Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال در مکاتبه‌ای که با سازمان صداوسیما داشت، برای حق پخش دیدارهای تیم ملی ۶۷ هزار دلار از این سازمان دریافت کرد.

بسیاری از سینماها و کافه‌ها در شهر تهران قصد دارند از امروز دیدارهای تیم ملی در انتخابی جام جهانی 2022 قطر را برای عموم و مشتریان خود به نمایش بگذارند. این اقدام قرار است به این صورت باشد که تصاویر از صدا و سیما گرفته شود و روی ال‌سی‌دی یا ویدئو پروژکتورهای بزرگ قرار بگیرد، اما فدراسیون در این زمینه پیش دستی و اقدامی قانونی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال علاوه بر اینکه برای پخش چهار مسابقه پیش‌روی تیم ملی، مبلغ 67 هزار دلار بابت حق پخش از صدا و سیما دریافت کرده، پخش مسابقات تیم ملی در سینماها و امکان عمومی از جمله کافه‌ها را نیز منوط به اخذ مجوز رسمی از این فدراسیون دانسته است.

گویا در چند روز اخیر، بسیاری از سینماها قصد دریافت مجوز از وزارت ارشاد برای پخش مسابقات فوتبال را داشتند، اما این مسئله به فدراسیون فوتبال ارجاع داده شده است. فدراسیون فوتبال نیز در نامه‌ای به معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ این مسئله را یادآور شده که پخش دیدارهای تیم ملی از سینماها و اماکن عمومی نیاز به اخذ مجوز مکتوب و قبول توافقنامه فی مابین با این فدراسیون دارد.

فدراسیون همچنین در این نامه تأکید کرده پخش مسابقات تیم ملی از سینماها و اماکن عمومی (کافه‌ها) با پیگیری حقوقی و قضایی همراه خواهد بود و اخذ مجوز موارد مرتبط با امنیت هم باید از دستگاه‌های مربوط انجام شود.

به این ترتیب در صورتی که سینماها و اماکن عمومی اقدام به پخش مسابقات فوتبال کنند و گزارش آن به فدراسیون فوتبال برسد، این فدراسیون می‌تواند با اقدام حقوقی و قضایی، با رسیدگی به پرونده‌ها، غرامت دریافت کند.

در زیر نامه ارسالی منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال به معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ را مشاهده می‌کنید:

اخبار داغ 

پرونده مرگ "علی انصاریان" تازه باز شد! / علت دقیق مرگ چه بود؟! + ناگفته ها مهدی سیدعلی در طرفداری: در آسیا به داور اعتراض نمی کنیم چون AFC سخت گیر است؛ از داور تست کرونا نمی گیرند! خواننده ترک پاسخ ترانه خوانی والیبالیست ها را داد: آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران! جزییات جلسه هفت ساعته هیات مدیره استقلال با وزیر لوتار ماتئوس: گواردیولا با انتخاب آن ترکیب اولیه، قهرمانی اروپا را از منچسترسیتی و هوادارانش دزدید دنیل لوی و قول حفظ هری کین به آنتونیو کونته

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال پخش مسابقات اماکن عمومی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، هانیه رستمیان دور  مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت  با ۵۸۹ امتیاز در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد. وی همچنین رکورد ایران در رویداد‌های برون مرزی که پیش‌تر در اختیار خودش بود را یک نمره ارتقا داد.

رقابت‌های تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت زنان و مردان نیز در حال برگزاری است.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نصب بنرهای اموات در ورودی های شهر دهدشت ممنوع است
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳
  • ممنوعیت بردن حیوانات خانگی به برخی اماکن عمومی
  • آیا یادگیری سئو سخت است یا آسان؟ چقدر زمان میبرد؟
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • درمان لوزه بزرگ را جدی بگیرید
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر
  • تیم گندمان قهرمان رقابت‌های جام رمضان
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای