Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:03:35 GMT

بازوبند خوش یمن به کام وحید و کریم (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۳۹۲۲

وحید امیری و کریم انصاری فرد در شبی که بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر دست بسته بودند، موفق شدند دروازه هنگ کنگ را باز کنند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم دراگان اسکوچیچ در یکی از 4 فینال حساس پیش روی خود، سربلند بیرون آمد و با نتیجه سه بر یک از سد هنگ کنگ گذشت تا تیم ملی ایران بازگشت خوبی به این رقابت ها داشته باشد و با امیدواری بیشتری، به دنبال پیروزی در بازی های باقیمانده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکته جالب درخصوص برتری ایران مقابل هنگ کنگ، خوش یمن بودن بازوبند کاپیتانی برای دو بازیکن گلزن تیم ملی در بازی امشب بود. وحید امیری که در بازی با هنگ کنگ در پست جدیدی به میدان رفته بود، پس از خروج علیرضا جهانبخش از زمین در دقیقه 58 بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست و پس از تنها 3 دقیقه موفق به گلزنی شد.

 

 

 


توپ ارسالی از جناح راست زمین توسط صادق محرمی را مدافع هنگ ‌کنگ به شکل ناقص دفع کرد تا توپ به وحید امیری برسد و او با شوت سر ضرب که در میانه راه به هوانگ یانگ برخورد داشت و تغییر جهت داد، با عبور از روی دستان یاپ هونگ تبدیل به گل شود.


اما در دقیقه 80 و با ورود کریم انصاری فرد به جای علی قلی زاده، امیری بازوبند را بر بازوی مهاجم اردبیلی تیم ملی بست و او نیز پس از تنها 4 دقیقه دروازه حریف را باز کرد. حرکت فوق العاده مهدی ترابی از سمت چپ و از پیش رو برداشتن مدافع هنگ کنگ، فرصت بسیار خوبی را برای ایران فراهم کرد که پاس ترابی به دهانه دروازه رسید و کریم انصاری فرد با ضربه ای بغل پا و راحت، دروازه حریف را برای بار سوم باز کرد.

 

 

 


بازوبند کاپیتانی در دیدار با هنگ کنگ برای امیری و انصاری فرد بسیار خوش یمن بود. فاصله کاپیتانی و گلزنی برای این دو نفر 3 و 4 دقیقه بود تا این دو بازیکن، شب شیرینی را در منامه پشت سر بگذارند.

تیم ملی ایران وحید امیری کریم انصاری فرد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران وحید امیری کریم انصاری فرد بازوبند کاپیتانی کریم انصاری فرد وحید امیری هنگ کنگ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۳۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف طلاجات سرقت شده یک شهروند در کهنوج

سرهنگ علیرضا امیری گفت: در پی سرقت و زورگیری طلا و جواهرات یک شهروند در منزلش، ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه وقوع سرقت و تحقیقات بعدی، خیلی زود هویت سارقان را شناسایی و آنها را دستگیر کردند.

وی افزود: در بازجویی‌های بعدی از این ۲ سارق که از نزدیکان مالباخته بودند، مشخص شد که با انجام نقشه قبلی سرقت طلاجات صورت گرفته است.

سرهنگ امیری تصریح کرد: این متهمان پس از سرقت، اموال مسروقه را در منزل خود مخفی کردند که در بازرسی از این محل طلاجات سرقتی کشف و به مالباخته تحویل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کارشناسی داوری دو تصمیم جنجالی وحید کاظمی!
  • وحید محمدزاده: دیدار با تراکتور برای ما بازی مرگ و زندگی بود / فیلم
  • وحید امیری، دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • کشف طلاجات سرقت شده یک شهروند در کهنوج
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • شوخی کریم باقری با هاشم بیک زاده / فیلم
  • خوش و بش خاکپور و سایر بازیکنان قدیمی فوتبال با کریم باقری / فیلم
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)