Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی  عصر پنج‌شنبه در نشست رؤسای ستاد‌های شهرستانی و کمیته‌های استانی ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی بیان کرد: به طراحی‌های دشمن در خصوص کاهش مشارکت مردم در انتخابات توجه نکنید، نگران وضع فعلی نباشید، با ایجاد شور انتخاباتی مردم به میدان می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عنوان کرد: این توطئه‌ها و ترفند‌ها آسیبی به جبهه انقلاب نخواهد داشت و طبق فرمایش قرآن کریم، برای رضای خدا کارکنیم قطعاً خدا دل‌ها را همراه خواهد کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این رفراندم بسیار بزرگی در تایید نظام جمهوری اسلامی است برای افزایش مشارکت مردم و افزایش آرای کاندیدای جبهه انقلاب تمام تلاش خود را به کار ببندید.

جمیری افزود: اگر دولت ارزشی و انقلابی و ولایتمدار به معنای حقیقی شکل پیدا کند بسیاری از مشکلات ما به طور طبیعی حل خواهد شد، دشمن اگر ببیند دولتی ارزشی در کنار مجلس انقلابی و قوه قضائیه همراه تحت اوامر رهبر معظم انقلاب شکل گرفته است در برابر این نظام تسلیم خواهد شد.

او بیان کرد: فلسفه شکل گیری شورای ائتلاف این بود که زمانی که ما به یک کاندیدای واحد با همه ظرفیت‌های انقلابی و ارزشی می‌رسیم همه پای کار بیایند و برای پیروزی جریان ارزشی و انقلابی تلاش کنند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این دوره هم ما شاهد بودیم بالا بردن پرچم شورای ائتلاف و بقا و دوام این نفس این تشکیلات و حفظ این تشکیلات و حمایت از کاندیدای جبهه انقلاب تحت لوای این پرچم بسیار ارزشمند و راهگشاست.

جمیری با تقدیر از کسانی که در سراسر استان برای استحکام و انسجام این تشکیلات زحمت کشیدند گفت: امیدوارم این تجربه‌ای باشد که مثل سنوات قبل ساختار را از دست ندهیم و به کسانی که برای دستیابی به مطامع و اهداف خود ساختار تشکیلات را به هم می‌زنند اجازه جولان ندهیم.

او تاکید کرد: این تشکیلات را باید ارتقا بدهیم تا بعد از استقرار دولت ارزشی در کنار آن، با حمایت و نقد دولت بتوانیم به نظام و انقلاب کمک کنیم. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما به کار تشکیلاتی و نظام‌مند نیازمند هستیم و در آینده بیشتر نیاز خواهیم داشت.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما در این انتخابات شرایط  ویژه و منحصر به فردی داریم که نباید با طیب خاطر منتظر نتیجه باشیم؛شرایط اقتصادی مردم بسیار سخت و گران و غیرقابل تحمل است، مردم با همه توان دارند ایثار می‌کنند و از نظام در برابر مسئولانی که قصد تخریب نظام را دارند دفاع می‌کنند.

بیشتر بخوانید

نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان شورا‌های روستا‌یی به داوطلبان اعلام شد تخلفات انتخاباتی در شعب تخصصی دادگاه بوشهر بررسی می‌شود درخواست صدور شناسنامه تا ۱۵روز قبل از انتخابات پذیرفته می‌شود

جمیری عنوان کرد: مردم شرایط ویژه‌ای دارند، همه زندگی برایشان سخت شده و هم امید و اعتمادشان به مسئولین را از دست داده‌اند.

او ادامه داد: ما در شرایطی قرار داریم که اگر دقت کنیم به دو لحاظ می‌توانیم این مشکل را جبران کنیم و اعتماد از دست رفته را برگردانیم و اگر خدای نکرده اشتباه محاسباتی داشته باشیم و این فرصت را از دست بدهیم در آینده برای ما قابل جبران نخواهد بود.

جمیری گفت: این انتخابات ریسک بسیار بالایی دارد و باید به گونه‌ای عمل کنیم که منتج به نتیجه شود. شخصیتی که امروز ما داریم از او دفاع می‌کنیم یکی از سرمایه‌های بزرگ و ارزشمند این نظام است. سابقه اجرایی بسیار خوبی دارد، همه اعتراف می‌کنند که بهترین شخصی است که تاکنون قوه قضائیه را اداره کرده است.

او ادامه داد: چنین شخصیتی با این قوت و توان اجرایی و نگاه فساد ستیز و ولایتمدار و همه خصوصیاتی که امروز نظام به آن نیاز دارد، به میدان آمده است، لذا حمایت و معرفی این شخصیت و موفقیت ایشان در انتخابات وظیفه همه نیرو‌های جبهه انقلاب است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: در کنار قوه قضائیه امروز مجلسی داریم که نمره قبولی از مقام معظم رهبری دریافت کرده است و مجلسی است که می‌تواند حلال مسائل و مشکلات مردم باشد. اگر این مجلس و قوه قضائیه در کنار دولتی با ریاست آیت الله رئیسی قرار بگیرد و این سه ضلع تکمیل بشود موفقیت قطعی در حل مسائل و مشکلات خواهیم داشت.

جمیری ادامه داد: شاید اولین بار در تاریخ انقلاب باشد که دولت، مجلس و قوه قضائیه همسو و توانمند بتوانند زیر نظر مقام معظم رهبری ایفای نقش کنند.

او بیان کرد: اگر در این مقطع نتوانیم از این فرصت استفاده کنیم، این مجلس هم کارآمدی لازم را نخواهد داشت. باید دولت قوی با رئیس جمهور جامع و ولایتمدار با رای بالا روی کار بیاید تا در کنار قوه قضائیه و مجلس انقلابی چالش‌ها و مشکلات را از پیش روی مردم و نظام بردارد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: همه کاندیدا‌های جبهه انقلاب در میدان انتخابات ذیصلاح هستند، ولی به نظر ما حضرت آیت الله رئیسی اصلح است و ما باید با تمام توان ایشان را به جامعه معرفی کنیم و در برابر کسانی که عناد دارند از ایشان دفاع کنیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جبهه انقلاب قوه قضائیه تخریب نظام اعتماد مردم انتخابات ۱۴۰۰ گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم بوشهر جبهه انقلاب قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای منفی مجلس به بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه (۳ اردیبهشت) در جریان بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس درباره رسیدگی به طرح نظام قانون‌گذاری، تعیین حدود اختیارت و صلاحیت مراجع وضع قوانین و مقررات طبق اصل ۸۵ قانون اساسی، پس از استماع سخنان موافقان و مخالفان این درخواست، از مجموع ۱۸۹ رای ماخوذه، با ۱۳۷ رای مخالف در مقابل ۴۷ رای موافق و ۵ رای ممتنع با این تقاضا مخالفت کردند.

در اصل ۸۵ قانون اساسی آمده است:

«سمت نمایندگی قائم به شخص است و قابل واگذاری به دیگری نیست. مجلس نمی‌تواند اختیار قانون‌گذاری را به شخص یا هیاتی واگذار کند، ولی در موارد ضروری می‌تواند اختیار وضع بعضی از قوانین را با رعایت اصل هفتاد و دوم به کمیسیون‌های داخلی خود تفویض کند، در این صورت این قوانین در مدتی که مجلس تعیین می‌نماید به صورت آزمایشی اجرا می‌شود و تصویب نهایی آنها با مجلس خواهد بود. همچنین مجلس شورای اسلامی می‌تواند تصویب دائمی اساسنامه سازمان‌ها، شرکت‌ها، موسسات دولتی یا وابسته به دولت را با رعایت اصل هفتاد و دوم به کمیسیون‌های ذیربط واگذار کند و یا اجازه تصویب آنها به دولت بدهد.

در این صورت مصوبات دولت نباید با اصول و احکام مذهب رسمی کشور و یا قانون اساسی مغایرت داشته باشد. تشخیص این امر به ترتیب مذکور در اصل نود و ششم با شورای نگهبان است. علاوه بر این مصوبات دولت نباید مخالف قوانین و مقررات عمومی کشور باشد و به منظور بررسی و اعلام عدم مغایرت آنها با قوانین مزبور باید ضمن ابلاغ برای اجراء به اطلاع رئیس مجلس شورای اسلامی برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • سپاه، نهادی مردمی و مرتبط با مردم است
  • توقف ایجاد غرفه در میدان امام(ره) بیرجند
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • رای منفی مجلس به بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد
  • سپاه میدان‌دار صحنه‌های نظام و انقلاب اسلامی است
  • حل چالش حقوق کارگران در میدان بهارستان / راهکار صولت برای فرار از چالش حقوق کارگران