Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی  – شب گذشته کاپیتانی علیرضا جهانبخش در تیم ملی بسیاری را متعجب کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که جهانبخش در اردوهای قبلی که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران بود، حضور نداشت و در این اردو و در نخستین دیدار با توجه به حضور نداشتن حاج صفی و انصاری فرد در ترکیب اصلی، علیرضا جهانبخش بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به بازو بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا جهانبخش در اردوهای قبلی که دراگان اسکوچیچ به دلیل شرایطش در برایتون و اینکه کم بازی می‌کرد، دعوت نمی‌شد، سر همین ماجرا او دلخوری‌هایی از اسکوچیچ داشت و حتی در روزهای اولی که به تیم ملی برگشته بود، در گفتگویی که در کیش انجام داد، این دلخوری را علنی کرد و در مصاحبه خود گفت: من هم مثل هر بازیکنی وقتی به تیم ملی دعوت نمی‌شدم ناراحت بودم.

به نظر می‌رسد در بازی اول تیم ملی مقابل هنگ کنگ اسکوچیچ ترکیب را به شکلی چید که علیرضا جهانبخش بازوبند کاپیتانی را ببندد و این دلخوری ها برطرف شود. اسکوچیچ قصد داشت با اینکار به جهانبخش بگوید قصدی از دعوت نکردنش به تیم ملی نداشته و سوتفاهمی در این خصوص ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: بختیاری‌زاده: گلی که خوردیم بازیکنان ما را بیدار می‌کند/ چیزی نباید جلودار هدف تیم‌ملی باشد

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش تیم ملی تیم ملی خبر ویژه علیرضا جهانبخش علیرضا جهانبخش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب قطع مسیر حقابه زمین‌های کشاورزی در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمد دانشور، معاون شرکت آب منطقه‌ای قم، گفت: سهم آب کشاورزی کشاورزان جمکران به دلایل شائبه برانگیزی قطع و مسیر آن به سمت نامشخصی هدایت شده است.

دانشور گفت: این موضوع موجب شده ضمن ضرر به کشاورزان، میزان زیادی از این آب دچار هدر رفت شود.

کشاورزان این محدوده هم ادعا می‌کنند بیش از ١٠ روز است که هیچ آبی از مسیر این حقابه‌ها که در محدوده فلکه ارتش قم است هدایت نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک نکته عجیب در عکس‌های جدید تتلو در دادگاه
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • ماجرای عجیب قطع مسیر حقابه زمین‌های کشاورزی در قم
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • (ویدئو) جشن قهرمانی فاینورد در رختکن با حضور پررنگ علیرضا جهانبخش
  • عگس| قاب یادگاری علیرضا جهانبخش با دوست آسیایی
  • خوانندگی بامزه علیرضا جهانبخش در رختکن پس از قهرمانی (فیلم)
  • ‌ماجرای حیوانات عجیب تهرانپارس!
  • ماجرای تکنیکی که برای اروپایی‌ها عجیب بود + فیلم