Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@02:32:33 GMT

کاپیتان جهان؛ جدیدترین کاپیتان تیم ملی ایران

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۳۳۶۹

بعد از روزهای گس نیمکت نشینی در برایتون کام علی جهان با بازوبند کاپیتانی ایران شیرین شد.

بازی امروز برابر هنگ کنگ برای جهانبخش قطعا خاطره انگیز خواهد بود.

به گزارش طرفداری، تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی به مصاف هنگ کنگ رفته است و با حساب 1-0 از این تیم پیش است. در این بازی علیرضا جهانبخش، لژیونر فوتبال کشورمان بازوبند کاپیتانی را بر بازویش بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهایی که جهانبخش در تیم باشگاهی اش فرصت زیادی برای بازی پیدا نمی کند قطعا بستن بازوبند تیم ملی و بازی کردن با لباس ایران برای او بسیار پر ارزش خواهد بود و بدون شک جهانبخش هرگز این مسابقه را از یاد نخواهد برد. بدون شک لذت بستن بازوبند کاپیتانی ایران فصل پرفراز و نشیب و کم بازیِ جهانبخش را از یادش خواهد برد و به او انگیزه می دهد تا با ایران و با نمایشی درخشان راهی جام جهانی شود.

ایران تا دقیقه 54 از هنگ کنگ پیش است و با کاپیتان جهانبخش به دنبال کسب اولین برد خود است.

اخبار داغ 

پرونده مرگ "علی انصاریان" تازه باز شد! / علت دقیق مرگ چه بود؟! + ناگفته ها مهدی سیدعلی در طرفداری: در آسیا به داور اعتراض نمی کنیم چون AFC سخت گیر است؛ از داور تست کرونا نمی گیرند! خواننده ترک پاسخ ترانه خوانی والیبالیست ها را داد: آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران! جزییات جلسه هفت ساعته هیات مدیره استقلال با وزیر لوتار ماتئوس: گواردیولا با انتخاب آن ترکیب اولیه، قهرمانی اروپا را از منچسترسیتی و هوادارانش دزدید دنیل لوی و قول حفظ هری کین به آنتونیو کونته

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه" امید عالیشاه به خاطر مصدومیتی که در ده دقیقه ابتدایی دیدار با صنعت نفت آبادان نصیبش شد بازی حساس یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک را از دست داد.

با غیبت عالیشاه و اینکه او به دیدار عصر جمعه نخواهد رسید، احتمال بازی کردن امیری در ترکیب اصلی سرخ‌ها وجود دارد.

امیری تقریبا در تمام بازی‌های نیم فصل دوم پرسپولیس معمولا بازیکنی بوده که به جای عالیشاه و به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده و البته بازوبند کاپیتانی را از او تحویل گرفته است.

امیری که در دوره سرمربیگری اوسمار شرایط بازی کردن را پیدا کرد تنها در بازی دور قبلی جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت، اما در دو ماه اخیر و بازی‌های لیگ برتر دقایق چندانی نصیبش نشده است.

دیدار در آبادان و مصدومیت زودهنگام عالیشاه باعث شد تا امیری دقیقه 12 وارد میدان شود و این بار شانس بیشتری برای نشان دادن توانمندی‌هایش داشته باشد، اما با وجود تلاش فراوان نتوانست درخشش خاصی داشته باشد.

حالا امیری امیدوار است در بازی با ایرالکو در جام حذفی با بازوبند کاپیتانی جلوتر از بقیه بازیکنان وارد میدان شود و به عنوان بازیکن آزاد پشت سر عیسی آل‌کثیر نقش مهمی در فاز تهاجمی تیمش ایفا کند که باید دید اوسمار این فرصت و این شانس بزرگ را به او خواهد داد یا باز هم روی این مهره باتجربه و توانمند به عنوان بازیکن جانشین حساب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • جواب یک سوال ساده: بعد از سید کاپیتان کیست!
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • (ویدئو) جشن قهرمانی فاینورد در رختکن با حضور پررنگ علیرضا جهانبخش
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت
  • (عکس) بازوبند کاپیتانی تیم ملی استرالیا بر بازوی یک ایرانی
  • ایلکای گوندوعان؛ کاپیتانی بدون بازوبند و هدیه‌ای از سوی بهشت
  • گردان با بازوبند امیدوار به فرار از فاجعه (عکس)