Web Analytics Made Easy - Statcounter

متن نامه به این شرح است: 

درود خدا و سلام همه خوبان بر خمینی کبیر! َسَلَامٌ عَلَیْهِ یَوْمَ وُلِدَ وَ یَوْمَ یَمُوتُ وَ یَوْمَ یُبْعَثُ حَیًّا.

امام خمینی «کلمه طیبه» خدا بود که با دستان کریمش درخت سرسبز جمهوری اسلامی را در اعماق جان ملت بزرگ ایران بارور کرد و هر روز برکات آن را در جلوه های گوناگون می بینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درخت بارآور، با مراقبت ویژه و هوشمندانه خلف صالح آن بزرگمرد، مقام معظّم رهبری و یاران وفادار و سختکوش او و با ایثار ملّت شریف ایران، علی رغم همه توطئه ها، دشمنی ها، خیانت ها و جهالت ها، استوار مانده و در دنیای لبریز از ناجوانمردی و مشکلات تحمیلی، همچنان فریاد بلند حق طلبی، آزادگی و انسانیت سر می دهد و مشعل امید و رهایی را بر افروخته می دارد.

امروز در سالروز رحلت جانسوز امام عزیزمان و در لحظه انتظار امام خوبی ها (ارواحنا لمقدمه الفدا) رشحاتی از آن ندای آسمانی را به گوش جان شنیدیم. سخنان حکیمانه امروز مقام معظّم رهبری در تشریح و تبیین ابتکار بزرگ، تاریخ ساز و جاودانه امام خمینی، یعنی «جمهوری اسلامی»، کلمه طیبه دیگری است که درخت شکوفای انقلاب را از آفت ها و هرزآب ها مصون داشته و خواهد داشت؛ الحمدلله علی هذه النعمه.

اسلام با مردم به حاکمیت رسید و مردم نیز با اسلام به تعالی، شرافت، استقلال و آزادی دست یافتند. جمهوری اسلامی از متن دین و آموزه های دینی برآمده و بر پایه کتاب و سنت و عقلانیت و آگاهی قوام یافته است؛ رحمت بی کران خدا بر این مبتکر بزرگ.

آنچه در فراز دردمندانه کلام آخر حضرت آیت الله خامنه ای بیان شد، غم نهفته سالیان بود که در جریان رد و تأیید صلاحیت ها و حواشی و شایعات قبل و بعد آن، به بسیاری ظلم شده است؛ بررسی هایی که بر اساس گزارش های نادرست، ناقص و بعضاً یک طرفه و بدون امکان دفاعِ صاحبان حق، به سرنوشت هایی تلخ و قصه هایی پرغصه انجامید.

متأسفانه جریان بررسی صلاحیت ها و حواشی آن، بیش از هر مجموعه و فرد، ساحت شورای محترم نگهبان را مخدوش ساخته است؛ در حالی که به حفظ حریم آن جایگاه سخت نیازمندیم. باید صادقانه و دردمندانه بگوییم که این سازوکار رسیدگی ها و پیامدهای آن، بیش از آنکه به افراد ذی حق و خانواده هایشان آسیب برساند و به آنها ظلم و جفا کند، ظلم و جفایی به مراتب سهمگین تر در حق نظام جمهوری اسلامی، حضرت امام و مقام معظم رهبری بوده و هست. نظامی که در بیانات امام و رهبری با این استحکام، صلابت، طهارت و جامعیت دیده و شناخته می شود، در گیر و دار رفتار ناآگاهانه ما و سازوکارهای معیوبِ قانونی و رویه های متضاد و سلیقه ای، مخدوش شده و متأسفانه نسل ما را سوژه بدگویی، بدخواهی و کینه توزی بداندیشان و بدخواهان کرده است. 

امیدواریم با این هشدار دین مدارانه، اخلاق محور و قانونیِ مقام معظم رهبری، به هوش آییم و در مدار انقلاب، نظام، امام و رهبری قرار گیریم و به اهداف گام دوم انقلاب نزدیک شویم. ان شاء الله. انه ولی التوفیق.

سلام بر خمینی بزرگ و با آرزوی سلامت، عزت و بهروزی برای رهبر بزرگوار و ملّت شریف ایران.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

مصطفی پورمحمدی

216216

کد خبر 1522070

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مصطفی پورمحمدی آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب جمهوری اسلامی م رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ۲۹ فروردین و روز ارتش در گفت‌وگویی با پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به بررسی عملکرد ارتش در سال‌های بعد از انقلاب و تفاوت‌های بنیادین آن با ارتش پیش از انقلاب پرداخت.

فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود، گفت: شاید کسی تصور نمی‌کرد ارتشی که در دوران پهلوی اول بنیان گذاشته شد و در دوران پهلوی دوم به نماد اصلی طاغوت و ژاندارم منافع غرب در خاورمیانه تبدیل شده بود، بعد از سرنگونی طاغوت بلافاصله با انقلابِ برآمده از دل مردم، اعلام وفاداری کرده و در ادامه به بازوی قدرتمندی برای حفظ و حراست از منافع ملت ایران و انقلاب اسلامی تبدیل شود. ارتشی که حالا بنا بر فرمایش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جبهه‌های مقاومت هم ایفای نقش می‌کند.

کد خبر 6081836 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • چرایی چیستی و چگونگیِ بیانات نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در دیدار‌های رمضانی با رهبر انقلاب
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • بیانات رهبر انقلاب در باب اهمیت یادگیری قرآن + فیلم
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • ۲۹ فروردین تاریخی ماندگار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • امام خمینی چطور جلوی انحلال ارتش را گرفت؟
  • اعلام آمادگی پایگاه پدافندی ارتش در آبدانان