقی خاصی میان کارگردانان و بازیگران دیدم. این بی‌اخلاقی در دیگر صنعت‌هایی که حضور داشتم نبود. بازیگران و کارگردانان در تعهد کاری و قراردادهایی که دارند بی‌اخلاق هستند. حتی این مدیر در واکنش به مصاحبه‌کننده که اگر این صحبت‌ها پخش شود، این پلتفرم بایکوت خواهد شد می‌گوید: اول و آخرش پول است. اگر به آنها پول بدهید، هر کاری می‌کنند.

واکنش کارگردانان و بایکوت پلتفرم
همین صحبت‌ها واکنش‌های اولیه را به‌دنبال داشت. همایون اسعدیان، کارگردان سینما و تلویزیون که سابقه همکاری با این پلتفرم را در سریال «خسوف» و «شریک جرم» داشته، در واکنش به اظهارات شانه‌ساززاده درباره بازیگران به‌عنوان افراد بی‌اخلاقی که فقط پول را می‌شناسند گفت: آقای شانه‌ساززاده، یکی از مدیران ارشد نماوا، با حرف‌هایی که بیشتر زیبنده خودشان است بازیگران و تهیه‌کنندگان سینمای ایران را مورد نوازش قرار داده‌اند. من در چهل‌سال گذشته شاهد این میزان وقاحت در اظهارنظر کسی در مورد هنرمندان نبوده‌ام و این صحبت‌ها بی‌سابقه است. به‌خصوص، وقتی مصاحبه‌کننده از آقای شانه‌ساززاده می‌پرسد نگران عدم‌همکاری بازیگران و تهیه‌کنندگان پس از این حرف‌ها نیستید، می‌گوید پول که بدهید می‌آیند! قیاس به نفس می‌فرمایید، جناب شانه‌ساز! حداقل برای منی که در 2پروژه با شما کار کردم و چیزهای بسیاری از شما دیدم این حرف‌ها باعث تأسف است.
مازیار میری، از دیگر کارگردان سینما، نیز درباره صحبت‌های این مدیر گفته است: صحبت‌های این مدیر باعث تأسف است، اما بیشتر از این تأسف می‌خورم که مدیران فرهنگی کشور اجازه حضور چنین افراد کاسبی را در فرهنگ کشور می‌دهند.


کد خبر 846423 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها نقد فیلم و سریال فیلم و سریال ایرانی نمايش خانگي

دیگر خبرها

  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم
  • قرارگاه آلوده‌سازی آقازاده‌های مسئولان ایران به روایت سریال تلویزیون! | فیلم
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲ | پیمان معادی بازیگر کشورهای دیگر هم هست و...
  • چهره پنچ بازیگر ترکیه‌ای محبوب/ عکس
  • مشاهیر نقش‌بسته در قاب تلویزیون