Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@04:16:50 GMT

برگزاری تمرین ملی پوشان زیر نظر کادر فنی به مدت 90 دقیقه

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۸۹۱۱

برگزاری تمرین ملی پوشان زیر نظر کادر فنی به مدت 90 دقیقه

تمرین صبح امروز تیم ملی فوتبال به مدت 90 دقیقه و در دمای 38 درچه سانتیگراد در ورزشگاه النجمه شهر منامه زیر نظر اسکوچیچ برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون، بازیکنان تیم ملی امروز (جمعه 14 خردادماه) از ساعت 10 به وقت محلی و ساعت 11:30 به وقت تهران تمرین خود را در حالی برگزار کردند که طبق برنامه ریزی دراگان اسکوچیچ و کادر فنی، مرور کارهای تاکتیکی در دستور کار آنها قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنانی که روز گذشته در ترکیب حضور نداشتند، امروز تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.   ملی پوشانی که در بازی برابر هنگ کنگ به میدان رفته بودند، نیز در هتل محل اقامت تیم ملی به ریکاوری پرداختند و برنامه ماساژ در دستور کارشان بود.   این تمرین به مدت 90 دقیقه برگزار شد.   با توجه به رطوبت 36 درصدی هوای منامه اما بازیکنان با انگیزه بالا تمرکز خود را برای کسب آمادگی مقابل بحرین گذاشته و تمرین شادابی را برگزار کردند.   دروازه‌بانان به صورت جداگانه تمرینات خود را زیر نظر مربی خود برگزار کردند.   با توجه به اینکه تمرین تیم ملی فوتبال صبح امروز برگزار شد، بازیکنان عصر امروز تمرین نخواهند داشت و استراحت خواهند کرد.     انتهای پیام/  

منبع: دانا

کلیدواژه: زیر نظر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، شاگردان اوسمار ویه را امروز در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف پیکان رفتند و در پایان با تک گل محمد بادپا به پیروزی رسیدند.   بازیکنان اصلی پرسپولیس در دیدار شب گذشته مقابل نفت آبادان امروز ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در این دیدار دوستانه به میدان رفتند.   در دقیقه ۱۱ علی نعمتی روی ارسال از سمت راست دروازه پیکان را باز کرد، اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.   در دقیقه ۴۵، روی پاس خوب سینا اسدبیگی توپ به محمد بادپا رسید و او با یک دریبل روی پا و شوت سرضرب به زیبایی تک گل بازی را به ثمر رساند.   پرسپولیس در این بازی از بازیکنان امید و جوان خود بیشتر استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران