Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@11:52:10 GMT

غرب‌گرایان بانیان وضع موجود کشور هستند

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۹۴۲۷

غرب‌گرایان بانیان وضع موجود کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، حجت‌الاسلام علیرضا فرهنگ در نماز جمعه شهر دهاقان با تسلیت شهادت امام صادق(ع)، سالگرد رحلت امام(ره) و قیام 15 خرداد اظهار داشت: اگر کسی می‌خواهد در منزل ،اداره،کشور و عالم اسلام موفق شود و آن چیزی که خدا می‌خواهد در زمین و زمان حاکم شود راهی جز توحید محوری نیست.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان افزود: اگر امروز در کنار هم برای امام جمع شده‌ایم به برکت انقلاب اسلامی و حرکت امام است که اگر امام انقلاب نمی‌کردند معلوم نبود کجا بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روحیه توحید محوری رهبر انقلاب بیان کرد: در این سه دهه دشمنان نظام تلاش زیادی برای ساقط کردن نظام و انقلاب کردند و موفق نشدند و این به خاطر روحیه توحید محوری و الهی رهبر حکیم انقلاب است.

حجت‌الاسلام فرهنگ ادامه داد: حاکمیت اگر بخواهد موفق باشد و دولت هم اسلامی باشد و مشکلات مردم را حل کنید باید رئیس جمهور هم دارای روحیه توحید محوری باشد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان با بیان این‌که  همه باید در مسیر ولایت باشند، اظهار داشت: هر مسؤولی که در کشور ولایت‌محور نبود سال‌ها کشور را به عقب برد.

وی با بیان این‌که  افرادی که دیدشان به غرب است بانیان وضع موجود هستند، گفت: دائما می‌گویند و سیگنال می‌دهند که تحریم‌ها کنار می‌رود، تحریم‌ها کجا می‌رود! ۸ سال است که مردم را بازی می‌دهند.

حجت‌الاسلام فرهنگ بیان کرد: افرادی که نان همین دولت را خورده‌اند، اکنون قول حل مشکلات را می‌دهند، شما که از همین جا بلند شدید اگر می‌خواستید در همین سال‌ها مشکلات را حل می‌کردید.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان  با بیان این‌که اشرافی‌گری دیگر جوابگو نیست، افزود: مردم زمین‌گیر و گرفتار شده‌اند و به نان شبشان محتاج هستند بعد برخی آقایان می‌گویند برخوردار باشیم تا مردم برخوردار شوند .

وی افزود: امروزه اگر دشمنان ما از اسم مقام معظم رهبری به لرزه می‌افتند تنها به خاطر موشک  و ابزار ظاهری نیست بلکه  اراده رهبری است که هرکس به رهبری متصل شد دشمن  از او به لرزه می‌افتد.

فرهنگ علت به شهادت رساندن سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی را توجه ۱۰۰ درصدی ایشان به فرمان رهبری  دانست و گفت: عده‌ای به سردار ما توهین کردند و گفتند که سردار با ما هماهنگ نبود و چوبش را هم خواهند خورد، شماها کسی نیستید که سردار سلیمانی با شما هماهنگ باشد، تو اگر راحت  پشت میز حرف می‌زدی به خاطر وجود سردار سلیمانی بود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان با بیان این‌که رهبری به جنگ استکبار زمان رفتند و هر سه ضلع این مثلث شوم را شکست دادند، گفت: وقتی رهبری را در این حال دیدند گفتند که رهبری را دروغ‌گو بنامید  و تمام رسانه‌هایشان به صورت هماهنگ سعی بر از بین بردن حب رهبری از دل مردم داشتند که نتوانستند موفق شوند و آقا هنوز وسط میدان است.

وی با تأکید بر مسأله حضور حداکثری تمامی مردم در انتخابات بیان کرد:  هرکاری برای مشارکت حداکثری در انتخابات انجام دهیم ضرر نکرده‌ایم و دل امام زمان(عج) را شاد می‌کنیم.

فرهنگ بیان کرد: انقلاب مسیر خود را طی می‌کند و با لطف خداوند و  مشارکت و انتخابک اصلح مردم یک دولت انقلابی جوانگرا  تشکیل می‌شود و  سیلی محکی بر گونه استکبار و کسانی که ذلت مردم را می‌خواهند خواهد زد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائکه جمعه استان اصفهان با بیان این‌که نماز جمعه با عظمت‌ترین نهاد مردمی انقلاب است،گفت: ۹۰۰ نماز جمعه در کشور برگزار می‌شود که ۹۰  نماز جمعه در استان اصفهان است و  وجود 90 درس اخلاقی و امام جمعه در استان ظرفیت بسیار خوبی است.

انتهای پیام/۶۳۱۲۲/آ۳۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اصفهان فرهنگ رهبر انقلاب تحریم ها توحید محوری نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدام خردمندانه سپاه به جهانیان نشان داد که وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام مصطفی حسناتی بعد از ظهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در گردهمایی مردمی و تشکل‌های دینی تیران در محل امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: حکومت ظلم بر اساس آیات و روایات پایان پذیر بوده و چنین حاکمانی سرانجام بدی خواهند داشت.

وی افزود: تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه دولت‌های مزدور جهان و کشتار مردم بی گناه توسط آنان روزی به پایان رسیده و سرانجام با بدترین حالت امکان شکست را تجربه می‌کنند که در موضوع اسرائیل این اتفاق مشهود است.

امام جمعه نجف‌آباد با بیان اینکه شکست طوفان‌الاقصی و وعده صادق حقیقت را روشن کرد، تصریح کرد: دشمن در این دو اتفاق شکست‌های سختی را تجربه و دنیا چهره واقعی آنان را شناخت.

حجت‌الاسلام حسناتی با اشاره به حمله موشکی سپاه به اسرائیل، خاطرنشان کرد: در این جریان وعده صادق ایران برای نابودی ظلم و ستم به اثبات رسید.

وی ادامه داد: جبهه حق همواره پیروز بوده و با حمایت‌های قدرتمندان حضرت حق بر مشکلات غلبه خواهند کرد که این موضوع در جریان مقاومت و غزه نمایان شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به تعامل و همدلی بین مردم و ترویج معارف اخلاقی در جامعه اشاره کرد و اذعان داشت: دوستی و محبت باید در بین مردم گسترش پیدا کند و تفرقه و کینه از بین برود.

حجت‌الاسلام حسناتی اضافه کرد: مواضع تفرقه‌افکن را باید از بین برد و زمینه‌های همکاری بین مسئولان و مردم افزایش پیدا کند و از تصمیمات شخصی دوری کرد.

وی یادآور شد: کاهش باورهای دینی و اخلاقی در جامعه مانع پیشرفت بوده و چالش‌ها و نگرانی‌ها را افزایش می‌دهد و در چنین شرایطی دشمن اهداف و سیاست‌های خود را دنبال کرده و زندگی‌ها سخت می‌شود.

امام جمعه نجف‌آباد همکاری تشکل‌های مردمی در گسترش معارف اسلامی و اخلاق در جامعه را مهم خواند و گفت: تبلیغات فرهنگی و مؤثر می‌تواند نسل جدید را با واقعیت‌ها آشنا سازد.

کد خبر 747025

دیگر خبرها

  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم