Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میکسو پاتلاینن سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ درباره دیدار تیمش مقابل ایران گفت:

بازی سختی بود. تیم ایران تیم باکیفیتی است و نمایش خوبی را از خود به جای گذاشت. این تیم بسیار خطرناک ظاهر شد. ما خوش‌بین بودیم که پیروز شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواستیم تلاش‌های تیم ایران را خنثی کنیم، اما سه گل دریافت کردیم. سعی کردیم از فرصت‌های خود استفاده کنیم و توانستیم یک گل به ثمر برسانیم، اما تیم ایران گل‌های بیشتری زد و ما نتوانستیم پیروز شویم.

وی در پاسخ به وضعیت زمین چمن گفت:

چمن زمین قدری بلند بود و توپ جلو نمی‌رفت. بازیکنان مشکل داشتند. توپ و زمین مسابقه سفت بود، اما تیم ایران بسیار عالی ظاهر شد و از بازیکنان و مربی خوبی بهره می‌برد. این تیم از نظر تکنیک خوب و بسیار سرعتی است و برای هر تیمی می‌تواند مشکل ایجاد کند.

سرمربی تیم هنگ‌کنگ خاطرنشان کرد:

تیم ایران را آنالیز کرده بودیم، اما نیمه اول از زاویه بسته گل دریافت کردیم. آنها در محوطه جریمه خوب ظاهر شدند و به گل رسیدند. این تیم بسیار عالی است و ما را تحت فشار قرار داد و باید گفت بسیار شایسته هستند.

میکسو پاتلاینن گفت:

ما در بازی‌های آتی قصد باخت نداریم و نمی‌خواهیم بازنده باشیم. همیشه بازی می‌کنیم که بازنده نباشیم و این به ما فرصت می‌دهد که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی اخبار تیم ملی تیم ملی فدراسیون فوتبال هنگ کنگ تیم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد بی نظیر رونالدینیو مقابل میلان (لیگ قهرمانان اروپا - 18 آوریل، 2006) / فیلم

سال 2006 در چنین روزی و در چارچوب دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2005/06،‌ دو تیم میلان و بارسلونا در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند. این دیدار با تک گل ژولی، 1-0 به سود بارسلونا به پایان رسید.

دانلود (10.6MB)

دیگر خبرها

  • تحقیر فرح توسط محمدرضا شاه در مقابل دوربین / روایت تلخ مقامات پهلوی از واگذاری بحرین / روش آموزشی بی‌نظیر امام موسی صدر / ایران تحت اشغال به روایت تصاویر متفقین
  • کری سرمربی سردار آژمون برای تیم شکست ناپذیر اروپا
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • عملکرد بی نظیر رونالدینیو مقابل میلان (لیگ قهرمانان اروپا - 18 آوریل، 2006) / فیلم
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • سرمربی الهلال: مطمئنم به فینال صعود می‌کنیم
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟