Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات فوتبال استان مرکزی با ارسال نامه‌ای به مدیر ورزش و جوانان استان مرکزی خواستار حل مشکلات ورزشگاه امام خمینی شد.

هیات فوتبال استان مرکزی با ارسال نامه‌ای به مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی خواستار حل مشکل نور ورزشگاه امام خمینی که ورزشگاه آلومینیوم اراک است، شد.

به گزارش طرفداری، در روزهای گذشته سازمان لیگ فوتبال با ارسال نامه‌هایی به باشگاه آلومینیوم اراک گفته بود با وجود گرمای هوا و نبود امکان تغییر ساعت بازی‌ها در صورتی که مشکلات نور این ورزشگاه حل نشود میزبانی از این تیم گرفته و به شهر دیگری داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدتی است که آلومینیوم اراک، هیات دو و میدانی که مسیولیت این ورزشگاه را بر عهده دارد و اداره ورزش و جوانان استان مرکزی اختلافاتی بر سر این ورزشگاه دارند که باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی شده است.

اخبار داغ 

پرونده مرگ "علی انصاریان" تازه باز شد! / علت دقیق مرگ چه بود؟! + ناگفته ها حضور پنجعلی در ترکیب با پیروزی 4-1 بر سیدجلال! / نتایج تیم منتخب قرن (9) ایران - هنگ کنگ؛ فقط برای شروع بد نبود / تحلیل فنی گل مهدی طارمی به چلسی، بهترین گل فصل باشگاه پورتو شد پدر سرخیو آگوئرو: اشک های گواردیولا را باور نمی کنم؛ او همیشه می خواهد خودش نقش اول باشد خوان لاپورتا تایید کرد: کومان در فصل 22-2021 هم سرمربی بارسلونا خواهد بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر بر همین اساس پروازهای این بازه زمانی باطل شد.
مسافرین از عزیمت به فرودگاه خودداری کنند.

کد خبر 845453 برچسب‌ها فرودگاه امام خمینی (ره) خبر ویژه

دیگر خبرها

  • تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)
  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم
  • سپاهانی‌های سابق به خانه بازگشتند
  • لزوم رسیدگی به صنایع فعال استان گلستان