Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جردن هندرسون، کاپیتان تیم فوتبال لیورپول مصدوم است و این احتمال وجود دارد که مسابقات جام ملت‌های اروپا را از دست بدهد.

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس در این خصوص اظهار داشت که اگر هندرسون به بازی افتتاحیه برسد، یک پاداش واقعی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود ساوتگیت این احتمال را داده است که شاید هندرسون کل جام را نیز از دست بدهد.

سرمربی انگلیس اعتراف کرد که هندرسون را به خاطر نفوذی که در تیم دارد، انتخاب کرده است. ضمن این که حضور ۲۶ بازیکن در جام باعث شده که این بازیکن مصدوم را با خود به مسابقات ببرد.

بیشتر بخوانید

لیورپول و چلسی راهی لیگ قهرمانان اروپا شدند/ لسترسیتی و وستهام به لیگ اروپا رسیدند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیورپول هندرسون انگلیس یورو فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر برنامه روبن آموریم در لیورپول خانه خرید

شاید این نشانه دیگری از انتقال آموریم به آنفیلد باشد. 

گزارش‌ها حاکی از این است که مدیر برنامه روبن آموریم، سرمربی کنونی اسپورتینگ لیسبون، در لیورپول خانه خریده است. این اتفاق پس از آن رخ می‌دهد که این مربی ۳۹ ساله، به عنوان جانشین یورگن کلوپ به قرمزها لینک شده است. 

طرفداری | بنابر ادعای پدرو سپولودا (خبرنگار مطرح پرتغالی)، رائول کوستا (مدیر برنامه آموریم) ساختمانی را در لیورپول خریداری کرده است. او همچنین مدعیست که قرمزها در مراحل پایانی مذاکره با سرمربی اسپورتینگ به سر می‌برند. البته هنوز هیچ شواهد مستدلی که نشان دهد این خانه برای آموریم تهیه شده است، وجود ندارد؛ حتی گفته می‌شود این ساختمان در اختیار یکی از زیر دستان کوستا قرار خواهد گرفت. گفتنی است که آموریم با وجود تمامی گمانه‌زنی‌ها، شایعات توافق خود با لیورپول را رد کرده است. 

بیشتر بخوانید:

توافق شفاهی لیورپول با روبن آموریم؛ بایرن مونیخ و چلسی تسلیم شدند

ژوزه سا: انتقال روبن آموریم به لیگ برتر مایه خوشحالی پرتغالی‌ها خواهد بود

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • عکس| تفاوت قدی بازیکن استقلال با کاپیتان تیم ملی بسکتبال!
  • گران ترین لیگ فوتبال دنیا در بن بست!
  • گران ترین لیگ فوتبال دنیا در بن بست
  • گاسپرینی: حذف لیورپول برای ما مثل جام بردن بود
  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • خلاصه بازی آتالانتا 0-1 لیورپول (لیگ اروپا - 2023/24)
  • مدیر برنامه روبن آموریم در لیورپول خانه خرید
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود