Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@13:36:03 GMT

ایران دغدغه‌ محسن مهرعلیزاده است

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۴۲۷۸

ایران دغدغه‌ محسن مهرعلیزاده است

به گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن مهرعلیزاده نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری نزدیک‌ترین شخص به خودش را پسرش یاسر مهر علیزاده معرفی کرد.

پسر مهر علیزاده گفت: تحصیلات پدر من لیسانس فوق لیسانس از دانشگاه تبریز و دکتری مدیریت مالی از دانشگاه تهران و یک دکتری دفاع نشده دکتری اقتصادی از دانشگاه تیلبرگ هلند دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوابق اجرایی او از سایر نامزد‌ها و حتی از روسای جمهوری قبلی بیشتر است با یک جستجوی ساده می‌توان به آن رسید.

وی ادامه داد: دغدغه‌ پدر من ایران است. یکی از اهداف پدر من این است که ورزش زورخانه‌ای را جهانی کند.

یاسر مهر علیزاده گفت: مهمترین ویژگی پدر من این است که قول الکی نمی‌دهد و اگر مسئولیتی بپذیرد خانواده را فراموش می‌کند که به نظر اخلاق خوبی نیست.

پسر مهر علیزاده گفت: گریه پدرم را برای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی دیدم. بزرگترین نقطه قوت او این است که، چون مهندس است با پیگیری و مشخص کردن مشکل به دنبال حل آن می‌رود.

وی ادامه داد: مهمترین نقطه ضعف پدرم این است که تا از پا نیفتد استراحت نمی‌کند. یکی از نشانه‌های مهم توجه پدر من به بانوان است.

یاسر مهر علیزاده گفت: ما ۳ بچه هستیم، من فرزند اول و متولد سال ۶۰، برادرم دکترای مدیریت مالی و متولد سال ۶۱ در یک شرکت خصوصی فعالیت می‌کند و خواهرم متولد سال ۶۶ طراحی صنعتی و در گردشگری سلامت کار می‌کند. مادرم بیشترین نقش را در زندگی شخصی پدرم دارد و او خانه دار است.

وی ادامه داد: سید محمد خاتمی برادر بزرگ‌تر پدر من است و پدرم در کار‌ها از ایشان مشورت می‌گیرد.

پسر مهر علیزاده گفت: پدرم یک مهندس واقعی، اقتصاد دان و استاد دانشگاه است. او راه حل رفع وضع موجود است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محسن مهرعلیزاده انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 پدر من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۴۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج گفت: بیمارستان دارای بدهی است و نیاز داریم قول‌های داده شده در راستای رفع مشکلات محقق شود.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، معصومه علیزاده سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج در آئین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج، گفت: نیروهای توانمند و پای کاری در بیمارستان داریم و باید به نحو مطلوب و با نگاه تخصصی از این ظرفیت‌ها بهره برد.

علیزاده با اشاره به اینکه در گذشته شاهد اعزام بالای بیماران به استان‌های همجوار بودیم، عنوان کرد: در حال حاضر به واسطه تجهیزات در بسیاری از موارد بی نیاز به اعزام بیماران شدیم.

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج نگاه و دید قومیتی به ساختارها را چالش ساز دانست و ابراز داشت: شایستگی باید محور قرار گرفته و اگر برتری نیز شکل بگیرد، برحسب علم اقدام شود.

علیزاده با اشاره به برخی از مشکلات، گفت: کمبود نیرو و منابع انسانی در بیمارستان مطرح بوده و همچنین نیروهایی به عنوان خدمات یا برخی عناوین دیگر مشغول شدند که ردیف گرفته، اما در جایگاه خود قرار ندارند.

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج با تاکید بر اینکه باید پیگیری شده تا نگاه تخصصی به چارت‌ها عملیاتی شود، ابراز داشت: این مسئله کمک می‌کند تا بتوانیم بیمارستان را بهتر مدیریت کنیم.

علیزاده به ضعف تسویه حساب‌های بیمه‌ای اشاره کرد و گفت: در بحث معوقات بیمه‌ای به ویژه در بحث تأمین اجتماعی مبالغ چشمگیری را شاهدیم که باید همکاری لازم برای تعامل بهتر و بهبود پرداخت‌ها را داشته باشیم.

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج افزود: بیمارستان دارای بدهی است و نیاز داریم قول‌های داده شده در راستای رفع مشکلات محقق شود.

دیگر خبرها

  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • سبک زندگی دکتر مرندی به روایت دخترش | ساده‌زیستی را از پدر و مادر یاد گرفتیم
  • مقاومت مرموز دربرابرسینمای مقاومت
  • نقش دکتر داودی در پایه ریزی اقتصاد اسلامی
  • چرا بایدن از نتانیاهو دغدغه بیشتری نسبت به اسرائیل دارد؟
  • تغذیه بیش از ۲۵۰ هزار متر مکعب آب به سفره‌های زیر زمینی ریگان