Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد حجت‌الاسلام رییسی گفت: آنچه در این مدت از منش حجت‌الاسلام رییسی دیده‌ام، نگاه منصفانه و بدون تبعیض ایشان به همه اقوام و فرهنگ‌های ایران است.

 مهدی دوستی روز جمعه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: آنچه در این مدت از منش حجت‌الاسلام رییسی دیده‌ام، نگاه منصفانه و بدون تبعیض ایشان به همه اقوام و فرهنگ‌های ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد رییسی تصریح کرد: به عنوان یک لر و فرزند زاگرس می‌گویم که حجت‌الاسلام رییسی همواره حامی قوم بزرگ لر بوده و خواهند بود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد برگزار می‌شود. سید ابراهیم رییسی، محسن رضایی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، عبدالناصر همتی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و  محسن مهرعلیزاده در این انتخابات باهم رقابت می‌کنند./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: حجت الاسلام رییسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۶۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شرودر» دوستی با پوتین را مفید دانست

صدر اعظم پیشین آلمان ضمن تاکید بر راهکار دیپلماتیک برای حل بحران اوکراین بر این عقیده است که دوستی وی با رئیس جمهور روسیه می تواند برای پایان دادن به این جنگ سودمند باشد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "دی سایت" آلمان، گرهارد شرودر، صدراعظم پیشین آلمان معتقد است که دوستی او با "ولادیمیر پوتین"، رئیس جمهور روسیه می تواند به پایان جنگ در اوکراین کمک کند. این سیاستمدار حزب سوسیال دموکرات در مصاحبه ای با خبرگزاری آلمان گفت: ما سال ها با هم معقولانه کار کرده ایم. شاید این هنوز بتواند به یافتن راه حلی از طریق مذاکره کمک کند، من هیچ راه حل دیگری نمی بینم."

وی تاکید کرد که او نمی‌خواهد این مسئله را فراموش کند که در این سیاست نیز «رویدادهای مثبتی» رخ داده است. به گفته شرودر زمانی به نظر می رسید که این رابطه شخصی می تواند برای حل یک مشکل دشوار سیاسی مفید باشد.

به نوشته خبرگزاری آلمان شرودر ممکن است به مأموریت میانجیگری خود از مارس 2022 اشاره کند که شکست خورد. امروز، صدراعظم اسبق آلمان متعهد به تلاشی جدید برای میانجیگری در سطح دولت برای پایان دادن به جنگ در اوکراین است که به‌ویژه آلمان و فرانسه را برای این منظور موظف می داند.

شرودر در بخش دیگری از سخنانش گمانه زنی ها در مورد حمله روسیه به کشورهای شرقی ناتو یا حمله اتمی را "بیهوده" خواند. او گفت که علاوه بر حمایت از اوکراین، باید به راه حلی برای درگیری نیز توجه جدی شود تا ناآرامی در میان مردم افزایش نیابد.

شرودر در حزب دولتی سوسیال دموکرات نیز به دلیل دوستی با پوتین مورد انتقاد قرار می گیرد. اگرچه او جنگ در اوکراین را "اشتباهی مهلک" خواند، اما به طور کامل از ولادیمیر پوتین، رهبر کرملین، که از زمانی که صدراعظم شد با او دوست بود، فاصله نگرفت. بنابراین، رهبری حزب سوسیال دموکرات او را کنار گذاشت، اما روند اخراج از حزب شکست خورد.

حزب سوسیال دموکرات در حال حاضر بر سر سیاست روسیه در حال بحث و کشمکش است. چندین دانشمند از صفوف این حزب از جمله مورخ مشهور هاینریش آگوست وینکلر، در نامه ای از فقدان "وضوح لازم و همبستگی بدون ابهام" در اظهارات رهبری این حزب انتقاد کردند. در این نامه آمده است که حزب سوسیال دموکرات یک مفهوم کوته بینانه از صلح داشت و با متحدان خود در اروپا "به اندازه کافی" هماهنگ نمی شد. پیشنهادی که رولف موتسنیچ، رهبر گروه پارلمانی حزب سوسیال دموکرات در بوندستاگ ارائه کرد، که از توقف جنگ صحبت کرد هم بحث های زیادی را به راه انداخت.

تحولات اوکراین|گزارش سازمان ملل درباره شکنجه اسرای روستحولات اوکراین|زلنسکی دبیر شورای امنیت را هم برکنار کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دادستان کل: با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • «شرودر» دوستی با پوتین را مفید دانست
  • قرآن، تمام تبعیض‌های نژادی، حزبی و قومی را مردود می‌شمارد
  • رییسی: رژیم صهیونیستی یک موجودیت ضد صلح است/به حمایت از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • فرهنگ تحزب‌گرایی در کشور شکل نگرفته است
  • بدون توجه به فرهنگ امکان پیشرفت وجود ندارد/ رونمایی از سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد
  • این احتمال که بدون اطلاع حجت الاسلام صدیقی ، فعالیتهای غیرقانونی کرده باشند ضعیف است/ موسسه خانواده صدیقی غیرانتفاعی است اما در آن فعالیت تجاری شده
  • ویدیو/ بررسی ابعاد مختلف انتخابات ۱۱ اسفند از نگاه دانشگاه
  • درخشش آیین دوستی با اقوام ایرانی در نوروزگاه آبشار بافق
  • از هدیه گرفتن فرزند داور «محفل» از دستان وزیر ارشاد تا تاکید وزیر به پوشش ایرانی - اسلامی