Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی ایران از پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل هنگ کنگ اعلام رضایت کرد. به گزارش ایسنا، دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی ۳ بر یک تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ در چارچوب انتخابی جام جهانی گفت: از نتیجه بازی برای شروع این مسابقات خیلی راضی هستم. شرایط آب و هوایی هم سخت بود. از پس این موضوع به خوبی برآمدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی ادامه داد: با تیمی مسابقه می‌دادیم که اکثر بازی را در یک سوم دفاعی بازی کرد. بازی را برای ما سخت کرده بودند و یک مقدار ضد فوتبال بازی کردند. بازی را با نتیجه خوبی تمام کردیم. به نفرات کلیدی استراحت دادیم که فشار همه مسابقه روی آن‌ها نباشد.

وی خاطرنشان کرد: تنها چیزی که از آن رضایت نداشتم، دریافت گل از هنگ‌کنگ بود. نباید چنین گل‌هایی را دریافت کنیم و باید تمرکز خودمان را حفظ کنیم. ما اطلاعات کمی از روش بازی هنگ‌کنگ داشتیم چرا که مدت‌هاست بازی نکرده بودند. برتری خودمان را در طول مسابقه حف کردیم و شانس‌های خوبی داشتیم و هر کس که بازی را دید، می‌فهمید که کدام تیم دست بالاتر را دارد.

اسکوچیچ درباره اینکه با توجه به اینکه بازی آخر تیمش هم در همین ورزشگاه است، چه برنامه‌ای دارند، گفت: فکر می‌کنم که زمان کافی برای بهتر کردن این زمین وجود نداشته باشد. انتظار داشتم که شرایط مسابقه برای همه تیم‌ها یکسان باشد. ما با عراق در این زمین بازی می‌کنیم اما تیم‌های دیگر در این زمین بازی نمی‌کنند. هر چه باید می‌گفتم را گفتم. ما در هر دو نیمه فشار را روی محوطه جریمه حریف حفظ کردیم اما هر دو منطقه کیفیت خوبی نداشت. چاره‌ای نداریم و باید روی کار خودمان تمرکز کنیم.

این سرمربی کروات با بیان اینکه از الان تمرکز او روی بازی با بحرین است، اظهار کرد: بازی با هنگ‌کنگ تمام شد. ما به بحرین فکر می‌کنیم. سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم. باید به اندازه کافی باهوش باشیم و تمرینات ریکاوری را انجام دهیم و تورنمنت را به خوبی تمام کنیم.

وی در واکنش به اینکه تیمش رفته رفته هماهنگ‌تر خواهد شد چرا که در گذشته فقط با سوریه بازی کرده است گفت: بازی‌ها را با هم یکی نمی‌کنیم. هر بازی داستان متفاوت خود را دارد. تمرکز ما روی بازی با بحرین است. فعلا فقط به این بازی فکر می‌کنیم. ما تیم خوبی داریم و به قدرت خودمان ایمان داریم. می‌دانیم چطور از موانع رد شویم و مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ تيم ملي فوتبال ايران دراگان اسکوچیچ هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۶۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افسوس، باید کار بارسا را تمام می‌کردیم

به گزارش "ورزش سه"، در بازی رفت کمتر کسی تصور می کرد بارسا بتواند پی اس جی را شکست دهد اما شاگردان ژاوی بازی را 2-3 به سود خود خاتمه دادند. بارسا در مقطعی از بازی 2-1 عقب افتاد ولی با درخشش رافینیا ورق را برگرداند.

دنیل ریولو در آستانه بازی برگشت دو تیم گفت: «افسوس، پاری سن ژرمن باید در بازی رفت کار صعود مقابل بارسا را ​​قطعی می کرد. پاریس هنوز کاملاً نمرده اما وقتی در بازی رفت با سه گل شکست می خورید و تیم مقابلتان بارسلوناست، کار سخت می شود. ما در مورد تیم بسیار خوبی صحبت می کنیم که با گوندوگان، دی یونگ و پدری تیم بهتری در خط میانی دارد.»

ریولو ادامه داد: «پاری سن ژرمن سابقه خوبی در بازی های دور از خانه لیگ قهرمانان ندارد. از سال 2013، در خارج از پارک دو پرنس، به ندرت بازی های خوبی از این تیم به یاد داریم. باید امشب چیزی را ببینیم که مدت‌هاست از پاریس ندیده‌ایم. اگر اسیر آزمون و خطاهای کادر فنی نمی شدیم، فکر می کنم پی اس جی الان در موقعیت بهتری مقابل بارسا قرار می گرفت. پاری سن ژرمن شانس زیادی ندارد و من 70 به 30 وضعیت را به سود بارسا می بینم.»

دیگر خبرها

  • افسوس، باید کار بارسا را تمام می‌کردیم
  • سرمربی پورتو روی این چهار اسم خط کشید!
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • قریشی: نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت
  • کامیابی‌نیا: به چیزی جز شکست سپاهان فکر نمی‌کنیم
  • راضی شدین زدیم؟
  • یورگن کلوپ: احساس مزخرفی دارم؛ قهرمانی؟ احمق نیستم
  • جعفری: فریب شرایط سپاهان را نمی‌خوریم
  • حرفهای جالب گلری که تراکتور را ناکام گذاشت