Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@06:18:58 GMT

تاکید بر صداقت در تبلیغات و معرفی نامزدها

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۷۵۷۴

رهبر معظم انقلاب فرمودند: بعضی ها شعارهایی می دهند که ما می دانیم در دل چندان اعتقادی به این شعار ندارند به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

رهبر انقلاب اسلامی در سخنرانی زنده تلویزیونی در سالروز ارتحال امام خمینی رحمه الله علیه فرمودند: البته در انتخاب بایستی دقت کنید. من تاکید می‌کنم به وعده و حرف نمی‌شود اطمینان کرد ما نسبت به دیگران هم همین حرف را می زنیم نسبت به خارجی‌ها که حرف و وعده تحویل ما می‌دهند به مسئولان محترم در همین قضایایی هسته‌ای که در جریان است، همیشه همین را می‌گویم که به حرف و وعده اعتماد نکنید به عمل کار برآید به حرف زدن و گفتن و وعده دادن نمی‌شود اعتماد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان ادامه دادند: در مسائل مهم کشور هم همینطور است حرف آسان است. هر کسی ادعایی می‌کند و وعده ای می‌دهد و حرفی می‌زند به اینها نمی‌شود اعتماد کرد. باید نگاه کرد و دید که آیا عملی در گذشته شخص وجود دارد که این وعده را تایید و تصدیق کند اگر چنانچه وجود داشت می‌شود به او اعتماد کرد بنابراین کارآمدی را با حرف نمی‌شود تشخیص داد.

رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: بعضی ها شعارهایی می دهند که ما می دانیم در دل چندان اعتقادی به این شعار ندارند.با مردم باید صادق بود. نه تنها افراد ذی نفوذ، بلکه تک تک آحاد مردم، علاوه بر شرکت در انتخابات، دیگران را نیز به مشارکت دعوت کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: رهبر معظم انقلاب ، سخنرانی رهبری ، ارتحال امام ، صداقت در تبلیغات

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب سخنرانی رهبری ارتحال امام صداقت در تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۷۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از رهبر انقلاب در لباس نظامی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تصویری از جلسه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان بازدید ایشان از یگان های ارتش و سپاه پس از پایان جنگ در مرداد ۱۳۶۷ منتشر شده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896393

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی صهیونیست ها را شکست
  • بیانات رهبر انقلاب در باب اهمیت یادگیری قرآن + فیلم
  • عملیات وعده صادق منجر به افزایش اعتماد به نفس مظلومان جهان شد
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • عکسی از رهبر انقلاب در لباس نظامی
  • ببینید | روایت رهبر انقلاب درباره رژه ارتش در سال ۵۸
  • یک رهبر حماس: معادله جدیدی شکل گرفته است
  • تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان
  • تاکید استاندارآذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان در بخش اقتصادی
  • اعتماد: بعد از انقلاب، یک میلیون هکتار از جنگل‌های کشور نابود شده است