Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، به بررسی وضعیت آخرین نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: با توجه به استقرار جو پر ارتفاع جنب حاره ای بر روی خاورمیانه، وضعیت هوا در شمال غرب کشور تا اواسط هفته آتی نسبتاً پایدار پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در این مدت با نفوذ زبانه‌های پرفشار به ویژه در مناطق شمالی و مرکزی استان که با جریانات شمالی و نیز مرطوب خزری همراه است، از نظر دمایی تا اواسط هفته آینده هوای مطبوع بهاری در اکثر مناطق بویژه نواحی مرکزی استان حاکم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل به تشریح وضعیت هوا در روز جمعه نیز پرداخت و گفت: طی امروز آسمان استان در اوایل وقت نیمه ابری تا ابری و در برخی از نواحی همراه با مه صبحگاهی خواهد بود که به تدریج از میزان پوشش ابر کاسته می‌شود.

محمدی تصریح کرد: پدیده غالب طی روزهای شنبه تا دوشنبه هفته جاری جوی پایدار و در برخی ساعات در نواحی شمالی و مرکزی استان وزش باد خزری خواهد بود.

وی از بارش پراکنده باران در برخی مناطق کوهپایه ای نیز خبر داد و بیان کرد: با توجه به شار رطوبتی مناسب در سطح استان، در برخی نواحی کوهپایه ای رشد ابرهای همرفتی و بارش پراکنده باران بویژه در ساعات ظهر گاهی و عصرگاهی دور از انتظار نخواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل به کمینه و بیشینه دمای هوا رخداده در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: بیش‌ترین دما در شهرستان بیله سوار با ۲۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و کم‌ترین دما در شهرستان‌های نیر و خلخال با ۸ درجه سانتی گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

کد خبر 5227587

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل سازمان هواشناسی بهار سیاوش محمدی انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان سالروز ارتحال امام خمینی امام خمینی ره آمار کرونا اردبیل مشارکت مردم در انتخابات چالش شایستگی قیام 15 خرداد عکس استانها خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد؛ آیا بارندگی‌ها، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟

به گزارش جام جم آنلاین،طی هفته جاری ورود سامانه بارشی قوی از جنوب به کشور موجب وقوع سیل در برخی استان‌ها شدو بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی سامانه بارشی دیگری هفته آینده وارد کشور می‌شود.
صادق ضیاییان افزود: هفته آینده سامانه بارشی در کشور فعالیت می‌کند که موجب بارش‌های بهاری در تمام استان‌ها می‌شود.
وی تاکید کرد: انتظار داریم که این بارش‌ها، شدت بارندگی هفته جاری را نداشته باشد البته ممکن است به‌صورت نقطه‌ای شدید باشد چون بارش‌های بهاری، رگباری هستند و بیشتر در ساعات بعداز ظهر می‌بارند.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: روزهای بارش باران طی دو هفته آینده در استان‌های مختلف، متفاوت خواهد بود.
ضیاییان در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا بارش‌های بهاری، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند، تاکید کرد: بارش‌ها سهم بهار است و نمی‌تواند کم‌بارشی زمستان را جبران نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد؛ آیا بارندگی‌ها، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟
  • درخشش آفتاب مطبوع بهاری در جای جای گیلان
  • تداوم بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ماه
  • ورود سامانه بارشی جدید به فارس از امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش دمای هوا در اردبیل
  • هوای گرم تا یکشنبه هفته آینده در اردبیل حاکم خواهد بود
  • هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • دمای هوا در اردبیل افزایش می‌یابد
  • بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران
  • پیش بینی هوای استان اردبیل طی روز‌های آینده