Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن ذوالفقار نسب گفت: نه بحرین و نه عراق مقابل تیم ملی ما اینگونه که هنگ‌کنگ به میدان آمد بازی نخواهند کرد

بیژن ذوالفقار نسب معتقد است تیم ملی ایران در بازی های بعدی بهتر فوتبال بازی خواهد کرد.

به گزارش طرفداری، بیژن ذوالفقار نسب در خصوص عملکرد تیم فوتبال تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ به فارس گفت:‌

در اول تورنمنت‌ها همیشه حساسیت وجود دارد ضمن آنکه حریف تیم ملی غیرمتعارف فوتبال بازی می‌کرد و ساختاری کاملاً دفاعی را در پیش گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:

در جریان بازی کاملاً مشخص بود که تیم ملی به خاطر نداشتن بازی تدارکاتی تمرین شده فوتبال بازی نمی‌کند. اگر بازی با نتیجه 3 بر صفر تمام می‌شد نتیجه خوبی گرفته بودیم ولی گلی که دریافت کردیم علامت سؤال‌هایی را ایجاد کرد. تیم ما نباید اینچنین غافلگیر شود و بازیکنانمان باید هوشیارتر باشند. 

کارشناس فوتبال کشورمان گفت:

معتقدم تیم ملی را با این مسابقه نباید ارزیابی کرد و باید دید در آینده عملکرد ملی‌پوشان چه خواهد شد، هر چند در بازی با عراق و بحرین قطعاً بهتر و راحت‌تر فوتبال بازی خواهیم کرد. 

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص کیفیت نامطلوب زمین چمن ورزشگاه المحرق گفت:

نه بحرین و نه عراق مقابل تیم ملی ما اینگونه که هنگ‌کنگ به میدان آمد بازی نخواهند کرد. هنگ‌کنگ با ساختار دفاعی هفت‌نفره و فوتبالی غیراستاندارد مقابل تیم ملی بازی کرد و آن دو مسابقه قطعا متفاوت خواهد بود. 

او در پایان گفت:

درست است که زمین چمن بد و بلند بود، اما من به این مسائل بسنده نمی‌کنم و معتقدم نباید این چیزها را بزرگ کرد. اینکه بگوییم زمین خراب است و ما باختیم اصلاً توجیه ندارد چون عراق هم باید در همین زمین مقابل ما به میدان برود. ملی‌پوشان کشورمان به یاد داشته باشند که مسائل بیرونی نباید روی آنها تأثیر بگذارد و زمین خراب و اتفاقات دیگر نباید آنها را از مسیر خارج کند. در مجموع به تیم ملی خوشبین هستم و معتقدم که تیم ملی ما در آینده بهتر و بهتر خواهد شد.

اخبار داغ 

پرونده مرگ "علی انصاریان" تازه باز شد! / علت دقیق مرگ چه بود؟! + ناگفته ها حضور پنجعلی در ترکیب با پیروزی 4-1 بر سیدجلال! / نتایج تیم منتخب قرن (9) ایران - هنگ کنگ؛ فقط برای شروع بد نبود / تحلیل فنی گل مهدی طارمی به چلسی، بهترین گل فصل باشگاه پورتو شد پدر سرخیو آگوئرو: اشک های گواردیولا را باور نمی کنم؛ او همیشه می خواهد خودش نقش اول باشد خوان لاپورتا تایید کرد: کومان در فصل 22-2021 هم سرمربی بارسلونا خواهد بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بیژن ذوالفقار نسب فوتبال بازی هنگ کنگ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)

مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان مشکلی برای حضور در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان موفق شد در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر یک ملوان بندرانزلی را مغلوب کند و با ۴۵ امتیاز در رتبه سوم قرار بگیرد.

رامین رضاییان مدافع ملی‌پوش سپاهان در ثانیه های پایانی نیمه اول کارت زرد گرفت و در برخی رسانه گفته شد که این بازیکن بازی بعدی حساس تیمش مقابل پرسپولیس را به دلیل ۴ کارته شدن از دست داده است. باشگاه سپاهان و خود این بازیکن به این اخبار واکنش نشان دادند و اعلام کردند که این بازیکن با دریافت کارت زرد مقابل ملوان ۳ اخطاره شده و مشکلی برای همراهی این تیم مقابل پرسپولیس ندارد.

در رسانه‌ها مطرح شده بود که رضاییان در دیدار مقابل تیم‌های پرسپولیس، نساجی مازندران و هوادار کارت دریافت کرده بود و این چهارمین اخطار این بازیکن بوده است، اما با پیگیری خبرنگار ایرنا مشخص شد که رضاییان در دیدار مقابل هوادار هیچ کارتی دریافت نکرده است.

گزارش ناظر بازی نشان می‌دهد که تنها میلاد زکی‌پور در دقیقه ۸۷ و محمد قربانی در دقیقه ۲+۹۰ در آن دیدار کارت دریافت کرده بودند و با این تفاسیر رضاییان هیچ مشکلی برای حضور در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جمعه دوازده اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رامین رضاییان در صدر فهرست تراکتورسازی واکنش رامین رضائیان به تمدید قرارداد

دیگر خبرها

  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد(عکس)
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • ۸۰۰ مورد آبیاری غیرمتعارف با آب فاضلاب در استان گزارش شد
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • آبیاری غیرمتعارف و ظروف پلاستیکی چالش مهم محیط زیست
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)