Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود در بحرین مقابل هنگ کنگ به برتری ۳ بر صفر یک رسید. در زمین ناهموار این بازی شاگردان اسکوچیچ در نیمه اول نتوانستند چندان موقعیت های زیادی روی دروازه هنگ کنگ ایجاد کنند.

با این حال تیم اسکوچیچ خوش شانس بود که اشتباه گلر رقیب مواجه شد تا ایران نیمه اول را با برتری به رختکن برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل نیمه اول این بازی روی حرکت قلی زاده به ثمر رسید. همکاری صادق محرمی و علی قلی‌زاده از جناح راست زمین را قلی‌زاده با عبور از مدافع مقابل خود تبدیل به موقعیت خطرناکی کرد که ضربه فنی پای چپ او از روی خط عرضی زمین پس از برخورد به یک بازیکن هنگ‌کنگ و تغییر جهت، در ادامه با ناکامی دروازه‌بان در دفع توپ به تیرک دوم برخورد کرد و تبدیل به گل شد.

در نیمه دوم ودر دقیقه ۶۱توپ ارسالی از جناح راست زمین توسط صادق محرمی را مدافع هنگ‌کنگ به شکل ناقص دفع کرد تا توپ به وحید امیری برسد. مدافع چپ تیم ملی در این بازی با شوت سر ضرب که در میانه راه به هوانگ یانگ برخورد داشت و تغییر جهت داد، گل دوم ملی را به ثمر رساند.

بعد از این گل اسکوچیچ تغییرات زیادی در تیمش ایجاد کرد که ورود ترابی تاثیرگذار بود ومنجر به گل سوم تیم شد.پاس در عمق سامان قدوس و حرکت تکنیکی و نفوذ مهدی ترابی از سمت چپ زمین، فرصت خوبی برای تیم ملی ایران به وجود آورد که پاس در عرض او به محوطه ۶ قدم و مقابل دروازه خالی هنگ‌کنگ توسط کریم انصاری‌فرد تبدیل به گل سوم ایران شد.

لحظاتی بعد از این گل اما هنگ کنگ روی غافلگیری موفق شد روی ضربه سر دروازه ایران را باز کند تا در نهایت این بازی با نتیجه ۳ بر یک به پایان برسد. ایران با این ۳ امتیاز ۹ امتیازی شد وهمچنان در رده سوم باقی ماند.


تیم ملی ایران
علیرضا بیرانوند
محمدحسین کنعانی‌زادگان
شجاع خلیل‌زاده
صادق محرمی
وحید امیری
سعید عزت‌اللهی(۵۸- میلاد محمدی)
احمد نوراللهی
علیرضا جهانبخش(۵۸- سامان قدوس)
علی قلی‌زاده(۸۰- کریم انصاری‌فرد)
مهدی طارمی(۶۹- مهدی ترابی)
سردار آزمون(۶۹- کاوه رضایی)
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

کد خبر 605440

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قلی زاده هنگ کنگ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۳۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!

شاگردان ویسی در حالی در خانه شکست خوردند که بازیکن مازاد فولادی‌ها که در نیم فصل به مس پیوسته عامل پیروزی نماینده رفسنجان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال فولاد خوزستان از ساعت 18:10 امروز (جمعه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان قرار گرفت که شاگردان نویدکیا با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند. تک گل مس را سعید واسعی در دقیقه 56 به ثمر رساند.

قضاوت این دیدار برعهده امیر ایار بود که به جلال الدین علی محمدی بازیکن مس رفسنجان و احسان پهلوان از فولاد کارت زرد نشان داد.

سعید واسعی در نیم فصل در لیست مازاد فولاد قرار گرفت و امروز باعث شکست نماینده خوزستان شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی سخت استقلال مقابل شمس‌آذر با طعم بازگشت به صدر
  • پیروزی ۳ بر ۲ شاگردان نکونام
  • پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!
  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • شاگردان شمسایی با پیروزی آغاز کردند
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ذوب‌آهن؛ امیدها زنده شد
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • شاگردان آنچلوتی از روی لوگوی منچسترسیتی رد نشدند!
  • معوقه هفته هفدهم| پیروزی سپاهان در دربی اصفهان در روز فحاشی به مورایس!