Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان –  میکسو پاتلانینن در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌ ملی فوتبال هنگ‌کنگ مقابل ایران اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید: *بازی سختی بود. تیم ایران تیم با کیفیتی است و نمایش خوبی را از خود به جای گذاشت. این تیم بسیار خطرناک ظاهر شد.ما خوشبین بودیم که پیروز شویم. می‌خواستیم تلاش های تیم ایران را خنثی کنیم اما سه گل دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

*چمن زمین قدری بلند بود و توپ جلو نمی رفت. بازیکنان مشکل داشتند و توپ و زمین مسابقه سفت بود اما تیم ایران بسیار عالی ظاهر شد و آنها از بازیکنان  و مربی خوبی بهره می بردند.  این تیم از نظر تکنیک خوب و بسیار سرعتی است و برای هر تیمی می تواند مشکل ایجاد کند.  

*ایران را آنالیز کرده بودیم اما نیمه اول از زاویه بسته  گل دریافت کردیم. آنها در محوطه جریمه خوب ظاهر شدند و به گل رسیدند. این تیم بسیار عالی است و ما را تحت فشار قرار داد و باید گفت بسیار شایسته هستند. بیشتر بخوانید: اسکوچیچ: امیدوارم با ۱۲ امتیاز کامل به ایران برگردیم/ اینجا زمینی دارد که در زندگی‌ام ندیده‌ام

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد

 الهلال چهارشنبه شب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین قرار گرفت با نتیجه ۲-۴ شکست خورد.

این باخت که به رکورد ۳۴ پیروزی متوالی الهلال پایان داد، چهارمین شکستی است که الهلال در دو دوره سرمربیگری ژرژ ژسوس و طی ۷۰ بازی تجربه کرده است.

الهلال در هفته سیزدهم فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ لیگ عربستان و در اولین دوره حضور ژسوس، برای اولین بار با این سرمربی پرتغالی شکست خورد. این شکست با نتیجه ۲-۱ و مقابل الحزم اتفاق افتاد.

آبی‌پوشان سپس در دومین دوره سرمربیگری ژسوس، در مرحله گروهی جام ملک سلمان با نتیجه ۲ بر ۳ مغلوب السد قطر شدند و در ادامه در فینال همان تورنمنت با نتیجه ۱ بر ۲ برابر النصر شکست خورد.

الهلال شب گذشته برای اولین بار در مجموع دو دوره مربیگری ژسوس، با اختلاف دو گل شکست خورد و همچنین برای اولین بار در یک بازی ۴ گل دریافت کرد.

لازم به ذکر است که اولین دوره حضور ژسوس در الهلال از جولای ۲۰۱۸ تا ژانویه ۲۰۱۹ بود و او در مجموع در ۲۱ مسابقه هدایت این تیم عربستانی را بر عهده داشت.

ماموریت فعلی ژسوس نیز از ژوئیه ۲۰۲۳ آغاز شده و تا کنون ادامه دارد. این سرمربی پرتغالی در این مدت در ۴۹ روی نیمکت الهلال حضور داشته است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • رکورد ابدی مصطفی پاشا در تراکتور!
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • لورنتزو پلگرینی: به خاطر ده روسی خودمان را در آتش می‌اندازیم؛ رم در مسیر درستی قرار دارد
  • علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • بالاترین آمار برای سرمربی اخراجی در ایران | او بهترین بود، اما برای خودش!