Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی در بوشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، همزمان با 14 خرداد سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مراسم ویژه‌ای در پارک شعاب بوشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که اقشار مختلف مردم، مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی حضور داشتند مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با تسلیت عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: حضرت امام (ره) با انقلاب اسلامی تمام جهان را متحول و مردم مظلوم و ستم‌دیده را آگاه کرد.

حجت‌الاسلام رضا خدری با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است افزود: حضرت امام راحل بزرگ مردی که با سلوک علمی و عملی خویش و به پشتوانه ایمان و اعتقاد و محبت همیشه ماندگار در دل‌ها جاودانه ماند و فصل دیگری فراروی تاریخ ایران گشوده است.

ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در استان کرمانشاه اعلام شدمراسم نماز جمعه و سالگرد ارتحال امام(ره) فردا در استان اردبیل برگزار می‌شودبرنامه بزرگداشت ارتحال امام (ره) در استان همدان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

در این مراسم پس از مداحی، در وصف ارتحال امام خمینی (ره) سوگواری و عزاداری شد.

انتهای پیام/190/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران سالگرد ارتحال ارتحال امام امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد

همزمان با فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، به مناسبت فرا رسیدن بیست و نهم فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه یگان‌های نمونه ارتش با سخنرانی آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت، امیر دریادار دوم حمید رضا سعادت فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ محمد اکرمی نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی و با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان، اعضای شورای تأمین، جمعی از مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی در رشت برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی از مقابل جایگاه ویژه رژه رفتند و توان رزمی و عملیاتی خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 745444

دیگر خبرها

  • ۳۰ دانشگاه در فاز اول رویکرد خود را به حکمت بنیان تغییر می‌دهند
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد
  • رژه روز ارتش در بوشهر برگزار شد
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • برگزاری رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در تبریز
  • ۲۹ فروردین تاریخی ماندگار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری محفل انس و تدبر قرآن به‌مناسبت روز ارتش در بوشهر