Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- هواداران بهترین گل لیگ قهرمانان اروپا در فصل 21-2020 را انتخاب کردند.
به گزارش آریا، رای گیری بزرگ یوفا به پایان رسید و برنده بهترین گل فصل 21-2020 لیگ قهرمانان اروپا از نگاه هواداران مشخص شد. با اعلام صفحه رسمی لیگ قهرمانان اروپا در توییتر، رای گیری بهترین گل فصل لیگ قهرمانان اروپا با نزدیک به 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 میلیون رای به پایان رسید و سوپرگل قیچی برگردان مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو به چلسی، بهترین گل فصل لیگ قهرمانان اروپا از نگاه هواداران برگزیده شد. مهدی طارمی بالاتر از بزرگانی چون لیونل مسی، کریم بنزما و کیلیان ام باپه توانست به عنوان زننده زیباترین گل فصل لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شود. 
گل فوق العاده زیبای مهدی طارمی به چلسی، عنوان بهترین گل رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2020-2021 را کسب کرد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو، فصل بسیار موفقی را در این تیم پرتغالی پشت سر گذاشت. او توانست به همراه آبی و سفیدهای بندرنشین، عنوان نائب قهرمانی لیگ برتر پرتغال و همچنین عنوان قهرمانی سوپر کاپ این کشور را تصاحب کند. طارمی به همراه پورتو تا مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز بالا آمد. او به دلیل دریافت کارت قرمز بسیار سختگیرانه در بازی برگشت مقابل یوونتوس در دور یک هشتم نهایی، از حضور در مسابقه رفت مرحله یک چهارم نهایی برابر چلسی غایب بود و همین مسئله، یکی از دلایل حذف پورتو بود.
با این وجود، طارمی در بازی برگشت در 27 دقیقه پایانی به میدان آمد و در ثانیه های پایانی بازی روی ارسال زیبای نانو، با ضربه ای شگفت انگیز و فوق العاده زیبا، دروازه ادوارد مندی سنگربان چلسی را باز کرد اما به دلیل شکست دو بر صفر شاگردان کونسیسائو در مسابقه رفت، آنها از صعود به دور بعدی بازماندند.
چلسی در حالی که با عبور از سد رئال مادرید راهی دیدار فینال شد و آنجا نیز با غلبه بر منچسترسیتی عنوان قهرمانی را به دست آورد، تنها شکست خود در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را مقابل پورتو و با گل فوق العاده طارمی تجربه کرد. گل قیچی برگردان و استثنایی مهدی طارمی به چلسی، علاوه بر اینکه عنوان بهترین گل هفته UCL را کسب کرد، پس از برگزاری دیدار فینال و قهرمانی شاگردان توخل، در نظرسنجی پایانی سایت یوفا برای کسب جایزه بهترین گل فصل لیگ قهرمانان اروپا نیز شرکت کرد.
پس از چند روز در نهایت وب سایت یوفا به صورت رسمی از انتخاب گل زیبای طارمی به عنوان بهترین گل این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نام برد تا مهاجم بوشهری پورتو به عنوان بزرگ و پرافتخاری دست یابد. او در راه رسیدن به جایزه بهترین گل فصل، توانست رقبای قدرتمندی چون لیونل مسی، نیمار، کریم بنزما، لوکا مودریچ و اولیور ژیرو را شکست دهد و پس از پایان رأی گیری که در آن بیش از 1.2 میلیون رأی داده شد، عنوان بهترین گل فصل لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2020-2021 را از آن خود کند.
وب سایت روزنامه معروف پرتغالی آبولا نیز به حضور طارمی در پیروزی ایران اشاره کرده است. این روزنامه با تیتر "طارمی به ایران کمک کرد تا هنگ کنگ را شکست دهد" به پیروزی ایران در حضور 69 دقیقه ای مهدی طارمی در ترکیب اصلی اشاره کرده است. وب سایت sport-fm یونان نیز به گلزنی کریم انصاری فرد پرداخته است. این وب سایت با تیتر "کریم انصاری فرد پیروزی ایران مقابل هنگ کنگ را قطعی کرد" نوشته است: کریم انصاری فرد بیست و هشتمین گل خود را برای تیم ملی ایران به ثمر رساند. بازیکن 31 ساله آ.ا.ک آتن در پیروزی ایران مقابل هنگ کنگ گلزنی کرد و نتیجه را 3-0 کرد، قبل از اینکه تیم حریف در دقایق پایانی نتیجه بازی را به 3-1 تغییر دهد.
وب سایت enwsi یونان نیز به انتشار ویدیوی گل انصاری فرد پرداخته است. این سایت با تیتر "چهار دقیقه بعد از ورود به زمین، کریم انصاری فرد به گل رسید" نوشته است: کریم انصاری فرد در پنجمین بازی ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی در آسیا مقابل هنگ کنگ به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سوپرگل مهدی طارمی چلسی لیگ قهرمانان اروپا بهترین گل فصل لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا کریم انصاری فرد عنوان بهترین گل پیروزی ایران مهدی طارمی وب سایت هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی ناجی پورتو شد

مهدی طارمی با گلزنی مقابل فامالیکائو باعث تساوی پورتو شد.

به گزارش فارس، در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ پرتغال، پورتو در ورزشگاه دراگائو به مصاف فامالیکائو رفت و به تساوی 2 بر 2 رسید.

مهدی طارمی گل دوم و تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند. این در حالی است که طارمی 3 بازی غیبت داشت و از دیدار گذشته در ترکیب تیمش حاضر شده بود.

پورتو با این تساوی 59 امتیازی شد و در رده سوم ایستاد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو به بازی با بنفیکا می رسد چرا پنالتی دیشب پورتو را طارمی نزد؟

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • پلی به گذشته؛ سوپرگل مهدی طارمی مقابل چلسی (2021/4/14) / فیلم
  • واکنش سایت پرتغالی به گلزنی طارمی برای پورتو
  • سایت پرتغالی: ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند
  • بازتاب گلزنی مهدی طارمی در سایت پرتغالی
  • بازتاب گلزنی طارمی در سایت پرتغالی
  • طارمی ناجی پورتو شد
  • گل مهدی طارمی به فامالیسائو (پورتو 2-2 فامالیسائو)
  • ببینید | شوک بزرگ به طارمی؛ داور قلب مهدی را شکست!