Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@22:30:22 GMT

سرمربی بحرین: باید روی بازی با ایران تمرکز کنیم

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۵۵۴۶

هولیو سوزا، سرمربی تیم ملی بحرین گفت: 2 بازی بعدی برابر ایران و هنگ‌کنگ اهمیت بسیار زیادی دارند و تمرکزمان برای کسب مقام نخست یا دومی است

هولیو سوزا، سرمربی تیم ملی بحرین از آخرین وضعیت تیمش می گوید.

به گزارش طرفداری و به نقل از روزنامه الوطن بحرین، هولیو سوزا در پی پیروزی 8 بر صفر تیم ملی فوتبال بحرین برابر کامبوج و صدرنشینی در گروه C انتخابی جام جهانی در قاره آسیا گفت:

ما هر کاری که می‌توانستیم در بازی برابر کامبوج انجام دادیم، زیرا بازیکنان بحرین با تمرکز کاملی وارد این بازی که نیاز به گل زودهنگام دارد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه نخست نتوانستیم به خوبی از موقعیت‌های گلزنی استفاده کنیم اما به ثمر رسیدن گل دوم پیش از پایان نیمه نخست خوب بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین افزود:

بازیکنانم فشار زیادی به کامبوج آوردند که باعث از دست رفتن تمرکز آنها و خستگی‌شان شد. این موضوع باعث شد 5 گل دیگر هم بزنیم. 2 بازی بعدی برابر ایران و هنگ‌کنگ اهمیت بسیار زیادی دارند و تمرکزمان برای کسب مقام نخست یا دومی است. باید در هر 2 بازی پیروز شویم و با ورق زدن پیروزی برابر کامبوج اکنون روی بازی با ایران تمرکز کنیم.

اخبار داغ 

پرونده مرگ "علی انصاریان" تازه باز شد! / علت دقیق مرگ چه بود؟! + ناگفته ها حضور پنجعلی در ترکیب با پیروزی 4-1 بر سیدجلال! / نتایج تیم منتخب قرن (9) مهدی سیدعلی در طرفداری: در آسیا به داور اعتراض نمی کنیم چون AFC سخت گیر است؛ از داور تست کرونا نمی گیرند! خواننده ترک پاسخ ترانه خوانی والیبالیست ها را داد: آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران! رسمی؛ سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر شد رونالد کومان در بارسلونا ماندنی می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادمند: خداراشکر که در این بازی چَک خوردیم!

به گزارش "ورزش سه"، حسین مرادمند  مدافع استقلال درباره بازی با شمس آذر گفت: خدا را شکر در این بازی شرمنده هواداران‌مان نشدیم. بازی در زمین خودمان بود. بازی تماشاگر پسندی بود. ۵ دقیقه بازی از دست‌مان در رفت اما بازی را بردیم و باز هم خدا را شکر.

ویدئو: 330473

او درباره کورس بالای جدول گفت: خیلی حساس است. ۶تا فینال داریم و باید هر روز توان و تمرکزمان را در تمرین بگذاریم.

او درباره شادی بعد از گلش توضیح داد: دو تا از رفیق‌های خوب من این فصل مصدوم شدند و دوست داشتم به یاد خوشحالی گل‌هایی که در این تیم انجام دادند این گل را تقدیم آن بچه‌ها، محمد دانشگر و مهدی‌پور، کرده باشم.

او درباره صحنه کرنری که توپ را به جلالی داد عنوان کرد: آدرس به او دادم و گفتم بریز تیر یک.

او درباره گل‌ خوردن پشت هم استقلال در نیمه دوم گفت: به نظر من دلیلش عدم تمرکز بود. آنقدر که باید و شاید تمرکز نداشتیم و در ۵ دقیقه دو گل خوردیم. خدا را شکر می‌کنم که این چک را الان خوردیم و باید بدانیم در فوتبال باید ۱۰۰دقیقه تمرکز داشته باشیم. خدا را شکر این سه امتیاز را گرفتیم.

دیگر خبرها

  • مرادمند: خداراشکر که در این بازی چَک خوردیم!
  • آبی‌پوشان پایتخت به‌دنبال بازگشت به‌صدر جدول/ رونمایی از تراکتور بدون خمز
  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • نتیجه عالی برابر صنعت نفت کسب کردیم/ با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنیم
  • برتری کویت برابر بحرین در دیدار نخست
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم