Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:38:22 GMT

قلی زاده بهترین بازیکن ایران – هنگ کنگ

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۴۴۰۴

قلی زاده بهترین بازیکن ایران – هنگ کنگ

علی قلی زاده زننده گل نخست تیم ملی ایران در برابر هنگ کنگ به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اسکوچیچ برای زدن گل نخست مقابل هنگ کنگ، 23 دقیقه صبوری به خرج دادند تا اینکه وینگر شارلوا یک گل زیبا را به ثمر رساند. حرکت انفرادی علی قلی زاده از سمت راست و دریبل چند بازیکن هنگ کنگ، با شوت محکمی همراه شد که دروازه حریف را از زاویه ای بسته باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قلی زاده به جز این گل، بازی بسیار موثری را انجام داد و عنوان بهترین بازیکن میدان را از آن خود کرد. قلی زاده در این بازی 4 بار شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که هر 4 شوت این بازیکن درون چارچوب بودند ولی فقط یک مورد آن به گل تبدیل شد.

 

 

 


قلی زاده 59 بار به بازیکنان هم تیمی خود پاس داد که 48 مورد آن به درستی به مقصد رسیدند و آمار 81 درصد پاس صحیح را به ثبت رساند. قلی زاده علاوه بر این، 2 پاس کلیدی نیز به هم تیمی هایش داد.
قلی زاده در این بازی 2 بار اقدام به دریبل بازیکنان حریف کرد که در این امر نیز موفق بود. این بازیکن با 2 قطع توپ و یک تکل موفق، در کارهای تدافعی نیز همکاری کرد تا با کسب نمره 8.8 عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کند.

تیم ملی ایران علی قلی زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران علی قلی زاده بهترین بازیکن قلی زاده هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه

محمد محبی، مهاجم روستوف نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال لیگ برتر فوتبال روسیه در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ شد.

به گزارش مشرق، محمد محبی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف از سوی سازمان لیگ برتر روسیه به عنوان یکی از ۱۰۰ نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال این مسابقات معرفی شد.

ماه آینده در نظرسنجی از خبرنگاران ورزشی، ۳۰ بازیکن برتر به مرحله دوم انتخاب بازیکن سال لیگ برتر روسیه راه می‌یابند. بهترین بازیکنان ماه مسابقات نیز به صورت خودکار در این مرحله حضور خواهند داشت که محمد محبی یکی از آنها است.

محبی پیش از این به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس لیگ برتر فوتبال روسیه انتخاب شده بود.

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان