Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:04:19 GMT

بازیکنان برزیل مخالف برگزاری کوپا در خاک کشورشان!

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۶۲۱۵

بازیکنان برزیل مخالف برگزاری کوپا در خاک کشورشان!

تیته، سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل، فاش ساخته است که بازیکنان این تیم مخالف برگزاری مسابقات کوپا آمه‌ریکا در خاک این کشور هستند.

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از اعضای تیم ملی برزیل از اینکه میزبانی کوپا آمه‌ریکا تنها دو هفته مانده به آغاز این رقابت ها به برزیل منتقل شده است به شدت ناراضی هستند.

تیته فاش کرد که در حال حاضر مذاکرات بین بازیکنان تیم ملی برزیل و روجریو کابوکلو، رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی، در مورد رد جابه‌جایی میزبانی به برزیل که هفته گذشته پس از لغو میزبانی میزبانان اصلی این تورنمنت، کلمبیا و آرژانتین، توسط مقامات برزیلی پذیرفته شد، در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلمبیا با ناآرامی های سیاسی دست و پنجه نرم می کند و آرژانتین با جهش بزرگی در تعداد مبتلایان به کرونا روبرو شده است.

تیته همچنین تایید کرد که علت غیبت کاسمیرو، کاپیتان برزیل، در کنفرانس خبری این بود که نارضایتی خود از وضعیت موجود و پذیرفتن میزبانی کوپا توسط برزیل نشان دهد.

برزیل امروز در مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف اکوادور خواهد رفت اما تمام مشغولیت ذهنی بازیکنان سلسائو، مسئله میزبانی کوپا است.

 

 

تیته گفت: "ما از بازیکنان خواسته ایم تا فقط روی بازی برابر اکواردور تمرکز کنند. آنها اما درخواست کردند تا مستقیما با کابوکلو صحبت کنند.

مکالمه بسیار صریحی بود و موضع بازیکنان در این زمینه برای رییس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی بسیار واضح و روشن شد. ما هم موضعی داریم اما آن را فعلا فاش نخواهیم کرد.

اولویت ما در حال حاضر این است که خوب بازی کنیم و برابر اکوادور پیروز شویم.

ما می دانیم که وضعیت پس از این وقفه بازی های ملی روشن خواهد شد. بازیکنان نظری دارند، آن را به رئیس کنفدراسیون گفته اند و در زمان مناسب به مردم نیز خواهند گفت.

به همین دلیل است که کاسمیرو الان اینجا نیست و در این کنفرانس مطبوعاتی شرکت نکرده است."

 

 

تا آنجا که به زمین بازی مربوط باشد، برزیل قرار است امروز با اکوادور رو به رو شود، اما بیرون از زمان بازی هنوز مشخص نیست که قرار است چه اتفاقی بیافتد.

اعتراضاتی علیه دولت برزیل در خصوص تصمیم گیری برای پذیرفتن میزبانی کوپا آمه‌ریکا آن هم در در بحبوحه افزایش شیوع ویروس کرونا در این کشور و عدم ثبات اقتصادی صورت گرفته است. با این حال بازیکنان برزیل هنوز در مورد دلیل مخالفت با میزبانی مسابقات صحبت نکرده اند. انتظار می رود که بازیکنان ملی‌پوش برزیل به زودی به در این باره آشکارا صحبت کنند.

قرار است مسابقات کوپا آمه‌ریکا از 13 ژوئن، 9 روز دیگر، آغاز شوند.

تیته (سرمربی) برزیل تیم ملی برزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیته سرمربی برزیل تیم ملی برزیل کوپا آمه ریکا میزبانی کوپا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛اوسمار ویه‌ امشب مهمان برنامه فوتبال برتر بود.او در این برنامه درباره دوران حرفه‌ای کارش حرف زد که از کار مربیگری در اینترناسیونال در سال 1994 آغاز می‌شود، زمانی که هنوز 20 ساله نشده و تازه دانشگاه خود را آغاز کرده بود.

او در این مورد توضیح داده است: من مثل همه بازیکنان دوست داشتم فوتبال بازی کنم اما در ۱۶-۱۷ سالگی فهمیدم زیاد استعداد فوتبال بازی کردن ندارم.اوسمار در این خصوص ادامه داد: من همیشه دوست داشتم برزیل را در المپیک ببینم و پرچمش همیشه در المپیک بالا باشد. این برایم انگیزه درست کرد که به سمت مربیگری بروم. ترم دوم دانشگاه در تیم اینترناسیونال شروع به کار کردم و تقریبا ۲۰ سال در سه دوره در این تیم کار کردم.

وی افزود: هیچوقت فوتبال حرفه ای بازی نکردم و شاید یک فصل در دانشگاه فوتسال بازی کردم.

سرمربی برزیل درباره انتقال به پرسپولیس هم گفت: دعوتم به ایران خیلی سریع بود. به دوستی در فوتبال سری بی برزیل کمک می‌کردم و وقتی این پیشنهاد آمد، تحقیق کردم و وقتی دیدم چه تیمی من را دعوت کرده، تصمیم گرفتم به ایران بیایم.البته من به خاطر یحیی و پرسپولیس به ایران آمد.36 ساعت وقت داشتم به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ بدهم و این کار را انجام دادم.»

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898471

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: ۲۹ ستاره منتخب پرافتخارترین تیم جهان
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • اعتراف اوسمار درباره دوران فوتبال بازی کردنش
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم