Web Analytics Made Easy - Statcounter

«پروانه سلحشوری»، نماینده مردم تهران در مجلس دهم در رابطه با اعلام نظر امروز رهبری در مورد رد صلاحیت برخی افراد که در حق آنها جفا شد؛ گفت: بیانات امروز رهبری به علی لاریجانی و مسعود پزشکیان اشاره داشت،پیش بینی من این است که در جلسه امروز عصر شورای نگهبان علی لاریجانی و مسعود پزشکیان به لیست احراز صلاحیت شده ها برخواهند گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلحشوری با بیان اینکه در صورت بازگشت دوباره علی لاریجانی و مسعود پزشکیان به لیست تائید صلاحیت شدگان فضای انتخابات تغییر خواهد کرد، تاکید کرد: تائید صلاحیت این دو فرد در مشارکت  مردم تاثیر بالایی خواهد داشت و شور انتخاباتی ایجاد می شود. لاریجانی رای اعتدالیون، اصولگرایان و حتی برخی اصلاح طلبان را با خود به همراه دارد.

او در رابطه با سبد رای مسعود پزشکیان گفت: پزشکیان از جمله افرادی است که می تواند نظر اصلاح طلبان را باری دیگر به عرصه انتخابات جلب کند.

سلحشوری در مورد حمایت اصلاح طلبان از علی لاریجانی گفت : آنطور که به نظر می رسد و قبلا هم صحبت آن مطرح شده بود اگر علی لاریجانی تائید شود کارگزارانی ها از او حمایت خواهند کرد. 

27219

کد خبر 1522001

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی لاریجانی پروانه سلحشوری مسعود پزشکیان علی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد

هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • پزشکیان : امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ این موضوع با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ عکس خواهد داد
  • مسعود پزشکیان: امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ بدسلیقگی‌‌ها در اجرای برخی سیاست‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد/ با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ی عکس خواهد داد
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد
  • تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان
  • واکاوی اصل ۲۲ قانون اساسی در سلسله جلسات شرح مبسوط قانون اساسی
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز