Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- تیم فوتبال برنتفورد انگلیس پیروزی تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ را با حضور سامان قدوس بازتاب داد.

 سایت باشگاه برنتفورد که سامان قدوس بازیکن ایرانی را در اختیار دارد، برد تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ را بازتاب داد و نوشت: «سامان قدوس از نیمکت خارج شد تا به ایران کمک کند تا روند مهم خود را در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ با پیروزی ۳ بر یک مقابل هنگ کنگ آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

سایت باشگاه با اشاره به گلزنان بازی ایران در بخش دیگری از مطلب خود نوشت: «این بیست و سومین بازی سامان قدوس در تیم ملی ایران و نخستین بازی قدوس بعد از عضویت در تیم برنتفورد بود.»

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال برنتفورد اخیراً با حضور سامان قدوس از چمپیونشیپ انگلیس به مسابقات لیگ برتر این کشور راه یافت.



منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سامان قدوس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد

اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد بازی‌های تکراری جام حذفی (FA CUP) از دور اول فصل آینده به عنوان بخشی از یک توافق شش ساله با لیگ برتر برای تقویت رقابت‌های داخلی حذف خواهد شد.

 تمام دور‌های جام حذفی از فصل آینده در تعطیلات آخر هفته برگزار می‌شود و دور‌های چهارم و پنجم به علاوه مرحله یک چهارم نهایی به استثنای مسابقات لیگ برتر برگزار می‌شود.

در حال حاضر بازی‌های این رقابت‌ها هم به‌صورت تک حذفی برگزار می‌شود، مگر آنکه بازی دو تیم با تساوی همراه شود که در آن صورت یک بازی دیگر با تغییر جای میزبان و میهمان انجام خواهد شد (به استثنای بازی‌های دور پنجم به بعد) این قانون به موجب توافقی که شش سال پیش میان اتحادیه فوتبال و سازمان لیگ برتر فوتبال انگلیس صورت گرفته بود اجرا می‌شد و هدف آن کمک به جذاب‌تر شدن جام حذفی بود. اکنون، اما با پایان مدت این قرارداد، برگزاری بازی‌های جام حذفی کاملاً به‌صورت تک حذفی برگزار خواهد شد و به این ترتیب اگر بازی دو تیم با تساوی همراه شود، وقت‌های اضافه و در صورت لزوم ضربات پنالتی تعیین‌کننده برنده بازی خواهند بود.

همچنین تعطیلات نیم فصل نیز از تقویم حذف شد تا لیگ برتر از اواسط آگوست آغاز شود و تعطیلات نزدیک بیشتری را فراهم کند.

مارک بولینگهام، مدیرعامل اتحادیه فوتبال انگلیس در بیانیه‌ای گفت: این توافق جدید بین اتحادیه فوتبال انگلیس و لیگ برتر جام حذفی را تقویت می‌کند و به این تورنمنت بسیار خاص، آخر هفته‌ها را در تقویم شلوغ‌تر اختصاص می‌دهد.

به عنوان بخشی از این توافق، لیگ برتر بودجه‌ای را که برای هرم فوتبال انگلیس فراهم می‌کند افزایش می‌دهد و ۳۳ میلیون پوند اضافی برای توسعه بازی‌های پایه می‌دهد.

لیگ برتر هم اکنون ۱۰۰ میلیون پوند به تیم‌های لیگ‌های پایین‌تر کمک مالی می‌کند.

ریچارد مسترز، مدیر اجرایی لیگ برتر گفت: این (سرمایه گذاری) تسهیلات را برای باشگاه‌های لیگ های پایین‌تر در سراسر کشور از طریق بنیاد فوتبال و صندوق ورزشگاه‌های لیگ برتر بهبود می‌بخشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گل تماشایی بلافاصله پس از شروع بازی در لیگ فوتبال شمالی انگلیس / فیلم
  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۳۰‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۲۹‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۲۸‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا