Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در کلاب هاوس گفت: در مقابل پخش نشدم مستند هر زمان رئیس جمهور شوم اقدام مناسب را انجام‌ می‌دهم، ولی باید تعامل هم داشته باشیم.

وی ادامه داد: مردم باید از مسئولین امید را بشنوند. رقیب اصلی من ۵ نفر دیگر هستند و من فقط یک رقیب ندارم و این ۵ نامزد اقدامات نامناسب و هشتگ‌های بسیار زشتی را در فضای مجازی علیه من منتشر کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی اظهار کرد: وقتی رئیس جمهور شوم معاون اول را هم معرفی می‌کنم.

وی ادامه داد: نتیجه کار میدان و دیپلماسی باید توسعه اقتصادی باشد، یعنی باید نتیجه اش به جیب مردم برود. کشور‌های منطقه مانند عراق و سوریه کمک‌های بسیاری انجام دادیم، بنابراین باید در جهت منافع اقتصادی ایران، از آن‌ها استفاده کنیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: یک بار در مقابل حرف مرحوم حجت الاسلام سید احمد خمینی ایستادم و حرف ایشان را در سن ۲۸ سالگی گوش نکردم و امام خمینی از کار من استقبال کردند. من ۴۰ سال است در عرصه مدیریت هستم و با تعامل در این عرصه حضور پیدا کرده ام.

در حال تکمیل..

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عبدالناصر همتی انتخابات ریاست جمهوری دیپلماسی اقتصادی سیاست خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۴۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه سهام ۶ همتی سرخآبی‌ها در فرابورس

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بخش خبر 14 شبکه خبر در ارتباط تلفنی با وزیر اقتصاد ، موضوع عرضه سهام دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس در فرابورس را بررسی کرد.

مجری: مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز در بازار پایه فرابورس انجام شد طبق اعلام فرابورس به طور رسمی خرید ۸۵ درصد از سهام سرخآبی‌ها از سوی خریداران قطعی شد حالا برای اطلاع از جزئیات این موضوع و مراحلی که برای نهایی شدن این مزایده مانده گفتگوی می‌کنم با وزیر امور اقتصادی و دارایی، خواهش می‌کنم بفرمایید که دو تیم استقلال و پرسپولیس به کدام خریداران واگذار شد؟

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی با ارتباط تصویری با این بخش خبری گفت: امروز ۸۵ درصد سهام دو باشگاه پرطرفدار و مردمی استقلال و پرسپولیس در فرابورس ایران به بخش غیردولتی واگذار شد سال ۱۴۰۰ دولت سیزدهم در شرایطی بر سر کار آمد که هر دو باشگاه متأسفانه به جهت عدم رعایت بعضی از ضوابط کنفدراسیون فوتبال آسیا دچار محرومیت‌هایی شده بودند در همان سال ۱۴۰۰ ستادی به عنوان هماهنگی اجرایی سازی واگذاری دو باشگاه فیمابین وزارت ورزش و جوانان، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان خصوصی به نمایندگی از ما و همچنین سازمان بورس اوراق بهادار تشکیل شد و در همان سال ۱۴۰۰ اسفندماه اولین گام در این حوزه برداشته شد بعد از ۳ دوره، دولت‌هایی که تلاش ناکامی در این زمینه داشتند از سال ۱۳۷۶ تا آن زمان در اسفند ۱۴۰۰ با حضور حدود ۴۰۰ هزار نفر از مردم و طرفداران افزایش سرمایه‌ی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به عنوان بورسی شدن از محل افزایش سرمایه بدون اینکه در واقع با سلب حق تقدم انجام شد و در سال ۱۴۰۱ سه مرتبه تلاش شد تا از طریق عرضه به بخش‌های خصوصی و تعاونی فرآیند مالکیت این دو باشگاه که باید اتحاد مالکیت آنها برای مراجع آسیایی حل و فصل می‌شد صورت بگیرد که با اقبال از سمت بخش خصوصی و تعاونی در گام‌های اول مواجه نشد، اما با توجه به پایان مهلتی که اِی. آف. سی برای ایران در نظر گرفته شده بود برای این دو باشگاه پرطرف و مردمی در انتهای سال گذشته ۱۴۰۲ تلاش شد که این بار از طریق مشارکت طلبیدن یک مجموعه مشترک یعنی کنسرسیومی از بانک‌های غیردولتی و کنسرسیومی از شرکت‌های صنایع پتروشیمی ذیل هلدینگ خلیج فارس این مسئله بتواند حل و فصل بشود و بحمدالله این اتفاق امروز صبح در فرابورس ایران محقق شد.

سؤال: آقای خاندوزی سهام این دو تا تیم به چه ارزشی واگذار شد در واقع قیمت هر سهم چقدر بود؟

خاندوزی: بله طبق اطلاعاتی که دوستان ما در فرابورس در اختیار قرار دادند ارزش نهایی سهام این دو باشگاه به ارزش تقریبی ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای سهام باشگاه استقلال و ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای باشگاه پرسپولیس امروز نهایی شد و امیدوار هستیم که روز چهارشنبه در یک مراسم رسمی با حضور وزیر محترم ورزش و جوانان این قطعی سازی را اطلاع رسانی انجام بدهیم.

سؤال: آقای خاندوزی پرداختی‌ها به چه صورت واگذار می‌شود؟

خاندوزی: با توجه به اینکه ۱۰ درصد معامله باید به صورت حسه نقدی پرداخت بشود و ۹۰ درصد آن به صورت اقساطی اتفاق خواهد افتاد این بخش نقدی آن امروز قطعی شد بخش مربوط به اقساط آن طی مهلت‌های ۶ ماهه‌ای که هر دو کنسرسیوم هم بانکی و هم هلدینگی پتروشیمی خلیج فارس انجام خواهند داد رخ خواهد داد تلاش دولت در این مرحله این بود که در عین اینکه برای همیشه مسئله اتحاد مالکیت را حل و فصل می‌کند مسئله مدیریت اقتصادی، انضباط مالی، شفافیت عملکرد این دو باشگاه پرطرفدار و مردمی کشور را ما بتوانیم حل و فصل بکنیم از جمله اینکه بتوانیم در دورانی که توسط کنسرسیوم‌ها مدیریت خواهند شد زمینه را فراهم بکنیم تا زمانی درآمد پایدار ناشی از حق پخش آنها که خب مسئله را به شکل اساسی تری ان شاء‌الله در سال آینده حل و فصل خواهد کرد بتوان همزمان مسئله مربوط به جریمه آسیایی را تبدیل کرد این تهدید را به یک فرصتی برای اصلاح هم اقتصادی و مالی شرکت‌ها و هم حرفه‌ای و مدیریتی آنها.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • عرضه سهام ۶ همتی سرخآبی‌ها در فرابورس
  • دست دیپلماسی در دست میدان
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • پاس گل میدان به دیپلماسی
  • نه رئیسی، رئیس جمهور دو دوره ای می شود نه بایدن
  • با مذاکره با آمریکا از عملیات «وعده صادق» دستاورد سیاسی بدست بیاوریم! / اصلاح‌طلبان: موشک‌ها را خرج برجام کنید
  • مشارکت مردم در بهینه‌سازی مصرف با اصلاح یارانه‌های انرژی مبتنی بر نفر محقق می شود
  • جعفرزاده: نه رئیسی، رئیس جمهور دو دوره ای می شود نه بایدن /مردم دارند له می شوند، آخر مگر این میز چقدر ارزش دارد؟!