Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه سابق آمریکا، از موسسه ملی بهداشت این کشور برای رد کردن ادعاهای آمریکایی درباره منشأ ویروس کووید-۱۹ انتقاد و «آنتونی فائوچی» رئیس این موسسه، را به حمایت از چین متهم کرد.

پمپئو این اظهارات را در فاکس نیوز پس از آن بیان کرد که برخی از ایمیل‌های فائوچی در رسانه‌ها منتشر شده و او را تحت فشار قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام سابق آمریکا در بخش از سخنان خود گفت: «این وزارت امور خارجه بود که اسنادی را افشا کرد که بیانگر درز کردن این ویروس از آزمایشگاهی در ووهان چین بود.»

او در ادامه مدعی شد: «این اقدام خوب وزارت امور خارجه بود که بر بروکراسی و مناقشات بسیاری در موسسه بهداشت ملی غلبه کرده است. ما افرادی را که می‌خواستند آنچه را که انجام می‌دهیم سرکوب کنند، کنار نهادیم.»

پمپئو همچنین از فائوچی نیز به‌دلیل عدم توجه به ادعاها درباره چین و منشأ ویروس کرونا انتقاد کرد و افزود: «فائوچی از چین حمایت می‌کند، اینکه او فکر کند پکن به مردمی که در ووهان در حال مرگ هستند اهمیت می‌دهد یک تفکر ساده‌لوحانه است.»

پیش‌تر فائوچی به خبرگزاری سی‌ان‌ان گفته بود: «این خیلی دور از ذهن است که چین عمدا کاری کند تا مردم خود را به کشتن دهد.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آنتونی فائوچی مایک پمپئو ویروس کرونا ووهان چین منشأ کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد صادق هاشمی صبح پنجشنبه در نشست با مسؤولان استان بوشهر اظهار کرد: اکثریت بندهای سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب به بنیاد شهید و امور ایثارگران، ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: در بند پنجم ابلاغیه این سیاست‌ها، بر ایجاد شبکه‌های مردمی و عوامل تقویت کننده این فرهنگ در اقشار مختلف جامعه تاکید شده است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نقش شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در استان‌ها را مهم ارزیابی کرد و افزود: در این شورا نیاز است که مسائل مهم، خاص و دارای قابلیت اجرایی مطرح و بر اجرای مصوبات آن نظارت شود.

وی، بوشهر را پایتخت مقاومت ایران دانست و عنوان کرد: تاریخ مبارزاتی این استان از زمان حضور پرتغالی‌ها تا انگلیسی‌ها و پس از آن در دوران دفاع مقدس مملو از رشادت‌ها و حماسه‌های بی‌نظیر مردم این بخش از خاک ایران اسلامی است.

هاشمی حمایت مالی از تولیدات آثار فرهنگی مرتبط با شهدا، خانواده‌های آنان و ایثارگران در دستور کار قرار دارد افزود: مانعی برای حمایت از تولیدات و آثار هنری فرهنگی ماندگار نداریم.

در این نشست دومین مرحله واگذاری زمین مسکونی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان بوشهر با حضور قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، استاندار، فرماندهان نیروهای مسلح استان بوشهر واگذار شد.

کد خبر 6081880

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی در شناسایی منشاء سرطان‌‌‌ بهتر از انسان است
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • نتانیاهو تلاش دارد برای بقا در قدرت منطقه را به جنگ بکشاند
  • جزییات غربالگری در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی
  • به رنگ حمایت و همدلی در خانواده
  • اجرای ۵ طرح محوری برای حمایت از عشایر خراسان رضوی
  • ارائه ۲۷۰۰ خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد اصفهان
  • فریبکاری در دنیای ویروس‌ها!