Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@14:18:57 GMT

دولت مردم را نسبت به حاکمیت بی‌اعتماد کرده است

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۳۸۵۸

دولت مردم را نسبت به حاکمیت بی‌اعتماد کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری پنجشنبه شب در نشست با مسئولین کمیته‌ها و رؤسای ستادهای انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بوشهر اظهار داشت: یکی از گله‌مندی‌های فعالین سیاسی این بوده است که در یک مقطع یک ساختار تشکیلاتی تشکیل و بعد افول می‌کند این به دلیل مداخله غیرمسئولانه و غیرکارشناسی شده برخی‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده بوشهر، گناوه دیلم در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: فلسفه شکل‌گیری شورای ائتلاف برای این بود که ما وقتی به یک کاندیدای واحد می‌رسیم با همه ظرفیت‌های ارزشی و انقلابی در چارچوب تشکیلات پشت سر آن قرار می‌گیریم و فضا را برای پیروزی جریان انقلاب ایجاد می‌کنیم.

جمیری افزود: در انتخابات آتی شرایط بسیار ویژه و منحصربه‌فردی را داریم که نمی‌توانیم در برابر آن استراحت داشته باشیم‌.

وی بیان کرد: شرایطی که اکنون مردم ما از لحاظ اقتصادی و معیشتی در کشور دارند بسیار غیرقابل‌تحمل است و به‌نوعی مردم دارند جانانه در مقابل افرادی که قصد تخریب دارند ایستاده‌اند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت از طریق مختلفی زمینه ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت را ایجاد همچنین مردم را نسبت به سیستم حاکمیت بی‌اعتماد کرده است.

این نماینده توضیح داد: ما به دو لحاظ می‌توانیم این مشکل را جبران کنیم و اعتماد مردم را بازگردانیم اما اگر در کارمان اشتباه محاسباتی کنیم و این فرصت را از دست دهیم قطعاً بعداً برای ما قابل جبران نخواهد بود.

جمیری در خصوص حمایت از آیت‌الله رئیسی در انتخابات عنوان کرد: این شخص که ما از آن حمایت می‌کنیم یکی از اشخاص بزرگ و سرمایه‌های نظام است که یک قوه بسیار مهم را در حال اداره کردن است.

نماینده بوشهر، گناوه دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر نتوانیم این شخص را در این تاریخ از انقلاب موفق از انتخابات بیرون آوریم باتوجه‌به شرایطی که امروز داریم معلوم نیست برای انقلاب و مردم ما چه اتفاقی بیفتد.

وی در خصوص عملکرد مجلس بیان کرذ: امروز مجلسی را داریم که نمره قبولی را از مقام معظم رهبری دریافت کرده است و این مجلس می‌تواند حلال مشکلات و مباحث کشور ما باشد.

این نماینده گفت: اگر دولت سوم روحانی و خاتمی شکل پیدا کند این مجلس نمی‌تواند کارآمدی لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی رئیسی بوشهر عبدالکریم جمیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند

به گزارش خبرنگار گروه آموزش ‌و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم افتتاحیه رویداد دختران ایران با هدف تبیین الگوی سوم زن اسلامی و هویت بخشی به دختران ایران زمین در عرصه کنشگری و جریان‌سازی  با حضور حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش پرورش، حجت‌الاسلام محمدجواد علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور و نماینده رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان و حسین تاریخی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان برگزار می‌شود.

زهره سادات لاجوردی، نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: معاونت پرورشی و معلمان پرورشی در مدارس نقش بسیار موثری می‌توانند داشته باشند. ارتباط با جوانان و نوجوانان را باید این معاونت‌ها یاد بگیرند، زیرا ارتباط مستمر و نزدیک با دانش‌آموزان بسیار مهم است.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فرزندان دوازده سال در اختیار مدارس هستند؛ زمانی‌که از نزدیک نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که همه دانش‌آموزان توان خود را برای کسب رتبه در کنکور به‌کار می‌گیرند.

لاجوردی اظهار کرد: به دلیل عدم فعالیت معاونت‌های پرورشی و معلم‌های پرورشی نقص‌های بسیار زیادی مشاهده می‌شود و تحت تاثیر القائات کاذب دشمن قرار گرفتیم. در راه رسیدن به قله با فراز و نشیب‌هایی روبرو هستیم و این کار راحتی نیست و برای اینکه حرف خودمان را به جهانیان برسانیم باید از تمام موانع عبور کنیم.

وی افزود: دشمن امروز اولویت‌های مسئولان را عوض می‌کند و در سیاست‌گذاری‌ها دخالت می‌کند. باید با دقت بیشتر نفوذی‌هایی که در لباس دوست ظاهر می‌شوند را شناسایی کنیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: مطابقت اندیشه‌ها باید با ارزش‌های اسلامی باشد، درغیراینصورت دچار خطا خواهیم شد.

لاجوردی با بیان اینکه مفاهیمی مثل تحول و گفتمان‌سازی در کشور وجود دارد، اظهار کرد: موضوع تبیین با ارزش‌های دینی را در کنار این مفاهیم باید قرار دهیم. تببیین راهی است که باید انسان در آن قدم بردارد و این موضوع بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه روایت‌های ناصحیح باعث شده است که ما در راه اشتباه قدم برداریم، تصریح کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که اگر ما روایت‌گری را درست انجام ندهیم، دشمن با استفاده از رسانه‌های خود راه غلط در بین آحاد مردم جا می‌اندازد.

لاجوردی خاطرنشان کرد: قبل از اینکه فتنه‌ایی ایجاد شود، مردم باید آگاه شوند. قانون حجاب و عفاف به زودی تصویب می‌شود؛ اما مطالبه‌گری و حمایت مردم از فراجا به ارتقای جامعه اسلامی کمک می‌کند و این موضوع خون شهیدان را پایمال نمی‌کند.

به گزارش آنا، رویداد دختران ایران با حضور روایتگران نوجوانی ۶ تا ۷ ازدیبهشت در اردوگاه بین‌المللی باهنر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند