Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:30:59 GMT

بودجه امسال خوزستان به ۵۰۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۳۶۱۸

بودجه امسال خوزستان به ۵۰۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ایزدپناه در نشست خبری مجمع نمایندگان خوزستان که در سالن جلسات اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: رسالت نمایندگان مجلس و اصحاب رسانه به همدیگر نزدیک است و هر دو مطالبه گر هستیم و از بطن مردم آمده‌ایم تا مشکلات آنها را به قوه اجرایی منتقل کنیم؛ بنابراین نوع بیان و دیدگاه‌های هر دو نیز مشترک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس قانون‌گذار و ناظر هستند، افزود: حوزه من ۷۵۰ روستا با جغرافیای عظیمش یکی از محروم‌ترین حوزه‌های انتخابیه کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: بیمارستان باغملک سال‌ها رها شده بود که با پیگیری‌های بسیار به بهره‌برداری رسید و تخت‌های آن از ۹۶ تخته به بیش از ۱۴۰ تخت بیمارستانی افزایش پیدا کرد؛ همچنین برخی مشکلات درمانی ایذه را نیز حل کردیم.

ایزدپناه تأکید کرد: در حوزه راه نیز چهار خطه شدن جاده اهواز – هفتکل – باغملک – ایذه یکی از مشکلات اساسی حوزه انتخابیه من است که ۱۲۳ میلیارد اعتبار صرفاً برای یکی از پروژه‌های راه اختصاص داده شده است.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در حوزه آب نیز مشکل اساسی وجود دارد: اضافه کرد: بیشتر روستاها در خوزستان تنش آبی دارند و با اقدامات خوبی که انجام شده در چند ماه آینده به نتیجه مطلوبی دست پیدا می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه بودجه سال جاری استان خوزستان از سه هزار میلیارد تومان به پنج هزار میلیارد تومان افزایش یافته است، گفت: کاهش تبعیض، حمایت از معیشت و رفع محرومیت، شفافیت و حمایت از سلامت و خانواده از جمله محورهای اصلی تخصیص بودجه خوزستان هستند.

کد خبر 5227226

منبع: مهر

کلیدواژه: باغملک ایذه سازمان برنامه و بودجه انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان آمار کرونا چالش شایستگی اردبیل واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی اراک مشارکت مردم در انتخابات امام خمینی ره سالروز ارتحال امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، همایش آموزشی متمرکز حجاج خوزستان با حضور حجاج شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان در سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.
محمد امین یاقوت مدیر حج و زیارت خوزستان گفت: در این همایش شرکت کنندگان با اسرار و معارف حج و موضوعات مرتبط با این سفر زیارتی و معنوی توسط مربیان آشنا شدند.
امسال سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی در قالب ۲۵ کاروان، از اواخر اردیبهشت ماه امسال از فرودگاه بین المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز راهی سرزمین وحی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • برداشت بیش از یک میلیون تن چغندرقند در خوزستان
  • پیش بینی برداشت بیش از یک میلیون تن چغندر قند در خوزستان
  • حال و روز ناخوش زیرسازی معابر در روستای مال سیدی ایذه + فیلم
  • رفع مشکلات کارگران در باغملک
  • بودجه شهرداری‌های خراسان جنوبی امسال ۲۳۰۰ میلیارد تومان است
  • بودجه امسال چه زمانی نهایی می‌شود؟
  • افزایش ۵۰۰۰ تنی تولیدات باغی در لرستان