Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@07:22:07 GMT

همدل و آماده‌ایم تا بحرین را شکست دهیم

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۰۲۶۰

دروازه‌بان تیم ملی ایران با بیان اینکه در حال حاضر پیروزی از هر چیزی مهم‌تر است، گفت:« تیم‌ملی ایران می‌توانست به هنگ کنگ گل‌های بیشتری بزند اما مهم کسب پیروزی و برداشتن قدم‌های لازم برای صعود است. » امیر عابدزاده ، دروازه‌بان ایرانی ماریتیمو پرتغال بعد از تمرین صبحگاهی تیم ملی در منامه گفت:« تمرین امروز عالی و خوب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوا کمی گرم بود اما باید عادت کنیم و برای بازی‌های بعد آماده شویم. اگر چه هوا گرم بود اما زمان خوبی برای ریکاوری داریم.»

او درباره وضعیت خودش در اردوی تیم ملی در آستانه بازی با بحرین گفت: «خدا را شکر وضعیتم خوب است. همه همدل هستیم و ان‌شاءالله بتوانیم بحرین را ببریم.»دروازه‌بان تیم‌ملی درباره شکست دادن هنگ‌کنگ گفت: «خدا را شکر به پیروزی رسیدیم. می‌توانستیم به هنگ‌کنگ گل‌های بیشتری بزنیم اما حریف از ابتدای بازی با شش مدافع بازی می‌کرد و فضاهای گلزنی را بسته بود. فعلا مهم این است که به پیروزی برسیم و قدم‌های لازم را برای صعود به دور بعد برداریم.»

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تیم ملی ایران هنگ کنگ امیر عابدزاده بحرین عابدزاده هنگ کنگ تیم ملی ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۰۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی از ساعت 17:30 دقیقه در سومین بازی مرحله گروهی در شرایطی به مصاف کویت می‌رود که صعودش به دور بعدی قطعی شده، اما نتیجه این مسابقه در سرنوشت افغانستان که به‌صورت همزمان با بحرین بازی خواهد کرد، تاثیرگذار است و از سوی دیگر می‌تواند دیدار مناسبی برای پوشش نقاط ضعف و قوت تیم باشد که در دو بازی قبلی به ویژه در خط دفاعی نمایش منسجمی نداشته است.

ایران در نخستین بازی خود در دور مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۲۴ با نتیجه ۳-۱ مقابل افغانستان و در دومین بازی ۵-۳ برابر بحرین پیروز شد. باید دید در سومین دیدار وحید شمسایی و شاگردانش چه نمایشی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه
  • جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)