Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ در اولین بازی دور برگشت مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ از ساعت ۱۹ امروز در منامه به مصاف هم رفتند.

دراگان اسکوچیچ ترکیب ۱۱ نفره تیم ملی را با نفراتی آشنا و چند سورپرایز کوچک برای این دیدار چیده و ۱۲ بازیکن نیز روی نیمکت تیم ملی حضور دارند.

اسامی نیمکت نشینان تیم ملی در این دیدار به شرح زیر است:

احسان حاج صفی، میلاد محمدی، کریم انصاری فرد، پیام نیازمند، سامان قدوس، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر، مجید حسینی، کاوه رضایی، امیر عابدزاده و مهدی قایدی

بر این اساس شاهد غیبت کمال کامیابی نیا، مرتضی پورعلی گنجی، محمدرضا اخباری و جعفر سلمانی در لیست ۲۳ نفره تیم ملی هستیم؛ بازیکنانی که با توجه به قوانین مسابقات می توانند در بازی های بعدی در صورت صلاحدید کادرفنی به لیست تیم ملی بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال سه نفره جام آسیا؛ حریفان ایران مشخص شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بسکتبال، رقابت‌های بسکتبال ۳x۳ جام آسیا در دو بخش آقایان و بانوان از ۹ فروردین به میزبانی سنگاپور برگزار می‌شود.   تیم ملی آقایان با ترکیب احسان دلیرزهان، متین آقاجانپور، محمدمهدی رحیمی و مجید رحیمیان با تیم‌های هنگ‌کنگ و چین تایپه هم‌گروه است.   تیم ملی بانوان کشورمان هم با ترکیب فائزه  شهریاری، نگین رسولی‌پور، مهلا عابدی و فرزانه خدامرادی با تیم‌های کره جنوبی و ماکائو هم‌گروه است.   برنامه کامل این رقابت‌ها به شرح زیر است: آقایان؛ پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰ ایران - چین تایپه   ساعت ۱۵:۴۰ ایران - هنگ‌کنگ لوکا رامیرز کاروالیو به عنوان مدیر فنی و محمد سیستانی به عنوان مربی آقایان، کادر فنی تیم ملی را تشکیل می‌دهند.   بانوان؛ پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۰ ایران - ماکائو   ساعت ۱۵:۱۵ ایران - کره جنوبی لوكا رامیرز كاروالیو به عنوان مدیر فنی و سعيده على به عنوان مربی بانوان، کادر فنی تیم ملی را تشکیل می‌دهند.

دیگر خبرها

  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان مشخص شد/ شماره یک خارج شد
  • ترکیب ایران برای بازی با ترکمنستان مشخص شد/ حسینی جای بیرانوند را گرفت
  • ترکیب ایران مقابل ترکمنستان؛ بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان | بیرانوند نیمکت نشین و جانشین سردار مشخص شد
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با ترکمنستان
  • قلعه نویی جانشین سردار آزمون را مشخص کرد | زوج جذاب و جدید در خط حمله تیم ملی
  • بسکتبال سه نفره جام آسیا؛ حریفان ایران مشخص شدند