Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@06:09:06 GMT

آیت الله رئیسی به خوزستان سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۶۴۶۲

آیت الله رئیسی به خوزستان سفر می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا فاطمی نژاد اظهار کرد: در این فضای انبوه شعارها گاهی برای مردم تمییز شعارهای حقیقی از غیرحقیقی دشوار می‌شود و آن وقت اصحاب رسانه نقش آفرین هستند و زمینه تشخیص کاندیدای اصلح را برای مردم فراهم می‌کنند.

وی افزود: امیدوارم با نقش آفرینی نخبگان، شخصیت‌های علمی و اصحاب رسانه کشور ما در انتخابات با حضور پرشور و حداکثری مردم مواجه و پشتوانه کشور با آرای مردم تقویت و برای چهار سال تضمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد آیت الله ابراهیم رئیسی در خوزستان تصریح کرد: مجموعه پرعقبه شورای نیروهای انقلاب اسلامی از ماه‌های گذشته رزومه فرد اصلح، شخصیت نوع اندیش، فقیه و حقوقدان آیت الله رئیسی ساده زیست را احراز و خدا را شاکریم که بتوانیم در این زمینه گام برداریم و شخصیتی در تراز انقلاب اسلامی با کمک مردم و در رأس قوه مجریه مستقر کنیم.

حجت الاسلام فاطمی نژاد عنوان کرد: امروز دولت حتی در سیاست خارجی هم موفق نبوده و به دلایل مختلف این انتخابات بسیار ویژه است؛ سال هاست که یک رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی را نداشتیم، شهید رجایی مدت کوتاهی در کنار مردم می‌زیست و بعد به درجه رفیع شهادت نائل آمد، مقام معظم رهبری نخست وزیر بود و دولت‌های بعدی دولت هاشمی باز دولتی بود که این شخصیت با وجود خدماتی که داشت ولی دولتش در تراز انقلاب اسلامی نبود.

وی اضافه کرد: دولت اصلاحات بعد از سازندگی نیز با وجود مشکلات مختلف برای مردم ولی اولویت اصلی خود را سیاسی تلقی کرد؛ احمدی نژاد هم در دولت اول موفقیت‌هایی را به دست آورد و به مردم محروم و ضعفا رسیدگی داشت ولی در دولت دوم ناکامی‌هایی به دنبال داشت.

رئیس ستاد آیت الله ابراهیم رئیسی در خوزستان گفت: به اذعان سران اصلاحات روحانی در عرصه سیاست خارجی، اقتصاد و دیگر بخش‌ها ناکارآمد و جزو ضعیف‌ترین دولت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بود، لذا در یک پیچ تاریخی با شرایط سخت و دشوار قرار گرفتیم؛ امروز انتخاب رئیس جمهور باید در شرایط کنونی فردی در تراز انقلاب و دارای شخصیتی با توانمندی‌های لازم باشد.

حجت الاسلام فاطمی نژاد در خصوص ویژگی‌های بارز آیت الله رئیسی که دلیل اصلح بودن وی برای ریاست جمهوری محسوب می‌شود، بیان کرد: عملکرد وی در دستگاه قضا، آستان قدس و رأس قوه قضائیه صادقانه و یک کارنامه موفقی را ارائه کرده است؛ وی در طول مسئولیت‌های خود همواره ساده زیست بوده ولی بسیاری از مسئولان از مردم فاصله گرفته و در اتاق‌های شیشه‌ای تصمیم گیری می‌کنند و ارتباطی با کف جامعه نداشتند.

وی تأکید کرد: مردم تشنه ویژگی عدالت و عدالتخواهی هستند چون از رانت، اختلاس، پارتی بازی و فریز منافع برای افراد خاص به ستوه آمده‌اند؛ آیت الله رئیسی عدالت گستر است و عملکرد وی در این دو سال قوه قضائیه و پیش از آن در آستان قدس رضوی فاخر بود.

حجت الاسلام فاطمی نژاد بیان کرد: یکی از برنامه‌های وی تولید و تأمین مسکن است؛ امروز در ایران به عنوان یکی از کشورهای جوان در بین کشورهای دیگر دنیا یکی از معضلات اساسی جوانان برای شروع زندگی مشترک تأمین یک مسکن حداقلی است، بنابراین آیت الله وعده داده که سالانه یک میلیون مسکن را فراهم و با کمترین آورده از صاحبان نیازمند به مسکن این کار را انجام می‌دهد؛ به این نحو که زمین‌های فراوان اطراف هر شهری که به نفع مردم استفاده نمی‌شود را با ساخت مسکن در اختیار مردمی قرار می‌دهد که از سرمایه‌های عظیم نظام هستند.

رئیس ستاد آیت الله ابراهیم رئیسی در خوزستان با اشاره به نگاه خوب آیت الله رئیسی به تقویت صنایع با هدف رونق اقتصاد گفت: وی در طول دو سال مأموریت در رأس قوه قضائیه که رسالت ذاتی آن مبارزه با مفسدان و ظالمان برای تأمین امنیت کشور است ولی بنا به ضرورت توانست دو هزار کارخانه تعطیل شده که تولیدشان به حداقل ممکن یا صفر رسیده بود را فعال کند و ظرفیت‌های آن را به حداقل ۳۰ و حداکثر ۷۰ درصد برساند.

حجت الاسلام فاطمی نژاد انتقاد کرد: رئیس اقتصاد مقاومتی دولت فعلی بعد از هشت سال برای کوله بران اشک می‌ریزد و اظهار تأسف می‌کند؛ کسی که هشت سال موتور محرک دولت را برعهده داشت نتوانست کاری کند.

رئیس ستاد آیت الله ابراهیم رئیسی در خوزستان تشریح کرد: در مناظره سال ۹۶ آیت اله رئیسی اعلام کرد که در صورت موفقیت ۹۰۰ هزار اشتغالزایی سالانه ایجاد می‌کند که با واکنش دولت فعلی مواجه شد که این طرح شدنی نیست ولی سه ماه بعد معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد که اشتغالزایی ۸۵۰ هزار تا یک میلیون موردی در صورت تأمین زیرساخت‌ها از سوی دولت شدنی است.

حجت الاسلام فاطمی نژاد خبر داد: آیت الله رئیسی هفته آینده به مشهدالشهدای ایران یعنی استان خوزستان سفر می‌کند و با رعایت پروتکل‌ها در میان مردم حضور و از نزدیک با آنها گفتگو و برنامه‌های خود را با روشنگری ارائه می‌کند.

حجت الاسلام فاطمی نژاد ابراز امیدواری کرد: امیدوارم که سبد رأی آیت الله رئیسی که در دوره قبل کاندیداتوری حداقل ۱۶ میلیون بود در این دوره به بیش از ۲۰ میلیون رأی افزایش پیدا کند.

وی در خصوص کنارگیری آیت الله رئیسی به نفع کاندیدای دیگر به ویژه سعید جلیلی بیان کرد: شاید سعید جلیلی به نفع آیت الله رئیسی کنار بکشد ولی کمترین احتمالی برای کنار رفتن رئیس جمهوری در تراز انقلاب به نفع فرد دیگری وجود ندارد.

رئیس ستاد آیت الله ابراهیم رئیسی در خوزستان در خصوص دیدگاه آیت الله رئیسی برای ادامه مذاکرات بیان کرد: حتی در دوره جنگ هم مذاکره داشتیم و مذاکرات هیچ وقت تعطیل نشده ولی نحوه انجام آن مهم است؛ اینکه همه امیدها و وابستگی‌ها را به سمت مذاکره روانه کنیم و اقتصاد، سیاستف فرهنگ، معیشت مردم و حتی آب آشامیدنی مردم را منوط به مذاکره کنیم این نگاه حداکثری افراطی است.

حجت الاسلام فاطمی نژاد ادامه داد: اما می‌توانیم با نگاه معتدل آیت الله رئیسی به مذاکرات را ادامه دهیم؛ انجام مذاکره روالی است که همواره وجود داشته و در دولت فعلی هست و در دولت آینده هم ادامه پیدا می‌کند ولی آیت الله رئیسی این نگاه را با برنامه‌های خود نشان داد که نباید همه چیز را به مذاکره با اروپایی‌ها وابسته کنیم.

رئیس ستاد آیت الله ابراهیم رئیسی در خوزستان در خصوص تعدد ستادهای تشکیل شده به حمایت از آیت الله رئیسی در خوزستان گفت: نقطه حسن است که افراد و افکار با نگاه‌های متفاوت اما یک صدای واحد ستادهای مختلفی را برای آیت الله تشکیل داده و وی کسی را منع نکرده و فرمود هر خانه یک ستاد باشد؛ در خوزستان هم یک فرد را نه به عنوان رئیس ستاد بلکه به عنوان هماهنگ کننده ستادها معرفی کرده چون این ظرفیت‌های خوب حمایتی را در خوزستان دیده بود.

کد خبر 5227567

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سیدابراهیم رئیسی انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر گرگان کرمانشاه آمار کرونا اردبیل چالش شایستگی امام خمینی ره سالروز ارتحال امام خمینی سیدابراهیم رئیسی واکسن کرونا اراک مشارکت مردم در انتخابات آیت الله رئیسی تراز انقلاب انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۶۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم

رئیس جمهور گفت: دیروز برخی می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم را که باعث حساسیت دشمن می‌شود، اما امروز موشک‌های ما به قلب دشمن فرود می‌آید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی ‌در اجتماع باشکوه مردم سمنان با قدردانی از استقبال گرم مردم تصریح کرد: باور بنده این است که این استقبال مردم نشانه عشق به انقلاب، نظام، ولایت و ارزش‌هاست و مبحت آنها به بنده نیز صرفا به عنوان یک خدمتگزار و سرباز ولایت است و بنده این محبت و حضور مردم را برای خود مسئولیت‌آور می‌دانم.

رئیس جمهور برخورداری از فرهنگ غنی، علم، ایمان و دلدادگی به دین را از ویژگی‌های تمدنی و تاریخی مردم سمنان برشمرد و افزود: مردم سمنان مردمی باایمان و امیدوار هستند؛ دو اصلی که همواره از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز برای انسان‌های سالک و دلداده به انقلاب محوری عنوان شده است. دشمن تلاش می‌کند با روش‌های مختلف، با ایجاد و گسترش شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان ما به عنوان دو رکن اساسی برای موفقیت و پیشرفت را هدف قرار دهد، اما امروز شاهدیم که به رغم خواست دشمن و با همت و تلاش همین جوانان و حمایت دولت 8 هزار و 400 واحد تولیدی راکد احیا شده است.

رئیسی با اشاره به نهضت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، رسیدگی به مشکلات در حوزه‌های آب، برق، جاده، درمان و دیگر بخش‌ها را وجه اصلی همت و تلاش دولت مردمی برشمرد و اظهار داشت: دولت مردمی در مواجهه با مشکلات از کنار آنها عبور نمی‌کند، بلکه برای آن مشکل چاره‌اندیشی و برای رفع آن تلاش می‌کند. از صبح امروز تا کنون پیگیر کیفیت اجرای مصوبات سفر اول دولت به سمنان بودیم و از جمله از نیروگاه سیکل ترکیبی، خط انتقال آب و نیروگاه تجدیدپذیر بازدید و بخش‌های جدید آن را افتتاح کردیم.

رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه رفع دغدغه مردم در زمینه مسکن نیز از دیگر برنامه‌های دولت است، به افتتاح 2 هزار واحد مسکونی در جریان این سفر اشاره کرد و با بیان اینکه 19 هزار واحد مسکونی دیگر نیز در استان در دست ساخت است، تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که نرخ بیکاری در استان به شکل قابل توجهی کاهش یافته و با فعال شدن تولید در عرصه‌های مختلف صنعتی، معدنی، کشاورزی و دیگر عرصه‌ها اشتغال رونق گرفته است.

رئیسی با بیان اینکه دولت به خدمتگزاری برای شما مردم افتخار کرده و با اتکا به شعار «ما می‌توانیم» شبانه‌روزی به دنبال حل مشکلات است، خاطرنشان کرد: همانطور که عملیات «وعده صادق» با تلاش رزمندگان و مجاهدان ما در سنگر مبارزه با دشمن تحقق یافت در سنگر تولید نیز با دنیایی از امید و ایمان حرکت کرده و با باور ما می‌توانیم همه مشکلات را حل خواهیم کرد.

رئیس جمهور تاکید کرد: دیروز برخی می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم را که باعث حساسیت دشمن می‌شود، اما امروز موشک‌های ما به قلب دشمن فرود می‌آید تا آنها را متوجه جنایات و نسل‌کشی‌هایشان کند؛ ‌یقین داریم همانگونه که رهبری معظم انقلاب اسلامی به ما آموختند، در همه عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی و امنیتی می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

دیگر خبرها

  • با حضور رئیس جمهور؛ واگذاری سه هزار خانه و زمین طرح جوانی جمعیت در شاهرود
  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • رئیس‌جمهور: عزم دولت برای تامین آب سمنان جدی است
  • آیت‌الله رئیسی وارد سمنان شد
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رییس دولت سیزدهم
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیس دولت سیزدهم