Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه شهرکرد با اشاره به فعالیت دشمن برای ایجاد یاس در دل مردم گفت: باید پای صندوق رای آمد و اشتباه گذشته را جبران کرد، مشارکت جدی در انتخابات بسیار مهم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازشهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به 14 خرداد سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: در رابطه با امام(ره) هر چه گفته شود کم است باید سال‌ها در رابطه با ایشان گفت و فکر، تدبیر و تامل کرد که هر چه جلوتر می‌رویم ابعاد وجودی این شخصیت را بهتر بشناسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: خداوند به ملت ایران نعمت بزرگی عطا کرد و اگر قدر ندانیم بسیار ناسپاسی است، اگر امام خمینی(ره) را نشناسیم و راه ایشان را درست ادامه ندهیم تاریخ ما را سرزنش خواهد کرد، باید دید چه چیز راه امام را تداوم می‌بخشد.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: یکی از مصادیق تداوم بخش به را امام(ره) پیروی از ولایت فقیه است، امام در مسیر ما یک چراغی قرار داد و گفت تا وقتی که این چراغ روشن است و در زیر نور این چراغ حرکت می‌کنیم کشور آسیب نمی‌بیند که آن ولایت فقیه است باید با ولایت فقیه باشد تا آسیب نبینیم.

وی با اشاره به فرمایشات امروز مقام معظم رهبری در رابطه با دو کلمه جمهوری و اسلامی، تصریح کرد: باید دانست که مظهر اسلام ولایت است اسلام بر 5 پایه نماز، زکات، روزه، حج و ولایت استوار است و هیچ چیز به عظمت ولایت نمی‌رسد، اگر در اسلام ولایت نباشد اسلام آمریکایی است، اسلامی که دشمن از آن می‌ترسد اسلام ولایی و ولایت فقیه است، باید جدی در تداوم راه امام حساس بود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به بزرگترین کار امام(ره) گفت: ایشان ولایت و غدیر را به صحنه آوردند که از بزرگترین اقدامات حضرت امام(ره) محسوب می‌شود اگر غدیر در صحنه باشد اسلام جامعیت دارد و اگر نباشد اسلام آمریکایی، اشرافی‌گری، التقاطی و نفاق می‌شود،  اسلام ناب ولایی است که امام این اسلام را به عرصه اورد.

وی با اشاره به 15 خرداد، خاطرنشان کرد: این روز به تاکید امام(ره) عزای عمومی است چرا که شهدای این روز مظلوم بودند و کفن پوش به میدان آمدند که این یک امتیاز مهم آن‌ها بود، امروز از نزدیک حرف‌های خود فریاد می‌زنیم اما در 15 خرداد این افراد در مقابل گلوله قرار گرفتند و فریاد امام خمینی(ره) زدند.

نکونام با اشاره به روز 25 شوال شهادت امام جعفرصادق(ع) بیان داشت: مکتب، انقلاب، ولایت و دستاوردهای ما جعفری است که باید پای آن ایستاد و تلاش کرد و از آن کوتاه نیامد.

وی با اشاره به انتخابات، تصریح کرد: انتخابات عرصه تحول، نوآوری و انتخاب انسان انقلابی به معنای واقعی و پایبند به ارزش‌های انقلاب است، مردم در سرنوشت خود سهیم هستند و مشارکت دارند و نه تنها در عرصه انتخابات بلکه در هر کجا انتخاب درست داشتیم در آن جا درست پیش رفتیم.

امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: زمانی عقب ماندیم که تدبیر درست نداشتیم و دارای سوءمدیریت بودیم، انسان‌هایی که لایق مسئولیت نبودند در جایگاه‌ها قرار گرفتند که این‌ها را باید با انتخاب درست برطرف کنیم، باید هر خانه یک ستاد انتخاباتی شود نه برای یک کاندیدا بلکه منظور اصل انتخابات است البته انتخاب اصلح به جای خود محفوظ است.

امام جمعه ایلام: حضور مردم در انتخابات تیر زهرآگین به قلب دشمن استامام‌جمعه رشت: برگزاری شکوهمند انتخابات تلاشی برای زنده نگه‌داشتن راه امام خمینی(ره) استامام‌جمعه بوشهر: مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه جبران ضعف‌ها و تکمیل قوت‌ها را فراهم می‌کند

نکونام در پایان با اشاره به فعالیت دشمن برای ایجاد یاس در دل مردم گفت: باید پای صندوق رای آمد و اشتباه گذشته را جبران کرد، مشارکت جدی در انتخابات بسیار مهم است. انتخابات ریاست جمهوری و شوراها باید جدی گرفته شود، امید است با شناسایی و آگاهی به فرد اصلح رای داده شود.

انتهای پیام/7540/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات شورای شهر انتخابات انتخابات شورای شهر انتخابات امام جمعه شهرکرد امام خمینی ره ولایت فقیه امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی ۹۲۰ هزار مسافر در شهرکرد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مهرداد میرزائیان گفت: در یک ماه گذشته ۹۲۹ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی شهری شهرکرد جابه جا شدند که از این تعداد بیش از ۶۹۴ هزار از ناوگان بخش خصوصی استفاده کردند.
وی ادامه داد: در یک ماه گذشته ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی اتوبوس به فروش رسیده است.
میرزائیان ادامه داد: در راستای رفاه حال شهروندان در حال حاضر ۳ هزار کارت بلیت الکترونیکی دیگر خریداری شده که به زودی تحویل سازمان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • جابجایی ۹۲۰ هزار مسافر در شهرکرد
  • شکست جبران‌ناپذیر رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه