Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ انتشار برنامه جدید سازمان لیگ، سوالات فراوانی را در ذهن اهالی فوتبال به وجود آورده و در این میان، باشگاه پرسپولیس نیز اعتراض نسبت به برنامه اعلامی را حق واقعی خود می‌داند.

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس طبق وظیفه ذاتی خود، حامی فوتبال کشورمان بوده و مثل همیشه، خود را همراه، همگام و پشتیبان تیم ملی می‌داند و بیشترین بازیکن و ستاره را در اوج آمادگی، تقدیم تیم‌ملی کرده اما به نظر می‌رسد برنامه ادامه مسابقات داخلی، به ضرر سرخ‌ترین تیم آسیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس با شش بازیکن ملی‌پوش و همچنین کریم باقری مربی تیم، باید روز ۳۰ خرداد در سوپرجام به میدان برود اما برنامه به گونه‌ای تنظیم شده که تیم‌های دیگر با وجود ملی‌پوشان کمتر، می‌توانند استراحت بیشتر و زمان بهتر برای ریکاوری داشته باشند. این موضوع به سوالی بزرگ برای خانواده پرسپولیس تبدیل شده و امیدواریم مسئولان سازمان لیگ در این خصوص پاسخگو باشند.

آن‌ها باید به اهالی فوتبال توضیح بدهند که چرا پرسپولیس غیر از سوپرجام، در باقی هفته‌ها نیز مجبوراست قبل از سپاهان بازی کند و از سوی دیگر، با چه دلیلی بازی عقب‌افتاده استقلال که تنها یک ملی‌پوش داشت، در زمان برگزاری رقابت‌های عقب‌افتاده چند باشگاه دیگر انجام نشد؟ آیا قرار است شرایط ویژه‌ای برای برخی تیم‌ها را شاهد باشیم یا این برنامه‌ریزی فقط یک اشتباه محاسباتی و البته تکراری از سوی سازمان لیگ بود؟

باشگاه پرسپولیس نسبت به اتفاقات اخیر، به خصوص برنامه‌ریزی سازمان لیگ معترض است. امیدواریم این موضوع به سرعت مورد بررسی قرار گرفته و از راه‌های قانونی و براساس انصاف و عدالت، تغییر کند تا ذهنیت افزایش فشار بر روی پرسپولیس در جهت سود بردن سایر رقبا را از بین ببرد.

کد خبر 605534 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست

مهاجم تیم فوتبال هوادار تأکید کرد، سرمربی جوان این تیم علاقه‌ای به فوتبال تدافعی ندارد. - اخبار ورزشی -

کریم اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وضعیت تیمش را در آستانه بازی برابر پیکان مطلوب خواند و گفت: شرایط تیم ما خوب است و آماده بازی با پیکان هستیم. فکر می‌کنم یک بازی زیبا رقم بخورد، چون هر دو تیم در این چند هفته نتایج خوبی گرفتند. امیدوارم در نهایت با انجام یک بازی خوب پیکان را شکست بدهیم.

بهار نکوی شجاعیان در تیمِ شجاعی

 

وی در مورد بازی‌های پرگل هوادار و نمایش تهاجمی این تیم طی هفته‌های اخیر اظهار داشت: مسعود شجاعی به هیچ عنوان فوتبال تدافعی را دوست ندارد و مثل بعضی از مربیان دنبال دفاع کردن نیست. او حتی در تمرینات روی نکات تهاجمی ریزبین است و دوست دارد تیمش فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارد.

مهاجم تیم فوتبال هوادار درباره رقابت مدعیان قهرمانی یادآور شد: هر چند سپاهان یا تراکتور می‌توانند روی کاغذ همچنان شانس داشته باشند، ولی رقابت اصلی بین استقلال و پرسپولیس است. الان پرسپولیس فوتبالی تهاجمی و زیبا را به نمایش می‌گذارند و خیلی‌ها معتقدند این تیم شانس اول قهرمانی است ولی من فکر می‌کنم بازی‌های پرسپولیس سخت‌تر از بازی‌های استقلال است و شاید این موضوع شانس قهرمانی استقلال را بیشتر کند. با این حال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و باید تا هفته آخر صبر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنایه عضو هیات مدیره پرسپولیس به مدیرعامل استقلال؛ n میلیارد برای رضایتنامه گلر دوم! + عکس
  • نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم!
  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • اوسمار: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • این قانون دلیل پرگل شدن بازی‌های استقلال و پرسپولیس می‌شود!
  • قانون جدید بازی‌های استقلال و پرسپولیس را پرگل تر خواهد کرد