Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن رضایی در توئیتی در واکنش به تیتر روزنامه فرهیختگان نوشت: «‌دانشگاه آزاد اسلامی، یادگار امام راحل (ره) و متعلق به ملت ایران است . پول روزنامه دانشگاه آزاد نباید صرف تخریب کاندیداها شود».

ورود رئیسی به توئیتر تکذیب شد

همچنین ایسنا نوشت؛

مهدی دوستی سخنگوی شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی با اعلام آن که صفحاتی که در توئیتر به نام آیت‌الله رییسی فعال است ارتباطی با ایشان ندارد؛ گفت: همچنانکه پیش از این نیز تصریح شده است آیت‌الله رییسی هیچ  صفحه رسمی در توییتر ندارد و صفحات مزبور از طرف هواداران و بدون انتساب و هماهنگی با آیت‌الله رییسی فعال است؛ لذا مطالب آنها فاقد استناد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این علی نادری مدیرکل روابط عمومی قوه قضائیه با بازتوییت صفحه سیدابراهیم رییسی خبر از ورود او به توییتر خبر داده بود. 

پس از آن عبدالناصر همتی در حساب کاربری خود در توییتر با استفاده از هشتگ «آزمون عدالت» نوشت:

«‏حال که آیت الله رئیسی بالاخره بعد از مدت‌ها در شبکه‌های اجتماعی اکانت رسمی ایجاد کردند. برای رفع تبعیض در دسترسی و رفع ظلم فیلترینگ، از ایشان در خواست می‌کنم از فردا صبح دستور رفع فیلتر توییتر را صادر کنند تا همه مردم از مطالب ایشان بهره‌مند شوند.»

27215

کد خبر 1521765

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محسن رضایی سیدابراهیم رئیسی توئیتر انتخابات ۱۴۰۰ آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رسمی استقبال از حجت‌الاسلام رییسی در پاکستان

به گزارش خبرگزاری مهر، دقایقی پیش، مراسم استقبال رسمی از حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در اسلام آباد پاکستان برگزار شد.

در این مراسم محمد شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان به طور رسمی از حجت الاسلام رئیسی استقبال کرد.

کد خبر 6085115

دیگر خبرها

  • اعطای دکترای افتخاری به رییسی
  • دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به آیت‌الله رئیسی اعطا شد
  • آیت‌الله رییسی به کراچی رفت
  • ادای احترام آیت الله رئیسی به اقبال لاهوری
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از آرامگاه اقبال لاهوری
  • دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه
  • مراسم رسمی استقبال از حجت‌الاسلام رییسی در پاکستان
  • آیت الله رییسی بامداد دوشنبه عازم پاکستان و سریلانکا می‌شود
  • این چهره نظامی، فقط ۲۵ روز فرمانده کل سپاه بود /محسن رضایی رکورد زد /اساسنامه سپاه پاسداران به امضای کدام چهره شاخص سیاسی رسید؟