Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@23:04:17 GMT

وداع مورایس و الهلال با دشداشه!(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۴۱۲۴

سرمربی سابق الهلال در مراسمی نمادین با این تیم وداع و عربستان را ترک کرد.

به گزارش ورزش سه، سران فوتبال الهلال امروز با ژاردیم سرمربی ۴۶ ساله به توافق نهایی دست یافتند و وی هدایت این تیم را در فصل بعدی مسابقات بر عهده خواهد گرفت.

 

 

ژاردیم که برای حضور در الهلال همان کادرفنی که در موناکو، اسپورتینگ لیسبون و المپیاکوس با او کار کرده بودند را با خود به عربستان آورد تا طبق اعلام رسمی این باشگاه سعودی، ژاردیم چند روزی پیش از بازگشت بازیکنان به عربستان، وارد این کشور شده و کارش را به صورت رسمی آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عصر امروز مسئولان الهلال جلسه ای با مورایس سرمربی سابق خود که دو ماه در این تیم حضور داشت و موفق شد الهلال را به مقام قهرمانی برساند، ترتیب دادند و با اهدای پیراهن امضا شده بازیکنان با وی وداع کردند. نکته جالب پوشیدن دشداشه لباس مخصوص‌و سنتی اعراب توسط این سرمربی پرتغالی و دستیارش بود.

 

 

 

عربستان الهلال عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۴۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی بعد از معارفه حمید مطهری به عنوان مربی تیم تراکتور و دستیار یحیی گل‌محمدی، خبرنگار ما در گفتگویی با سعید مظفری‌زاده، مدیر تیم سرخپوشان، جزئیات بیشتری را از این انتخاب و آینده تیم بیان کرده است.

* عصر امروز حمید مطهری به عنوان مربی جدید تیم تراکتور منصوب شد، لطفا در این مورد صحبت کنید.
همانطور که در اطلاعیه باشگاه آمده، ایشان امروز قراردادشان را پس از مذاکره با مدیرعامل محترم باشگاه امضا کردند و قرار است در تمرینات شرکت کنند. امروز هم یک جلسه تمرینی بسیار خوب داشتیم و بازیکنان زیر نور دستورات کادرفنی را اجرا کردند و همه چیز روند عادی خود را طی می‌کند.

* برای بسیاری از هواداران تراکتور این سوال پیش آمده که حمید مطهری چه سمتی در تیم دارد و آینده سرمربی تیم خواهد شد؟
آقای مطهری یکی از مربیان بادانش، باتجربه و باشخصیت فوتبال ایران هستند که رزومه ایشان برای معرفی‌شان کافی است و هیچ نیازی به تعریف و تمجید من ندارد. اما ایشان به عنوان دستیار سرمربی به تیم آمدند و روی تمرینات نظارت دارند.

* بنابراین نقش ایشان دستیار سرمربی است و سرمربی به زودی معرفی خواهد شد؟
بله، کاملا درست است.

* گزینه نهایی چه کسی است؟
یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همانطور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.

* فکر می‌کنید این اتفاق چه زمانی رخ می‌دهد؟
این اتفاق به زودی رخ می‌دهد و از این بابت نگرانی وجود نخواهد داشت.

* در مجموع وضعیت تیم را چطور می‌بینید؟
بازیکنان با انگیزه و شادابی بسیار زیادی تمرین را انجام دادند و همچون گذشته تمام تلاش خود را خواهند کرد تا هواداران را خوشحال کنند. ما دو دوره افت داشتیم که یکی در ابتدای فصل به دلیل تغییرات زیاد و قرعه سخت بود و یکی هم اخیرا بعد از تعطیلات نوروزی، فکر می‌کنم این برای هر تیمی رخ می‌دهد و من مطمئنم که بازیکنان با حمایت هواداران این دوره را پشت سر خواهند گذاشت.

* در مورد آقای نصرتی هم سوالاتی وجود دارد که آیا ایشان به کارشان ادامه می‌دهند؟
بله ایشان مربی متعهد ما هستند و به قراردادشان تعهد دارند. ایشان یک استعفا دادند و هیئت مدیره و باشگاه با آن مخالفت کردند و امروز هم در تمرین حضور داشتند و به کارشان ادامه می‌دهند.

* صحبت پایانی؟
دوست دارم به هواداران اطمینان بدهم که مسئولان باشگاه شبانه روز در تلاش هستند تا بهترین اتفاق ممکن رخ بدهد و این چند بازی که نتایج آن خوب نبود، جبران شود. مطمئنم هواداران تراکتور هم مثل همیشه از ما حمایت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • طلسم شکست: تیم ملی والیبال از امروز با سرمربی
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • پیشکسوت بسکتبال ایران در گذشت
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • عذرخواهی دروازه‌بان معروف از هواداران الاتحاد
  • میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان