Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه شهر اراک امروز در خطبه‌های نماز جمعه با یادآوری برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، و شورا‌های اسلامی در ۲۸ خرداد ماه امسال گفت: مردم با شرکت در انتخابات در سرنوشت خود و کشور سهیم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله دری نجف آبادی افزود: مردم استان مرکزی همراه و همگام با ملت ایران باید در این دوره از انتخابات حضور پرشور و آگاهانه داشته و با انتخاب افراد اصلح در سرنوشت خود و کشور سهیم باشند.

او اضافه کرد: مردم ایران اسلامی باید با حضور آگاهانه در انتخابات آتی رئیس جمهور مقتدر، عدالت خواه، ضد فساد و توانمند را انتخاب کنند.

خطیب جمعه اراک بیان کرد: دولت آتی باید دولت مشورت پذیر باشد و از نخبگان و مردم در انجام امور استفاده کرده و با حمایت از بنگاه‌های خرد و کوچک برای جوانان و مردم اشغال ایجاد کند.

او تصریح کرد: نامزد‌های انتخابات باید برنامه‌های خود را برای رفع بیکاری، مسکن، افزایش صادرات غیر نفتی و سرمایه گذاری در کشور و استقلال جوانان ارایه دهند و تبلیغات حکیمانه داشته باشند و از انجام تبلیغات منفی و خلاف قانون و توهین به افراد خودداری کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی مدیون فکر بلند، تقوا، عرفان و عظمت امام خمینی (ره) بوده و خواهند بود اظهار کرد: امام خمینی (ره) با تلفیق جمهوریت و اسلامیت جمهوری اسلامی را در کشور تاسیس و راه را برای مردم سالاری دینی، توانمند سازی جامعه و شهادت را باز کرد.

آیت الله دری افزود: امام خمینی (ره) با تاسیس جمهوری اسلامی ایران دست رضا شاه، ساواک، صهیونیست‌ها و غربی‌ها را از این سرزمین کوتاه کرد و آزادی، عزت و عظمت را به ملت هدیه داد و راه پیشرفت را برای کشور هموار کرد.

او ادامه داد: ایران اسلامی امروز به برکت انقلاب و شهدا علاوه بر فعالیت در زمینه موشکی و پهبادی در زمینه‌های پزشکی، صنایع صلح آمیز هسته‌ای و هایتک فعال است.


نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی یادآور شد: با توجه به کاهش بارندگی‌ها در سال جاری امسال وضع تولید گندم مناسب نبوده و باید از کشاورزان حمایت کرد و منابع به تولید نهاده‌ها و مرغ اختصاص یابد و همچنین با حمایت از زیرساخت‌های صنعت برق، برق تولید شود تا شهروندان با مشکل خاموشی مواجه نشوند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه اراک انتخابات 1400 ارتحال امام خمینی ره استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

ابوطالب شفقت روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تاثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم گفت: در صدا و سیمای مرکز  لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌ دیده شده است.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاء الله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود