Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه،حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام عظیم الشأن انسانی کامل که ما را از بردگی آزاد کرد در چنین روزی به ملکوت اعلی پیوست.

امام جمعه دهدشت گفت: به تصور دشمن رحلت امام ضربه مهلکی بر پیکره نظام وارد می‌کرد و خیال خام داشتند که نظام اسلامی دچار فروپاشی خواهد شد اما با انتخاب خلف صالح فرزندی شجاع، مدیر، مدبر و توانمند سکان‌دار شد و با درایت کشور را از طوفان‌های سهمگین عبور داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی انتخابات را مهمترین مسئله در دهه پیشرو خواند و افزود: انتخابات ریاست جمهوری تاثیر چند ساله و گاهی چند دهه بر کشور دارد.

توطئه های دشمنان برای دلسرد کردن مردم از انتخابات

خطیب نماز جمعه دهدشت مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرد و افزود: این مشارکت برای دشمنان بسیار حایز اهمیت است در طول 42 سال دیدیم که برای کمرنگ شدن حضور مردم نقشه‌هایی طراحی اما همواره نقش بر آب شده است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: دشمن در محاسبات خود به این نتیجه رسیده است که با اختلال در انتخابات به اهداف شیطانی خود می‌رسد به همین منظور دستگاه‌های تبلیغاتی خود را برای دلسرد کردن مردم فعال می‌کند.

وی مشارکت حداکثری در انتخابات را از مهمترین شاخصه‌های قدرت چانه‌زنی و بالا رفتن مشروعیت و جمهوریت نظام دانست و گفت: مردم انقلاب‌شان را دوست دارند و وجود مشکلات را پای انقلاب نمی‌نویسند.

امام جمعه دهدشت با اشاره به ادعای مبنی بر نداشتن اختیار در قوه مجریه تصریح کرد: مشکلات موجود ناشی از ناکارآمدی برخی مسؤولان اجرایی و اعمال سیاست‌های غلط است.

مردم وضع موجود را به پای انقلاب نمی نویسند

وحدانی‌فر اضافه کرد: وعده‌های نامحقق دولت، شکاف طبقاتی، بروز فساد در برخی دستگاه‌ها، تعطیلی واحدهای تولیدی، بیکاری جوانان، عدم اشتغال و...مردم را نگران کرده است.

وی با بیان اینکه وضعیت موجود ماحصل تفکر غربگرایی است، ولنگاری در فضای مجازی را از دیگر عوامل نارضایتی مردم از وضع موجود برشمرد و گفت: برخی فضای مجازی را فقط برای جلب رأی می‌خواهند.

فرهنگ در بودجه مظلوم واقع می شود

وحدانی‌فر تأکید کرد: مردم هوشیارند هر کجا دشمن آمد و تهدید کرد و ملت را از حضور نهی کرد مردم حضور پیدا کردند این بار هم با حضور حداکثری دشمن را پشیمان خواهیم کرد.

ضرورت نگاه بودجه ای به طرح های تأثیرگذار

امام جمعه دهدشت در بخش دیگری از سخنانش در خصوص بودجه‌بندی توصیه‌هایی به مسؤولان استانی داشت و گفت: طرح‌های مهم تأثیرگذار در معیشت مردم تقویت شود بودجه‌های ناچیز طرح‌های چندین ساله را کارآمد نمی‌کند.

وی از آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه به یکی از طرح‌های مهم نام برد و با اشاره به اینکه این شهرستان سال‌ها در توسعه توازن نسبت به سایر شهرستان‌ها مظلوم واقع شد،اضافه کرد:کهگیلویه محروم و رنجور در بودجه دیده شود.

وحدانی‌فر خواستار توجه به حوزه فرهنگ شد و با انتقاد از اینکه هر جا بودجه کم می‌آید دست در جیب فرهنگ می‌برند، گفت: فرهنگ به عنوان زیربنای توسعه نیازمند توجه جدی است.

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات انتخاب اصلح بودجه امام جمعه دهدشت جمعه دهدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله سعیدی: در نظام جمهوری اسلامی ایران ارتش احترام دارد

امام‌جمعه قم با بیان اینکه ارتش اسلام صلح‌طلب اما جنگ بلد است، گفت: حرکتی که سپاه و ارتش ما انجام دادند مصداق پیام صلح‌طلبی و جنگ بلدی ارتش اسلام است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار نعمت محسنی زرین ارشد نظامی ارتش در استان قم که امروز در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار داشت: کلمات اهل‌بیت (ع) و در ذیل آن کلام امامین انقلاب حکم نماد را دارند که راه و هدف را معرفی می‌کنند و هرچه تکرار شود تکراری نمی‌شوند.

 وی با بیان اینکه امیرالمؤمنین (ع) فرمودند ارتش و نیروهای مسلح قلعه‌هایی برای امنیت مردم هستند، گفت: ویژگی دوم ارتش در کلام امیرالمؤمنین (ع) این است که باعث زینت حاکمان است؛ ارتش در زمان طاغوت عزت دین نبود؛ ولی در جمهوری اسلامی باعث عزت دین و امنیت مردم است.

 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه ارتش اگر مردمی نباشد قوام نمی‌گیرد، افزود: نظر امام نسبت به ارتش قبل و بعد از انقلاب متفاوت بود، امام چون رژیم شاه را فاسد می‌دانست از ارتش می‌خواست که ضمن حفظ عزت، احترام و شرف ارتش از شاه فاصله بگیرند؛ ولی بعد از اینکه ارتش به انقلاب پیوست امام به‌شدت از ارتش حمایت کرد.

 وی با بیان اینکه امام بعد از انقلاب اعلام کردند که ارتش، ارتش اسلام است و دست کودتاگران و توطئه‌گران را از ارتش قطع کردند، اظهار داشت: امام حتی در زمان مبارزه خود هم برخورد با ارتش را به مردم توصیه نکردند و این به‌خاطر فهم دینی امام بود و در ادامه به مردم توصیه کردند که قدر این ارتش را بدانید.

 آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران ارتش احترام دارد، افزود: قوام ارتش به یکپارچگی و استقلالش است و باید در برابر دشمن خارجی در یک صف بایستند؛ ازاین‌رو امام فرمودند وارد امور جناحی، حزبی و جریان‌های سیاسی نشوید؛ زیرا ارتش باید فقط برای خدا کار کند و استقلال داشته باشد.

 وی بیان کرد: ویژگی دیگر ارتش از نگاه امام این است که ارتش در رژیم های دیگر موجب ارعاب و وحشت مردم است؛ ولی در نظام اسلامی اصلاً این‌طور نیست و حتی اگر نسبت به مردم خطایی مرتکب شود مورد بازخواست قرار می‌گیرد.

 امام‌جمعه قم با بیان اینکه ارتش اسلام آرزو می‌کند که هیچ اتفاقی نیفتد تا مجبور به دخالت شود و صلح اولویت اولش است، تصریح کرد: ارتش اسلام صلح‌طلب؛ اما جنگ بلد است و این‌طور نیست که به‌خاطر صلح‌طلبی دست از رسالت خود و نظامی‌گری بردارد.

 وی افزود: حرکتی که سپاه و ارتش ما انجام دادند مصداق پیام صلح‌طلبی و جنگ بلدی ارتش اسلام است؛ ولی نیروی نظامی دشمن نه صلح‌طلب است و نه جنگ بلد و مصداق آن نیز اسلحه کشیدن به روی زن‌ها و بچه‌ها و استفاده از ریز پرنده در پاسخ به حمله موشکی است.

 آیت‌الله سعیدی گفت: ارتش اسلام ارتش هدایت است و شما ارتشیان برای هدایتگری آمده‌اید و علامت آن این است که ارتش اسلام قاری و حافظ قرآن دارد و به دنبال حمله به جایی نیست؛ ولی اگر بنا شد دشمن حرکتی را انجام دهد ارتش می‌داند چه‌کار باید کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • وجود برخی مشکلات و مسائل موجود در مرز پرویزخان
  • پاسخ فرهنگ انقلابی به نیازهای امروزی
  • توسعه شهری ارومیه در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
  • منشور خدمات رسانی در سال جدید خرد و تفکر جمعی است
  • مردمی‌سازی واقعی تولید کلید حل مشکلات اقتصادی
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم
  • ارتش باعث عزت دین و امنیت مردم است
  • آیت‌الله سعیدی: در نظام جمهوری اسلامی ایران ارتش احترام دارد
  • تعامل شهرداری‌ها بادستگاه های اجرایی برای حل مشکلات بیشتر شود