Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سید عمار الحکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق، امروز (جمعه)، در پیامی سی و دومین سالروز رحلت امام خمینی (ره) را گرامی داشت.

 رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیام مذکور نوشت: «ویژگی شخصیت امام خمینی (ره) نگاه فراگیر ایشان بود که در آن مسائل انسان، جامعه و امت اسلامی و رنج‌های مظلومان در سرتاسر کره خاکی را بدون هیچ تبعیضی در نظر گرفت».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید عمار الحکیم در ادامه این پیام آورد که امام راحل با اندیشه تابناک و ضمیر انسانی و بصیرت خلاقانه و دوراندیشی ژرف خویش توانست معادله‌ای دشوار را که قرن‌ها پابرجا بود با انقلابی اسلامی تغییر دهد. انقلابی که همگان بر استواری تجربه آن اتفاق نظر دارند. در سی‌ودومین سالروز رحلتش یاد آن عالم ربانی و رهبر بی‌همتا و انسان مصلح را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سید عمار الحکیم امام خمینی ره رهبر جریان حکمت ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰ هزار قرص نان صلواتی در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، دبیر ستاد توزیع نان صلواتی شیراز گفت: همزمان با سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) ، ۱۰۰ هزار قرص نان در نانوایی های شیراز توزیع شد.
عدومی زاده با بیان اینکه توزیع نان صلواتی در شیراز حرکتی مردمی است ، افزود: نان های صلواتی در ۵۶ واحد نانوایی شیراز توزیع شد و خیران ، ۷۰ میلیون تومان مساعدت کردند.
۳۲ سال است که در سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در شیراز  ، نان صلواتی پخت و توزیع می شود.

دیگر خبرها

  • جشن قرقیعان به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی در اهواز برگزار شد (فیلم)
  • مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود
  • دیدار زیاد النخاله با امام خامنه‌ای
  • رئیس جمهور سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره)
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • مصاحبه|پیام های منطقه ای سفر رهبر حماس به تهران
  • پیام مدیر کل ارشاد خوزستان به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • مراسمی به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • توزیع ۱۰۰ هزار قرص نان صلواتی در شیراز
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر