Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹ امروز مقابل هنگ کنگ نخستین بازی دور برگشت گروه C مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ را برگزار کرد که با پیروزی یک بر صفر ملی‌پوشان ایران در نیمه اول به پایان رسید.

علی قلی زاده (۲۳) برای ایران گلزنی کرد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای این دیدار از ترکیب زیر استفاده کرده است:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، صادق محرمی، وحید امیری، احمد نورالهی، سعید عزت الهی، علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده، مهدی طارمی و سردار آزمون.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی تصمیم به برگزاری متمرکز دور برگشت رقابت‌های این گروه در کشور بحرین گرفت که کیفیت زمین بازی در دیدار امروز کیفیت قابل قبولی نداشت. با این حال ملی‌پوشان فوتبال ایران با انجام بازی هماهنگ توانستند در اکثر دقایق بازی، مالکیت توپ را در اختیار داشته باشند و هنگ کنگ را تحت فشار قرار دهند.

شاگردان دراگان اسکوچیچ نخستین موقعیت گلزنی خود را در دقیقه ۲ با کرنر علی قلی زاده و اشتباه دروازه‌بان هنگ کنگ کسب کردند تا سردار آزمون در یک‌قدمی زدن ضربه آخر با دفاع حریف روبرو شده و نتواند آن را تبدیل به گل کند. موقعیت‌هایی که تا پایان نیمه اول به طور یکطرفه از سوی ایران ادامه داشت.

حملات پر تعداد ملی‌پوشان فوتبال ایران با کم دقتی در زدن ضربات آخر راه به جایی نبرد تا اینکه علی قلی زاده در دقیقه ۲۳ با نفوذ خود از سمت راست محوطه جریمه حریف، توانست از زاویه‌ای کاملاً بسته دروازه هنگ‌کنگی‌ها را باز کند.

هنگ کنگ پس از دریافت این گل تنها حمله خود را روی دروازه علیرضا بیرانوند طراحی کرد که آنها هم با بی دقتی مهاجم خود به گل نرسیدند.

پس از این اتفاق بار دیگر بازی کاملاً یکطرفه از سوی تیم ملی ایران در زمین مسابقه اتفاق افتاد اما هیچیک از این حملات راهی به چارچوب دروازه هنگ کنگ پیدا نکرد تا شاگردان دراگان اسکوچیچ با بی دقتی خود تنها یک گل در نیمه اول به ثمر برسانند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال هنگ کنگ فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر فوتبال ایران علی قلی زاده هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۳۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست الهلال برابر العین در شب تلخ مدافع جنجالی

تیم فوتبال الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برابر العین امارات شکست سختی را متحمل شد.

به گزارش مشرق، در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو بازی برگزار شد.

در این بازی العین امارات در ورزشگاه خانگی خود از الهلال پذیرایی کرد و توانست پیروزی ارزشمند را به دست آورد.

العین در این بازی با درخشش سفیان رحیمی مهاجم مراکشی خود توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

رحیمی در این بازی سه گل به ثمر رساند و یک پنالتی هم گرفت تا شب درخشانی را تجربه کند.

برای الهلال هم در این بازی مالکوم و سالم الدوسری گل زنی کردند.

علی البلیهی مدافع جنجالی الهلال یکی از ضعیف ترین بازی های خود را به نمایش گذاشت و روی سه گل نخست العین مقصر بود.

الهلال بعد از ۳۴ پیروزی پیاپی سرانجام در این بازی شکست خورد تا روند پیروزی های پیاپی تیم با شکست در این بازی حساس پاره شود.

در دیگر بازی برگزار شده اولسان با یک گل برابر یوکوهاما به پیروزی دست پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • شکست الهلال برابر العین در شب تلخ مدافع جنجالی
  • این عکس از حمله سپاه به اسرائیل تاریخی شد /گاف نماینده اسرائیل در سازمان ملل /موشک هایی که از دیوار دفاعی اسرائیل عبور کرد
  • دورتموند ۴ (۵) - (۴) ۲ اتلتیکو مادرید/ دیوار زرد روی سر سیمئونه آوار شد+ فیلم
  • پیروزی مس کرمان برابر شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال
  • حسن‌زاده: بیانیه‌ها در شان فوتبال ایران نیست
  • مرادمند علیه بازگشت یک استقلالی به ترکیب!