Web Analytics Made Easy - Statcounter

پویا کاشانی و مجید نسبی در مسابقات کاپ مسکو عملکرد خوبی داشتند.

پویا کاشانی و مجید نسبی در مسابقات بین‌المللی کیوکوشین کاراته کاپ مسکو خوش درخشیدند.

به گزارش طرفداری، مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته کاپ مسکو با درخشش نمایندگان ایران همراه بود. رقابت های بین المللی کیوکوشین کاراته با حضور قهرمانان ۱۵ کشور جهان به میزبانی شهر مسکو پایتخت روسیه برگزار شد که با درخشش «پویا کاشانی» و «مجید نسبی» همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات در حالی برگزار شد که بعد از دو سال اوضاع کرونا و تعطیلی تمامی رویدادها، این دو بازیکن لژیونر ایرانی و با حمایت حامیان روسی در این دوره از رقابت ها شرکت کردند که نشان از جایگاه بین المللی این دو قهرمان دارد. پویا کاشانی بعد از سه مبارزه با حریفان روسی موفق به کسب مدال ارزشمند طلا شد و مجید نسبی نیز با سه مسابقه با حریفان قزاقستانی و روسی خود به مدال برنز رسید و به عنوان فنی ترین بازیکن خارجی این مسابقات هم معرفی شد.

اخبار داغ 

پرونده مرگ "علی انصاریان" تازه باز شد! / علت دقیق مرگ چه بود؟! + ناگفته ها مهدی سیدعلی در طرفداری: در آسیا به داور اعتراض نمی کنیم چون AFC سخت گیر است؛ از داور تست کرونا نمی گیرند! خواننده ترک پاسخ ترانه خوانی والیبالیست ها را داد: آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران! جزییات جلسه هفت ساعته هیات مدیره استقلال با وزیر لوتار ماتئوس: گواردیولا با انتخاب آن ترکیب اولیه، قهرمانی اروپا را از منچسترسیتی و هوادارانش دزدید دنیل لوی و قول حفظ هری کین به آنتونیو کونته

منبع: طرفداری

کلیدواژه: المللی کیوکوشین کاراته پویا کاشانی بین المللی کاپ مسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۳۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش

 به گزارش "ورزش سه" عباس توکلیان در گفت و گو با ایسنا افزود: مسابقات جایزه بزرگ کشتی کوراش در روزهای ۲۳ و ۲۴ فروردین‌ماه با حضور ۱۵ تیم خارجی در گود چشمه زینل‌خان اسفراین برگزار می‌شود.

وی افزود: رقابت‌های بین‌المللی کوراش یک روز قبل از برگزاری مسابقات کشتی باچوخه اسفراین برگزار می‌شود.

توکلیان گفت: فرانسه، لیتوانی، روسیه، یونان، عراق، ترکمنستان، هند، قرقیزستان، پاکستان، تایلند، کنگو، ازبکستان، افغانستان، تاجیکستان، قزاقستان و ایران تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هستند.

دیگر خبرها

  • تولید تخم مرغ تا پایان سال حداقل ۱۰۰ هزارتن افزایش می یابد
  • درخشان: فوتبال ایران با مدیریت بیگانه است
  • از رویایی نیمه تمام تا شیرینی طلای جهان و تلخی بازماندن از مسابقات آسیایی
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • آغاز اردوی تیم والیبال جوانان ایران با دعوت از ۶۵ بازیکن
  • نگاهی به عملکرد درخشان لامین یامال در دیدار اسپانیا و برزیل / فیلم
  • درخواست کاردار ایران درباره نمایندگان رژیم صهیونیستی
  • اخراج نمایندگان رژیم اسرائیل از تمامی سازمان‌های بین المللی
  • اعتراض کاربران فضای مجازی به عملکرد نمایندگان کارگران در شورای عالی کار
  • اوکراین ۸۸۰ میلیون دلار از صندوق بین‌المللی پول دریافت کرد