Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@13:34:00 GMT

ضرورت تبیین و پیاده سازی مکتب امام راحل در جامعه

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۴۴۲۶

ضرورت تبیین و پیاده سازی مکتب امام راحل در جامعه

منتظری بر ضرورت تبیین مکتب فکری امام راحل تاکید کرد و متذکر شد: باید مکتب فکری امام راحل را در زندگی خود پیاده کنیم.

«غلامرضا منتظری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در حالی که برخی از چهره ها متعلق به یک عصر و نسل هستند اما امام راحل برای همه عصرها و نسل ها چهره ای ماندگار است.     نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: راه روشن امام راحل به عنوان بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره باید پیش روی ما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      وی بر لزوم تبیین اندیشه ها و آرمان های امام راحل به نسل جوان تاکید کرد و افزود: گرامیداشت این مناسبت ها بهانه ای برای تبیین ابعاد شخصیتی امام راحل به مردم به ویژه نسل جوان است.     منتظری یادآور شد: امروز بسیاری از شخصیت های برجسته بین المللی اعتقاد دارند که شخصیت امام راحل باید مورد مطالعه مجدد قرار گیرد، مقام معظم رهبری می فرمایند حداقل باید دو قرن بگذرد تا بتوانیم ابعاد شخصیتی امام راحل را بشناسیم.     نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تبیین مکتب فکری امام راحل تاکید کرد و متذکر شد: باید مکتب فکری امام راحل را در زندگی خود پیاده کنیم.     وی به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات لیله القدر و تعیین سرنوشت ما است و اگر قرار است در تعیین سرنوشت آینده نقش موثری داشته باشیم باید در انتخابات شرکت کنیم.     منتظری تصریح کرد: اگر فردا نقدی به وضعیت موجود داشته باشیم خود نیز در بروز آن وضعیت مقصر هستیم لذا باید با آگاهی، بصیرت، هوشمندی و با استناد به معیارهایی که امام راحل و رهبر معظم انقلاب تعیین کردند و با نیت صادقانه در عرصه انتخابات گام برداریم و فرد اصلح را انتخاب کنیم.     نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در انتخابات باید به کسی رای دهیم که زمینه شکل گیری دولتی فراهم شود که زمینه ساز گام دوم انقلاب اسلامی باشد.  

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: حضور حداکثری درانتخابات نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی مراسم سالگرد ارتحال امام ره غلامرضا منتظری مکتب فکری امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۴۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان های امام راحل

دیگر خبرها

  • تشکیل سپاه پاسداران نتیجه هوشمندی و درایت الهی امام راحل بود
  • مصارف مالیات برای مردم تبیین شود/لزوم مبارزه با فرار مالیاتی
  • نشست علمای اهل تسنن شهرستان نقده
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسوولان در رفع مشکلات مردم
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • تجدید میثاق فرماندهان ارتش با امام راحل
  • گزارش تصویری | مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان های امام راحل
  • مشارکت مردم شاه کلید موفقیت بنیاد مسکن